Praatgroep Maximaal fitnessplezier

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Waarom moet er zo'n groot verschil zijn ??
    Ik speel dagelijks, veel, vaak.
    Hoor mensen bij wie de druppeltanks zeer regelmatig binnenkomen.
    Anderen wachten vergeefs.
    Hier komt het niet uit de grond, niet in de gereedschapskisten.
    Had zondag mijn 1e druppeltank bij afronden tijdelijk event.
    Sindsdien noppes, niks.
     
  2. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Lijkt puur een kwestie van geluk of pech te zijn.. heb zelf uit quests nog wat XXL gereedschapskisten kunnen bemachtigen, sommige niet één druppeltank en dan ineens drie uit één kist.. blikjes geduld lijken aan te raden.. ;)
     
  3. Gozertje

    Gozertje Regelmatige auteur

    Ik had er vrij snel 5 met de stallen. Met gewassen komt er geen eentje meer. Ik heb nu voor een 700.000 Bd stokjes gekocht en de 6 XL gereedschapskisten vrijgespeeld in de quest, resultaat: geen enkele druppeltank! Niet te doen.
    Met de molen, meer geluk. Er stonden nog 2 beurten. Ik speel 2 x de hoofdprijs weg. Een vliegende geit en een breedborstkalkoen.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Kan je ergens zien of je deze quest helemaal hebt uitgespeeld. Ik dacht namelijk dat hij helemaal afgerond was maar vind de laatste beloning de kameleondouche niet terug bij de sieritems.
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je hem niet al op schateiland gezet? Je mag natuurlijk altijd een ticket naar support sturen. Dan kijken ze het daar voor je na. Wel even je usernaam en id. vermelden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.