Praatgroep Maximaal fitnessplezier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik heb een paar quest's gedaan waar de XXL kisten te winnen waren ,ik heb nu de biolijm-lab binnen :)staat al mooi op het land
     
    Laatste bewerkt: 5 Maart 2015
  2. saartje1964

    saartje1964 Forumleerling

    Nou, ik heb ook al de kisten uit de quest binnen maar slechts 4 biolijm eruit gekregen!!!!
     
  3. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    uit 3 quest 14 biolijm gekregen
     
  4. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Net gelezen, dat er morgen weer een babyboom komt.
    Wat ik alleen niet begrijp, is dat een event aankondiging de ene keer wel vet gedrukt is als dit een nieuwe aankondiging betreft en de andere keer niet. Ik dacht nu zal eens kijken of er al een aankondiging staat en jawel.......
    Hoe lang deze aankondiging er als stond weet ik dus niet. Geen touw aan vast te knopen op deze manier.
    Maar psoitief:: Babyboom komt!!!xD
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nog niets over een babyboom gelezen:eek:. Ging er wel een beetje vanuit dat deze morgen zou komen.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    DarkDevilDude en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Graag wil ik laten weten dat ik het ontbreken van de sterren een spel afbraak vind.:(
    Alle questen die via de Cooperatie gingen behalve de laatste 2 zaten sterren in
    Ik vind dat die weer terug moeten komen verder vind ik de beloningen onder de maat
    voor hetgeen je inlevert
    Ik hoop dan ook dat in de toekomst de sterren er weer in zitten en dat de beloningen
    in verhouding staan tot het geen geleverd wordt
    Het hoeven van mij beslist geen markt prijzen te worden maar in dit event vind ik de prijzen te karig :wuerg:
     
    Cornelly52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  8. harriejose

    harriejose Forum freak

    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Grappig dat plaatje in de OA.
    Snel: aanbieding stopt over 1464 dagen.
    Ik hoop dat Farmerama dan nog steeds bestaat. Dat is nog ongeveer 4 jaar.
    Verder vraag ik me af of het mogelijk is dat de supervoerpakketten die de buren krijgen als supervoerpakket in de cadeaulijst kan komen. Ik ben natuurlijk heel blij met die pakketten, maar het valt mij op dat ik van de andere buren geen cadeaus kan krijgen en ik kan ook niet terugzien hoeveel pakketten ik heb ontvangen. Wanneer deze net als een suikerpakket als 1 burencadeau geboekt en gerekend kunnen worden, ben ik daar heel blij mee.
    Verder komt de volle maan wat mij betreft heel goed uit. Nu heb ik de stallen eraf gehaald voor volle maan, en als ik morgen de laatste oogst eraf haal, kunnen er fokhotels geplaatst en gevuld, die kan ik dan morgenavond na het eten oogsten. Ik heb er weer helemaal zin in.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier een minder oplettende boer. Vanmorgen nog even iets ingeleverd waardoor ik 2XXL gereedschapskisten kreeg :oops: Dit had ik natuurlijk beter naar 14.00uur kunnen doen ivm het evt krijgen van het gereedschap voor de kameleon werkplaats. Maar ja niks aan te doen en netzo als de penselen zullen ze vanzelf wel uit de grond komen. Geduld is hier een schone zaak.

    Morgenavond en het weekend BBD :D Heel erg blij mee. Dan ga ik lekker fokken met de kameleons. Heb SV ruim op voorraad: 600 dus dat moet goed komen. Gisteren heb ik de kamelenfok vrij gespeeld voor 20GB, dus daar ga ik ook mee beginnen. Je weet nooit wat we met een volgend event in moeten leveren en het is wachten tot kamelen een keer gevraagd worden zoals laatst met de apen. Nu nog 46 GB op voorraad. Die ga ik zeker bewaren voor het koraalrif en wat er aan gaat komen (zie nieuwsbrief).

    Tot nu toe erg tevreden met de berichten die we deze week hebben gekregen :inlove:
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. tilly01

    tilly01 Gelegenheidsauteur

    hoe kan ik aan kameleonvoer komen. Ik heb geen lychees
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan kun je het voer op de markt kopen.
     
  13. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Er is een officiele aankondiging met een uitleg over het niet meer geven van sterren bij tijdelijke events. Ik heb deze uitleg gelezen, herlezen en herlezen en.....als ik heel eerlijk ben ik snap de logica er niet van.
    Er zou een grote discrepantie bestaan tussen mensen die sterren verdienen in de tijdelijke events en tussen spelers die deze events niet spelen of slechts gedeeltelijk. Dus ook: heel veel spelers die een overschot hebben aan sterren en spelers die juist een tekort hebben.
    Tot zover begrijp ik dit. Wat ik niet begrijp is dan om maar geen sterren te geven bij tijdelijke events. De kloof wordt nauwelijks kleiner. Psychologisch ook niet juist gezien. Spelers die te veel sterren over hebben zullen dit toch niet als erg onoverkomelijk zien. Spelers die sterren tekort komen voelen zich nu ernstig tekort gedaan. Wel wordt er beloofd, dat er voor de spelers die nu sterren tekort komen wegen gezocht worden om wel voldoende sterren bijeen te krijgen.
    Hoe lang moeten we daar dan op wachten? En waarom nu al vast deze maatregel, terwijl er nog geen compensatie voor in de plaats is gekomen. Het voelt, bij mij althans, absoluut niet goed.
     
    stien56, Sintra98, hendrika73 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    En dan na te gaan dat ik vandaag veel sterren heb uitgegeven. 80 voor het pakket van de kameleon en nog eens 75 voor het fokdier wat je via sterren kunt kopen. Dus daar gingen mijn sterren. Nu nog 85 sterren over, daar dus maar zuinig op zijn netzo als de GB.
     
