Praatgroep Maximaal fitnessplezier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Met de knechten doe ik dat ook. Alleen hebben we zoveel zaaievents en zet ik de knechten al zo lang in wanneer ik dat nodig vind, dat ik de 12 uurs coupons toch ook al aardig aan het gebruiken ben. Nu fase 9 geleverd is voor de kisten blijft bij de Draak en de ezels fase 10 staan totdat er weer een zaaievent is. Vanwege volle maan gisteravond een 3 uurs coupon ingezet en vanmorgen een 12-uurs. Toen had ik nog niet genoeg ketels. Voor 10.000 BD ben ik de meeste ketels ook nog aan het verkopen, dus ik moet van die quest nog best veel.
    Het kraaiennest is heel veel hout nodig, verder hoorde deze met de guano tot de werkplaatsen waar geen nieuw gereedschap voor verzonnen is. En als ik dat zo optel, hebben we dus voor de panda 7 nieuwe werkstallen gekregen zonder nieuw gereedschap, voor de meeste spelers is speciaal gereedschap dus nieuw.

    Bij de panda waren er andere ervaren spelers die gelijk de eerste dag de penselen kregen door gereedschapskisten van de fokdieren fase 7. Ik was blij dat die spelers dat toen gepost hebben, anders had het weken geduurd voordat ik de eetstokjes had. Door die berichten kon ik op jacht naar fase 7 fokdieren waar ik toen bijna alles nog van moest, en nu ondertussen bijna alles geleverd heb.
     
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb net de 2 nieuwe runes ingeleverd, heb nog maar 11 sterren over...... ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hier weer een beetje voorraad van heb :eek:
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    -coco1968- ik ben blij dat jij dat toen nog een keer hebt gepost. Ik heb nu 4 van die druppeltanks uit mijn gereedschap kunnen trekken. Ik moet nog aan de bak met de kameleons en daar speel ik dus wel de ronde van de gereedschapskistjes, de gekleurde werk en gewone stal en het SV uit het andere moet ik nog zien
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nog 2 minuten dan zijn mijn spoken klaar en gaan de fokstallen erop. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren en hoeveel het me gaat kosten. Tussendoor een paar taxiritjes.
     
  5. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ben ook begonnen met fokken. De wolkenrij, roze gelei en 1 parfum: 45 minuten :)
     
  6. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Hier staan de fokhotels er ook op. De eerste zijn om 18.03 uur klaar. Ben benieuwd.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Iets minder geduld. wolkenrij, roze gelei en 4 parfum. 5 minuten. Uit de eerste ronde op volgorde 33,11,1 en 2 fokdieren.
    Volgende ronde over een paar minuutjes klaar. Weer allemaal gewone kameleons gedaan.

    Edit: event gedaan voor zover ik daar zin in had. De 3e ronde 11 fokstallen gevuld met trainer-kameleon. Investering van 134 supervoer met 60 supervoer als beloning, beide sieritems en beide stallen.
    De kameleons met het gewone voer en de 3 uur knechtencoupon voor 3 derde fase fokdieren vind ik niet de moeite.
    Maar nu nog wel 17 trainers, 9 gym en een sport over. Ik kan me dus nog bedenken.
     
    Laatste bewerkt: 6 Maart 2015
  8. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    hier wordt er echt super veel overgeslagen:
    ik krijg enorm vaak uit 4 gewone kameleons een ninjakameleon
     
    bjorke-annika en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. -Mijnboerderijtje-

    -Mijnboerderijtje- Actieve auteur

    Helaas hier nog geen lijm uit de grond gekomen.
    Doe mijn best om toch de oranje lijmstal te krijgen en dan maar hopen dat er veel lijmpotten uit de grond komen!!
     
  10. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    uit 4 trainer kameleons een regenboog kameleon gekregen :)
    en tijdelijke event alleen laatste lvl goud en diamant nog te gaan.....
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nog 1 ninja-kameleon te gaan dan het event klaar:)
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb me bedacht wat betreft de 2e fase. De kameleons ondertussen voor bijna 5000 BD per stuk kunnen verkopen. Dat is toch even een kwart miljoen en veel meer dan de benodigde fokdieren verkopen.
     
  13. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik heb de quest bijna af.

    Nog 1 sportieve kameleon, 3 ninja kameleon en 2 gym kameleon.

    Kreeg net uit 4 gewone kameleon een disco kameleon (ena laatste versie)! :D Fijn, die heeft als duurste optie 4,2 miljoen BD.
     
    daisy17858, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben ook al een heel eind gekomen. Had 600 SV toen ik begon en ik ga door tot ik nog 400 heb. Dan heb ik 200 op gemaakt en dan nog het geen wat uit het event kwam. Maar ik heb ook 2 van die dingen gekregen :)

    Mis de sterren wel :cry: Normaal haal je met zulke events mooi wat sterren en kom je weer een stapje verder in de boom. Nu kosten zulke events alleen maar sterren.

    Wel erg mooi trouwens al die sieritems die TEG geven, alleen heb ik bijna geen plek meer voor akkers en er moet echt verbouwt worden om verder te komen met mijn schateiland. Dus sommige staan in de siertuin, terwijl die wel TEG geven. Tja... keuzes maken in het leven ;)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  15. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Event klaar en 1 druppeltank binnen.........

    Die blijvende quest zal dus wel weer errug lang in mijn coöp blijven staan.
     
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK kreeg zomaar even een regenboogkameleon
     
    Laatste bewerkt: 6 Maart 2015
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event ook klaar:)
     
    DarkDevilDude en hendrika73 vinden dit leuk.
  18. issymyaki

    issymyaki Actieve auteur

    zo quest af :music: werkstal staat er mooi bij en heb een mooie disco kameleon :inlove:en een knal rode brigadier :inlove: ben super blij
     
    DarkDevilDude, daisy17858 en hendrika73 vinden dit leuk.
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier ook eindelijk de quest af.:D
    Ik wilde in 1ste instantie alleen de stallen halen, uiteindelijk toch helemaal uitgespeeld.
    In de tussentijd ook nog wat verkocht.:music:
    Nu zijn de stallen gevuld met bruine varkens, kijken hoever ik hier mee ga komen.
    Leuk om te zien hoe ze in de modder spelen.;)
     
    DarkDevilDude, hendrika73 en issymyaki vinden dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier het event ook klaar. Ben met de paarden, ezels, kameleons en panda's bezig. Morgen weer verder. Kijken hoever wij komen
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.