Praatgroep Maximaal fitnessplezier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Begin maar vast een voorraad aan te leggen xD.
     
    bassiefarmer vindt dit leuk.
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik niet Toen dit onderdeel in het spel kwam eerst de f.a.q. bekeken en dacht "nee" doe ik niet voor die prijzen lever ik mijn voorraad(je) niet in.

    Niet grappig xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. polkey

    polkey Oudgediende

    Dat was mij ook opgevallen, nieuwe stekjes die al weer snel het spel uitgaan.
    De enige kans die je dus wordt geboden is 'wees er snel bij en koop een flink pakket' waar er wordt vergeten dat er veel spelers zijn die het spel om het spel spelen en niet om te investeren.
    Je kunt ze op de markt kopen, eigenlijk moet je wel want anders zijn dit nieuwe questen die alleen voor de gevorderden is welke in de loop der tijd een aantal miljoenen hebben kunnen vergaren en makkelijk kunnen kopen en zelfs de beloning na inleveren gigantisch is. ( ep en bd )
    Mijn potje duiten wil ook graag overstromen, wat alleen kan als deze 'nieuwe myst stekjes' ook in het spel blijven en later eventueel zelfs als beloning myst stekje bij een event terugkomt voor die er geen geld aan kan uitgeven.
    Terwijl er zoveel bomen zijn waar verder niets mee wordt gedaan en eerder het spel zouden kunnen verlaten als overschot of 'door de bomen het bos niet meer zien' het probleem is.
    En welke plannen en op welk termijn moeten we rekenen, de mesttoestand was ook in een handomdraai gewijzigd waar wij niet in gekend zijn ( heb geen poll gezien )
    Had dat nu maar wel gedaan dat had het nu niet herzien hoeven te worden.
     
  4. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Joeepiee! Morgen - zondag babyboomdag! :D

    Ik heb er weer zin aan! :D

    Ga een deel met kameleons fokken en een deel met varkens/ koeien voor een spaarvarken / milkshake koei voor de Soep met Vrienden quest. Natuurlijk moet ik alle andere hoge fokdieren voor die quest ook nog, maar ga nu voor deze 2.

    Welterusten en succes met fokken! :D
     
    bassiefarmer en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Ik ben heel tevreden over de druppeltanks tot nu toe. Al 2 stuks gekregen uit de gereedschapskistjes van de buren, en 2 uit de XL kistjes van quests. Dus al bijna op de helft voor het eerste biolijmlab.
    Morgenavond lekker kameleons fokken, en proberen weer iets voor 'Soep met Vrienden' bij elkaar te sprokkelen.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    nog geen druppeltank gezien:cry:. Hoop dat ik er een aantal uit de tijdelijke kameleon-quest kan halen....
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  7. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Vanavond lekker Babyboommen, heb er zin aan! :D
     
  8. lotje54

    lotje54 Forumleerling

    Waar is dat biolijmlab te plaatsen, ik krijg het niet voor elkaar
     
  9. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    das beter dan mij ik her er nog geen 1 gekregen schiet lekker op zo.....toppie hoor
     
  10. lotje54

    lotje54 Forumleerling

    Laat maar ik snap hem al...
     
  11. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Ik begrijp dat ik niet de enige ben die "problemen" heeft met de druppeltank. We zijn nu bijna een dag met de kameleonquest bezig en ik heb tot nu nog maar 1 druppeltank gekregen. Als het in deze frequentie doorgaat heb ik tegen het einde van de quest nog steeds geen biolijmlab kunnen bouwen. Vreemd....
     
  12. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Wil toch even wat kwijt zie al het geklaag hier over de druppeltank zijn jullie dan vergeten dat het met de penselen en het oude metaal ook zo langzaam ging. Sorry dit lijkt meer op klagen om te klagen zie daar het nut niet van en heeft een negatieve invloed op het spel plezier in ieder geval op het mijne.
     
    hendrika73, _Jeanie_, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. 16ellen11

    16ellen11 Forumbeginner

    Heb ook nog geen druppeltank gezien...pffffff
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Mooi gezegd.
    Had je bij de ezels en de panda's wel aan het einde van het tijdelijke event de werkplaats bijelkaar?
    Bij de panda's heeft het bij mij bijna 2 weken geduurd voordat ik voldoende fokdieren bijelkaar had gespaard voor een paar xxl-gereedschapskisten. Bij de ezel was ik gewaarschuwd en kon ik wel aan het eind van de dag een werkplaats bouwen. Nu had ik voldoende fokdieren fase 7 en produktquesten open staan en dieren en produkten op voorraad dat ik er gisteren 2 kon bouwen. Dat waren wel ongeveer 15 xl en 15 xxl kisten.
    Al doende leert men.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  15. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Niet iedereen heeft de panda kunnen doen.

