Praatgroep Maximaal fitnessplezier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Waarom krijg je geen sterretjes meer? Mijn boom is nog niet vol hoor...
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er zijn weer 2 nieuwe blijvende questen waar vermoedelijk gewoon sterretjes bij zitten.
    Er zijn steeds meer spelers die vragen wat ze met meer dan 1000 sterretjes moeten, dus vermoedelijk proberen ze uit hoe hard er door de andere groep geprotesteerd wordt dat er geen sterren meer te verdienen zijn.
    De nieuwe questen leveren in totaal 120 sterretjes op, en de nieuwe runes in de boom zijn 155.
    Dit kan dus niet onbeperkt doorgaan, maar met de andere nieuwe questen erbij moet het aardig mogelijk zijn de boom vol te krijgen met de coöperatiequesten.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Komt er babyboomdag in het weekend? Denk het wel toch?
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk het ook, en ga dat dus zeker eerst afwachten. Hoe moeilijk het ook is, zoals Sintra zegt, om pas later te beginnen.
    Ik hoop dus dat volle maan die in de geruchtenkalender staat wel doorgaat morgen, leuke afleiding.
     
    DarkDevilDude en popje4 vinden dit leuk.
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier is een gebrek aan sterren doordat ik de vaste fokquesten nog lang niet af heb. Deze duren ontzettend lang. Maar ook andere questen staan nog open. Ik heb liever een overschot aan sterren dan zoals nu een chronisch gebrek. Van mij mogen ze dus wel weer terug komen in events.
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  6. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    liever bananen dan sterren..
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik mis de sterretjes ook, ook al heb ik al wel de boom vol en een leuke voorraad.
    Hoewel ik nog geen fokquest af heb, dus 6 bladzijdes heb staan bij de fokquesten, heb ik al wel veel dieren tot bijna de laatste fase ingeleverd.
    o_Ok daar hebben de eerste spelers al een overschot. En bananen is gewoon de afspraak dat die er niet zullen komen.
    De sterren is zomaar opeens bij het vorige event gekomen.
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    In mijn geruchtenkalander staat echt dat de volle maan vandaag al begint en niet morgen. Maar gezien er bij de events nog niks over gemeld staat weet je het nooit. Ik hou er wel rekening mee dat het kan maar ook dat het niet kan o_O. Doe mij hem maar morgen, want mijn man heeft vandaag de laptop mee waar ik beneden op kan spelen. Vandaag speel ik boven, maar met een kleine niet altijd handig haha. En ik wil natuurlijk graag optimaal gebruik maken van volle maan.

    Ik ga ook wachten op een BBD, hoop dit weekend. Heb in ieder geval genoeg kameleons hoop ik: 420 en dan 550SV en ook voldoende parfum (al kun je van die laatste 2 nooit genoeg hebben).

    Erg jammer van de sterren, want hier was ik elke keer ook erg blij mee.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ziet er inderdaad leuk uit

    Ik probeer ook te wachten ga wel op me handen zittenxDxD

    En wat de sterren betreft is altijd meegenomen maar ik heb er genoeg 1700 over
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  10. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Bij mij staat gewoon 5 mrt zoals het altijd er al heeft gestaan. Ik schrok al een beetje, heb er nu een lang gewas op staan nl, dacht: "Das zonde zeg als de Volle Maan nu begint!".:wuerg:
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dom, ik zit bij februari te kijken ipv maart :oops:
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb de indruk dat je niet de enige bent.
    Edit: En de OA is geplaatst. Morgen om 3 uur volle maan.
     
    Laatste bewerkt: 4 Maart 2015
  13. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik hoop op een BBD en wacht het weekend af, nu druk bezig om m'n aantallen kameleons op te krikken.
    In eerste instantie wil ik dan 1 t/m 4 zilver, 5 en 6 t/m goud doen zodat ik dan het oranje kameleonverblijf en het oranje biolijm-lab heb.
    Daarna zie ik wel verder wat ik nog wil en kan behalen van dit event...
     
  14. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    o_Ok daar hebben de eerste spelers al een overschot. En bananen is gewoon de afspraak dat die er niet zullen komen.
    De sterren is zomaar opeens bij het vorige event gekomen.[/QUOTE]

    van de bananen weet ik, maar daarom wel heel welkom.
    maar dat de sterren opeens afgelopen zijn vind ik wel heel vreemd.

    nieuwe plannen voor de sterren, dat de voorraad berg niet te hoog mag oplopen?
     
    Laatste bewerkt: 4 Maart 2015
  15. polkey

    polkey Oudgediende

    Laat mij dan de andere groep zijn die nog heel veel sterren nodig hebben om alles in de boom klaar te krijgen.
    Kan toch niet zo zijn omdat de gevorderden hebben gemeld dat ze een overschot hebben aan sterren deze uit het spel weg zijn.
    Event zonder sterren haalt dan ook motivatie weg, zeker als hetgeen je moet investeren niet in verhouding staat tot wat je kunt behalen.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  16. issymyaki

    issymyaki Actieve auteur

    ben het hier mee eens.
     
  17. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    BP zal wel een bedoeling hebben met het weglaten van de sterren.

    Als ik daarnaar moet gaan raden dan denk ik dat er bij mij teveel openstaande questen in de coöp staan.
    Maar die staan mij niet in de weg en ik laat me niet dwingen tot iets dat ik niet wil/kan doen.

    Dan maar geen sterretjes.
    Wat mij betreft mogen ze de dingen die al jaren staan te wachten wel weghalen, als die teveel ruimte innemen.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  18. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Hier lvl 91 en ook nog sterren nodig. Waarom sterren weglaten zonder reden? Het kan toch niet zo zijn dat spelers die later zijn begonnen nu niet van hetzelfde gebruik kunnen maken als de spelers die hard roepen van heb genoeg sterren, bananen enz. Worden nu spelers gedwongen om questen uit te spelen?
    Hoop dat met het volgende event de sterren er wel weer zijn.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  19. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Ben ik helemaal mee eens.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  20. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik heb pas geleden het een en ander aan ambachtsgrondstoffen verzilverd en dan gaan de sterretjes ineens heel hard. Ik heb er nu 198 staan en dat is weinig ik heb nog dingen in de boom al is het niet veel meer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.