Praatgroep Mendel Event 'De perfecte erwt'

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 26 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

nog een oranje uil uit de stallen, had ik nog niet:music:, stekjes weinig bijzonders.

Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. Lieve

Lieve Halfgod

de laatste uitkomst van mysterie stallen en stekjes is echt niks om te vernoemen spijtig
    en al mijn supermest opgebruikt bij dit event grrr

Borkie, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

2 otters waren bij mij de mooiste uitslag, en een xxl loquat. Die laatste had ik nog geen xxl en vaak die bomen nog wel opstaan.
    Verder had ik 2 gele koivijvers, een oranje broedplaats, een haan en nog een aantal stallen die ik niet meer weet maar ook niet op komen te staan.
    De bomen weet ik ook niet meer, tijdens het oogsten was ik aan het bellen, dus gewoon eraf gehaald wat ik niet interessant vond. Dat was dus de rest.

4. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

event is af de stallen en stekjes zijn binnen.
    Mijn 2de beer oranje en 2de uil oranje de rest niet veel bijzonders helaas nog geen das hopelijk de volgende keer.
    De stekjes waren beter een 2de gele trompet en mijn eerste elsbes hier ben ik SUPPER blij mee!!!!!

5. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Ik ben nog druk aan het zwoegen en zie dat het volgende event al komt. Vanavond snel de laatste erwten binnen halen en dan door met veredelde anjers. De stallen en stekjes komen later nog wel, daar heb ik toch meestal geen geluk mee. Hoop wel een beetje op een elsbes of een gele trompet.

Borkie, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. pupeluutje

pupeluutje Actieve auteur

Nee he! Alle gele erwten ingeleverd, er even niet aan gedacht dat ik een rondje haver gezet had op ALLE veldjes. En niet op één met de rest alweer erwten.... Net weer begonnen met drie. Alles erop en eraan heb ik er over een dik uur weer 27, dan nog maar eens alles erop en eraan...243, en weer drie uit de automaat. Pffff. Heb nu tenminste wel wat aan die automaat xD

7. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Nog 2200 gele erwten en dan is het event hier ook klaar.:oops:
    Haha, morgen begint het nieuwe event al... ff kijken hoe ik toch nog een mooie start met de drops kan maken.:(
    De myst. stallen en stekjes moeten dus nog ff in de schuur blijven.

Borkie, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Uit de bomen wat XL en XXL die ik al had en de stallen 2 hanen (heb ik al veel van), oranje bijenkorf :) vogelbekdier en kiwi en mijn 2de das :) ben ik erg blij mee :)

9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

2 keer aardbeienboom XXL, lijsterbes XXL, uil oranje, koe rood en vogelbekdier. Allemaal mooie uitslagen, maar niet waar ik op hoopte.

10. tinus138

tinus138 Teller

Het liep weer helemaal anders dan gepland vandaag. De laatste 112 gele erwten kan ik over 45 min oogsten:oops:.

De uitslag tot zover stallen:uil geel 2x........kameleon oranje en rood.....kikker......haan....ijsvogel.....paard oranje en rodeo geel.
    Stekjes:jeneverbes 2x....kweexxl...kornoelje:inlove:.....kersenxxl 3x...amandel xxl...lijsterbes xl.
    De rest vanavond opzetten ,zien we morgen dan wel weer , ggrrrr geen erwten meer voor mij de eerste tijd:wuerg:

11. BaukeS

BaukeS Halfgod

zo, event net afgerond.
    leuk event dit keer, alleen een beetje veel erwten :wuerg:, die hoef ik voorlopig even niet meer te zien
    mysteriestallen en -stekjes staan op, hopelijk komt er wat moois uit...

Borkie, blackscorpion64 en beereekhoorn vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

Dat is raar, bij mij is het event weg. Ik ben er gelukkig klaar mee, maar dacht vandaag nog te zien dat er nog 27uur op de klok stond. Ben benieuwt hoe het bij de rest is en hoop dat mensen het nog af kunnen maken.

13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De quest is weg, omdat je hem klaar hebt ;)

Borkie, blackscorpion64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

Dat was vanmorgen ook zo, maar hij bleef staan. Ik heb hem ook niet meer in het klokje aan de zijkant staan. Vind het raar. De erwten heb ik overigs nog wel in mijn menu staan, die mogen wel weg haha.

15. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Morgenvroeg nog 429 Gele erwten inleveren en het event is af.

Heb wel veel erwtjes over:
    Groene erwt:310
    Grote erwt:268
    Kleine erwt:289
    Rode erwt:235
    Grote rode erwt:27
    Grote groene erwt:33
    Kleine rode erwt:33
    Kleine groene erwt:447
    Kleine gele erwt:88
    Grote gele erwt:1594:wuerg:
    Gele erwt: ???

16. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De quest verhuisd naar voltooide quests en staat daar tot einde event, en gaat weg uit het eventklokje, zodra je alles hebt ingeleverd.

Echter, als je flash het druk heeft neemt die niet de tijd om automatisch te verversen, dus zie je dat pas als je bij de coöperatie van categorie wijzigt, of eruit en opnieuw in gaat.
    En bij het eventklokje na F5 of opnieuw inloggen.

Dat is overigens niets nieuws, dat is vaste werkwijze van de flashplayer.

17. voesje

voesje Oudgediende

Nog 560 erwten en dan is het klaar.....12.15 uur oogsten Yeeeaaahhhh. Toch gelukt ondanks alle tegenslagen die ik gehad heb.

18. sonie68

sonie68 Junior expert

ga mijn laatste het niet redden helaas

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Heb uit de stallen een paar leuke oranje dieren gekregen... altijd handig! En een rood schaap en mijn tweede zwaan! 8)
    Uit de stekjes een paar mooie XXL bomen, mijn tweede gele trompet en mijn eerste elsbes!:inlove: Superblij meexD

20. BoerAnnelies

Dank je voor het bericht. Ik was niet niet bekend mee dat als ik een event volledig klaar had deze ook uit het eventklokje verdween. Vind het niet heel erg, maar viel mij nu gewoon op dat die weg was.
    Is dit iets nieuws dan? Of komt het omdat we dit keer geen DI hebben?

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.