    Door de ervaring met alleen de ezel wist ik echt niet dat het voortaan zo zou gaan.
    Ik heb nog 0 druppeltank.

    Wat zijn die produktquesten?
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    In mijn beleving zijn ongeveer alle werkstallen zo in het spel gebracht. Er zijn maar een paar werkstallen geweest waar geen nieuw gereedschap voor nodig was. Door de komst van fokdieren waar de werkplaats al van bestond, is dat weggezakt.

    De produktquesten zijn de questen waar je de produkten van de werkplaatsen in moet leveren. Van de ezels is dat "De draak en de ezels". Ik had de kookpotten gereed staan voor zilver en goud van fase 9.
    Als ik me niet vergis gaat het altijd om fase 9. De creatieve eetstokjes (panda) stonden ook al een paar maanden op de kameleon te wachten, daar had ik zilver en goud voor de ezelwerkplaats ingeleverd en diamant laten staan omdat ik ondertussen wel voldoende werkplaatsen had. Bij sommige van de eerste questen kreeg je alleen wat hamers of ander gereedschap, bij de nieuwere zijn het allemaal kisten geworden.
     
  17. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Dank voor je antwoord.

    Die draak heb ik er niet meer in staan en de eetstokjes kan ik niet doen omdat ik de panda niet heb.

    P.S.
    Eerdere werkstallen kon je volgens mij bouwen met bestaand gereedschap.
    Nu wordt er nieuw gereedschap gevraagd.
     
    Laatste bewerkt: 6 Maart 2015
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij de imkerij kwam de bijenkoningin in het spel, met dezelfde reacties als gevolg, met de truffelboerderij de eikenstekjes, met de struisvogeleieren de dakpannen en stenen. Bij de vissen de spuitbussen. De kleurmengerij de rieten mand en bij de donsveren de ventilator.
    De grijparm bij de papegaaien, de houten hamer bij de olifanten.
    Kip, konijn, koe en schaap waren er voordat ik ging spelen.
    De rodeoranch werd heel eenvoudig in het spel gebracht, daar zijn later de aantallen aangepast, de bever en geit zijn inderdaad geen nieuw gereedschap voor gekomen en voor de apen en kamelen ook niet.
     
    farmermikkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel


    Ik ben het met bovenstaande reacties helemaal eens. Ergens eerder geef ik ook al aan dat we bij de panda penselen moesten sparen voor je kon bouwen. Dit duurde ook bij sommige lang en bij anderen niet. Maar dat is ook wel een beetje de bedoeling van het spel. Als je alles in één keer kunt halen waar is de lol dan gebleven?
    Coco is zo slim geweest om haar gereedschapskisten te bewaren, ikke daar in tegen niet. Maar ik doe het met de knechten. Die activeer ik alleen maar als ik er belang bij heb, bij een event die ik op kwartveldjes met WAC speel bijvoorbeeld. Iedere speler heeft zijn eigen tactiek. Maar is iedereen vergeten hoeveel gereedschap we nodig hadden bij het kraaiennest??? Dit koste echt maanden om alles bij elkaar te krijgen. Dus ook hierbij geld: geduld is een zeer schone zaak en word uiteindelijk wel beloond.

    Vanavond fokken :):)
     
    farmermikkie, Sintra98 en Paddington28b vinden dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb dus de een na hoogste fase reeds gehaald en alle anderen ingeleverd
    Ik heb dus nu wel een oranje Bio lijm lab maar ik kan er nog niets mee. dat voelt als ..................
    Op die manier vergaat je de lol van het spelen. Wat je behaalt is geen beloning
    als je over de overige benodigdheden niet kan beschikken.
    In de Nieuwe vaste questen zitten dus ook geen sterren hiermee vind ik het format van het spel
    verloren gegaan een dergelijke spelverandering behoeft veel meer uitleg dan de te summiere AO
    waarin de gedane toezeggingen betreffende de vaste Questen niet gestand worden gedaan.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.