Praatgroep Maximaal fitnessplezier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Of sterren die je in kunt leveren voor bananen..... Ik heb bijna 2200 sterren, maar van mij mogen er gerust sterren als beloning bij de questen. Ik zou het wel heel erg fijn vinden als er een gouden banenen rune in de boom komt.....
     
  2. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    ik hoopte al dat ik me verkeek... maar helaas :(

    xD

    Tooske58: dank je, zie het nu staan. Helemaal overheen gelezen hahahaha


    hoezo: dit is gewoon de afspraak? afspraak met wie? ik weet hier niets van, vind dit een beetje vreemd overkomen 'dat is gewoon de afspraak'
    Ik heb niets afgesproken ;):p hahahahaha
    en ik speel al behoorlijk lang, maar heb verre van een overschot aan bananen (lvl 206 en sta momenteel op 6 bananen, dus nog een eeuwigheid eer ik weer iets kan in de tempel, maar daarintegen wel 1914 sterren die staan weg te roesten :oops: )
     
    Laatste bewerkt: 4 Maart 2015
  3. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    op baha hier lvl 257 en heb 209 gouden bananen (inmiddels met bruine vlekken erop)
    en van de sterren heb ik er 862 en deze roesten nog niet ;) (gelukkig langer houdbaar)
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    bij mij zijn de sterren en de bananen ook van harte welkom, boom wel zo goed als vol, maar toch.
    de tempel daarentegen is nog veel aan in te leveren.

    Ben benieuwd of ik dit keer leuke fokdieren krijg en zo nu en dan een level kan overslaan, we wachten nog even af tot vrijdagavond.
     
  5. nachtpauwoog

    nachtpauwoog Gevorderde

    Ik snap het niet helemaal.....ik lees nu verschillende dingen over sterretjes. Kun je deze inleveren bij de tempel op de BaHa en kun je ze inleveren voor fokdieren???? Waar kan ik dit vinden?
    Oh en ehhh voor mij WEL sterretjes houden in het spel!
     
  6. joke1

    joke1 Forumbeginner

    Veel supervoer te winnen, maar volgens mij kost het meer supervoer.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het event is online, de nieuwe drops komen uit de kisten.
    Ik heb uit 12 xl en 15 xxl kisten precies genoeg nieuwe drops gekregen voor 2 bio-labs.
     
    robbiefarmer vindt dit leuk.
  8. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    hoi coco, bedoel je de kisten die je moet kopen, heb namelijk geen 1 vreemd? ik bedoel druppeltank
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had produkten en fokdieren opgespaard om in te kunnen leveren. Dezelfde kisten zijn inderdaad ook voor TG te koop, en ik heb er geen eentje uit de oogst gehaald.
     
  10. vinc05

    vinc05 Forum freak

    o_Ok hier de gereedschapskisten aangesproken en het eerste biolijm lab op de weide gezet.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  11. ton54

    ton54 Forumleerling

    hoe kom ik aan een druppeltank ?????
    kan die dingen nergens vinden
    Groetjes ton
     
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die komen als dropitem uit de grond, net als al het andere gereedschap. o_Ok kunnen ze in gereedschapskistjes zitten. (Die je van je buren kado kunt krijgen, of bij een quest kado kunt krijgen.)
     
  13. ton54

    ton54 Forumleerling

    bedankt voor het snelle antwoord
    ton
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  14. vutter

    vutter Junior expert

    leuk hoor lijkt wel mens erger je niet ,alle velden geoogst geen drops, gereedschapkisten ingelevert niets leuk spel hoor ,wil iemand mijn boerderij kopen ,hier word je niet vrolijk van.
     
  15. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik ben level 89 op de farm en 188 op BAHA
    o_Ok bij mij uit de velden kwamen geen dropitems en daar zaten gewassen op van 16 uur 106 punten per groot veld.
    Bij de boom de werkstallen met hoge punten.
    In de boom de rune gevuld met de bekers voor 26% kans op dropitems en ook de wolkenrijen net geoogst voor het oogsten van de velden voor meer kans op drops.
    Dus een hoop punten en geen enkele drop, ook bij eerdere events was dat zo even geduld ze komen echt wel uit de grond en je krijgt je biolijm lab wel.
     
  16. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    De druppeltanks worden ongetwijfeld net zo zeldzaam als het oud metaal. Ik heb bij de eerste 14 XL gereedschapskistjes ook geen enkele druppeltank gekregen. Bij de laatste 3 XL kistjes zaten zowaar 2 druppeltanks.
    Maar dat maakt toch niet uit. Ze komen vanzelf wel een keer. Die quest blijft staan en is heel geduldig.
     
  17. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou weer erg teleurstellend wat er uit de grond komt 00000000000000:cry:

    En dan schrijven ze DI ....:oops: schrijf alleen gereedschap voor werkplaats is niet zo verwarrend en uit de gereedschaps kisten ook 00000000 pfff weer gebed zonder eind .... Had er toch wel minstens een stuk of 5 verwacht alles geoogst en dan resultaat
     
  18. saartje1964

    saartje1964 Forumleerling

    Heb alleen druppeltanks uit de kisten die je bij de quest kunt krijgen ontvangen. 4 druppeltanks ontvangen pffff.... je hebt er 10 nodig. Maar wel een biolab oranje cadeau doen.... niet te geloven dit. Kost me weer behoorlijk aan TG om supervoer te kopen. Kap met dit event.
     
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier ook nog geen druppeltank maar ach ze komen vanzelf een keer uit de grond.
     
  20. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    HIer ook geen druppeltanks :wuerg: nergens te bespeuren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.