  15. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Bij mij voelt het ook niet goed.
    Er komen dit event 2 nieuwe runes bij: 80 + 75 sterretjes.
    Met de 2 nieuwe quests zijn 36 + 36 sterretjes te verdienen.
    Dit is niet een goede oplossing. Degenen die de boom nog niet vol hebben, gaan er nog meer op achteruit.

    Door nieuwe runes in de boom te maken, speciaal voor de gevorderde spelers die veel sterretjes over hebben, wordt opnieuw het verschil tussen spelers groter.

    Ik zit in level 95, speel ruim 3 jaar, speel fanatiek, doe aan alle events mee en speel ze ook uit. Maar toch is de boom nog niet vol. Bij de vaste quests is niet zo heel veel meer te halen, maar ik zal de boom wel vol krijgen. Tenzij er weer nieuwe runes komen, die red ik dan nooit meer.

    Het grote verschil in aantal sterren, zit wat mij betreft niet in het al dan niet meedoen met events, maar het hangt ervan af wanneer je met farmerama bent begonnen. Hoe meer events je hebt gemist door het later beginnen, hoe meer sterren er ontbreken. Daarom vind ik het geen goede oplossing voor de latere starters van dit spelletje, om nu opeens alle sterren uit de events te halen. Misschien maar 2 events per maand met sterren bijvoorbeeld, zodat de latere starters de kans krijgen ook wat vrij te spelen in de boom.

    Iets meer on topic: Ik ga dit event voor de allereerste keer niet alle levels doen. Door het ontbreken van sterretjes als beloning, vind ik een aantal levels niet interessant.

    Edit: ik zit in level 94, niet 95
    Aan het begin heb ik wel wat sterretjes gemist, omdat mijn level nog niet hoog genoeg was om bijv. een bepaald dier te leveren bij een event. Maar veel heb ik niet gemist.
     
    Laatste bewerkt: 5 Maart 2015
    Sintra98 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb vorige event ook hard getwijfeld over de eerste fase zilver en goud. Maar ik heb ook met sterren wel eens getwijfeld en overgeslagen. Ik kan dus niet zeggen dat ik altijd alle sterretjes heb binnengehaald. En resetten heb ik nog minder gedaan.
    Ik denk dat de boom nu 3 jaar in het spel zit, dus dat je vanaf het begin sterretjes hebt kunnen verdienen.

    Er komen helaas steeds meer spelers die roepen dat ze iets nieuws willen omdat ze duizenden sterretjes over hebben. Dus is er een aantal maanden geleden al gezegd dat er naar gekeken werd hoe dit op te lossen.
    Met 2 tijdelijke events achter elkaar geen sterretjes verbaasd de OA me niet meer.
    En zoals ik gisteren al aangaf, als er genoeg feedback komt dat dit niet leuk en eerlijk is voor spelers die de boom niet vol hebben, wordt er misschien nog wel eens naar gekeken. Er zal ook opnieuw naar de mest gekeken worden.
     
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Het komt bij mij over dat het een verplichting is om aan alles mee te doen. Ik heb ook wel events niet uit kunnen spelen om wat voor reden dan ook. Ben dan wel level 91 maar heb ook de boom nog niet vol. o_Ok staan er nog questen open. Waar ook veel voor gekweekt moet worden. Ik vind het namelijk leuker om het zelf bij elkaar te kweken dan maar kopen op de markt. Ga je kopen dan kun je sneller door de quest heen. Dus ik ben benieuwd hoe we de sterren die we te kort komen toch bij elkaar krijgen.
     
    Laatste bewerkt: 5 Maart 2015
    Sintra98 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik snap het ook niet. Ik vind het erg jammer dat nu al deze maatregel is genomen. De sterren worden nu steeds minder en uit de bestaande quests is ook niet veel te halen. Ik heb bijv alle fokquests nog niet uitgespeeld en die duren erg lang om daar een ster uit te halen. De nieuwe quest is ook het zilver, goud en diamant verdwenen, zijn veel sterren. Daarbij komt dat in de nieuwe quests veel nieuwe bomen ect gevraagd worden die je via mysterieuze stekjes kan kopen. Bij de volgende ronde stekjes zijn ze ook al weer verdwenen. Hoezo meer voortgang en met wat inspanning? Het enige wat ik kan doen is voor veel geld op de mart de vruchten kopen, is dit dan de inspanning en voortgang en uitdaging in het spel? Ik mis nog best wel veel sterren voor de boom en ik denk dat het nog langer gaat duren als de quests zo blijven als de nieuwe van de laatste tijd. Maar goed, ik wacht wel af wat er voor spannends in de plaats gaat komen, ben erg benieuwd. Helaas ligt de boom nu al weken stil en zal voorlopig wel zo blijven. Ik hoop wel dat er wat nieuwe quests komen met weer zilver, goud en diamant en andere producten waar je iets anders mee kan dan alleen maar kopen.

    Kan altijd nog een kapvergunning aanvragen xD voor de boom.

    Ik ga maar een rondje fokken met de kameleon. :music:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  19. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ach zometeen stoppen ze de sterren in de strip-verzameling (cooperatie) want ja, die zit niet voor niets in het spel en als er meer spelers zijn zoals ik dan hebben die met dit onderdeel ook nog helemaal niets gedaan...... ;):oops:

    Toevoeging: Aan deze kant ook niet blij met de beslissing geen sterren meer als beloning voor event questen te geven.
     
  20. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Haha, breng ze maar niet op een idee met die stripverzameling. Ik heb ze wel gedaan, straks moet ik ze nog een keer doen voor de sterren xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.