Praatgroep Maximaal fitnessplezier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

zo, hier is het event af.
    dat gebeurt bij mij niet heel vaak en daarom mis ik een echte hoofdprijs:
    een wolkenrij
    verder een prima event.
    en bij mij slat hij wel heel veel over:
    ik heb al mijn sportieve kameleons uit gewone gekregenen ook nog een hele hoop ninja's en een brigadier.
    als dat geen overslaan is ...
    ik ben echt super blij, zeker omdat ik zelf geen geld uitgeef aan het spel en ik dus altijd een beperkt aantal SV heb.

bjorke-annika en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. cvdb

cvdb Junior expert

Dank je schaapje! Ik weet het; ben aan het zeuren ;)
    Hoop voor jou dat het lukt om een quest af te krijgen :D

DarkDevilDude en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Van mij mag je effe lekker zeuren hoor, moet ook eens kunnen ;).

4. hennie12

hennie12 Forumleerling

wow uit 4 gewone kameleons een snotterige kameleon

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Gefeliciteerd, heb je wel genoeg zakdoekjes in huis voor de snotterige kameleon xD.

bjorke-annika, DarkDevilDude en -mikmak- vinden dit leuk.
  6. hennie12

hennie12 Forumleerling

lol heb net een pak keukenrollen gehaald
    dus ik red het wel

DarkDevilDude, -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. cvdb

cvdb Junior expert

Zouden ze de server gereset hebben? Kreeg nu ineens bij de geiten eerst een rambo en nu een suikero_O

robbiefarmer, schaapje52 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Nou, bij mij niet. Kreeg geen interessante stappen helaas.

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Gefeliciteerd. Ik had gisteren bij de kameleons het geluk dat ik de 3 sportieve uit gewone kreeg, maar hoger dan dat heb ik ook niet gehad. Met de kamelen heb ik vandaag 250 supervoer gebruikt en ik ben 200 kamelen armer voor 2 mummy kamelen. Die hebben me 5 xl gereedschapskisten opgeleverd met geen 1 van de nieuwe drop.

10. cvdb

cvdb Junior expert

Nou dat was het ook hoor, maar dank je wel Coco :D

11. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb het event vanochtend afgerond, kosten ongeveer 100 sv, dus vond het een succes! Ben nu mijn andere fokdieren weer op peil aan het fokken voor evt komende events.

12. tinus138

tinus138 Teller

Hier event ook af, alles keurig op rij afgewerkt. Tot de laatste ronde, kreeg toen een disco-kameleon extra erbijxD. Ik reken dat die met de andere dieren vanavond een feestje bouwen in de schuurxD

schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik heb de oranje stallen en sier items binnen. En de rest van de gekleurde kameleons bewaar ik voor de vaste quest. Waren er sterren te verdienen had ik hem wel uitgespeeld. Helaas nog maar 1 druppeltank. Nu ga ik verder met de schapen waar ik nog 3 goudschaap nodig heb. Op het eiland ben ik aan het fokken met de apen.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  14. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Lol ik ook niet maar ik ben dan ook helemaal niet meer met de quests bezig, heb liever een roze stal dan die quests af. Dat komt ooit wel als alles roze is op mijn farmpie ( zal ook wel 40 jaren plan worden maar geeft niet xD )
    Ik heb nu 7 of 8 roze stallen en heeeel blij mee :D

schaapje52 vindt dit leuk.
  15. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Nou het is hier ook mmm met peren alles weer op rij niks overgeslagen tot nu toe. Ik ga nog voor het sieritem en dan hou ik het voor gezien. WAARDELOOS!!!!!! Dat is de reden waarom ik niet graag fok het kost je alleen maar SV en parfum en de rest is bagger

Laatste bewerkt: 7 Maart 2015
    stien56 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

Ik heb 1 roze, de eend :D. o_Oit bezit ik vele roze stallen :inlove:weet alleen nog niet in welk jaar, maar dat mag de pret niet drukken. Ik wil 1 fokquest afronden en dat is ja de schaap :D, nog 1 gouden schaap te gaan en dan is die uitgespeeld. xD

17. -Mijnboerderijtje-

-Mijnboerderijtje- Actieve auteur

Ik heb een aantal fokdieren gekocht voor de gereedschapskisten en jawel . .
    Bij een kreeg ik wel 5 druppeltanks, dus mijn bio lijm productie staat op volle toeren te draaien op mijn akker.
    Helaas nog geen een uit de grond gekregen, allemaal uit een gereedschapskistje die ik als beloning kreeg bij een quest.

DarkDevilDude, hendrika73 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier ook event klaar . De fok slaat ook niks over hier. Geen fok quest af wel bijna alles af tot fase 8. Daarna duurt het lang. Eens zal het wel lukken hoop ik.

19. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

:D
    Ik was mijn roze apie vergeten dus kheb der 9 :) 1 roze stal heb ik ooit zomaar cadeau gekregen bij myst stallen, het paard. De rest hard voor gebuffeld haha. Van de " oude quests" zit ik veelal in lvl 9 of 10 en van al die nieuwe varieert het van level 1 -5. Ik wil nu eigenlijk eerst es wat inleveren bij soep en vrienden maar ook daar zit nog weinig schot in. Ach, ooit zal der wel wat afkomen maar ik ga eerst voor roze stallen en soep en vrienden, dan kijk ik wel naar de fokquests :D ( ik wed dat er dan wel weer nieuwe dingen komen, sjonge ik wil gewoon alles en ik wil het morgen!!!!:music: :p :inlove: )

20. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Het event was zomaar ineens af. Het heeft me ongeveer 120 SV gekost, met dank aan een lieve buuf waarvan ik 40 SV cadeau kreeg, dat meegerekend en het SV uit de quest. Ik wil morgen nog wel fokken met wat andere dieren maar nu heb ik er even genoeg van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.