Praatgroep Magische herinneringen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ben lekker geld aan het verdienen met de bijen, heb t/m 3 gedaan en verder kan ik niet omdat ik geen ylang bloemen heb maar de rest is ook niet echt meer interessant.
    Op de andere farm bij 2 gestopt en heb daar nog 20 bijen over.xD
    Ben mooi verder met de panda's aan het fokken voor de quest, moet nog 6 circuspanda's en deze zijn zelden op de markt.:(
    De zoete kist is hier ook nog niet te vinden.

    Heb ook net de thee klaar en neem die met de nootjes wel, mjammie, lekkerrrrr
     
  2. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    ik heb idd ook geen kist gekregen. snapte er ook al niks van een keer opnieuw ingelogd maar nog niks.
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hallo hier herinnering 1 gedaan en kan ok geen kist vinden
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ik hoor net uit zeer betrouwbare bron -.-
    De Zoete Kisten zijn wat verlegen.....maar vast onderweg....

    Enk ...je ken wel meer taartjes neerzetten...Leni eet ze ook opxDxD
    neemt mooi nog even die met het kersje mee voor onderweg...8)
     
  5. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    Hier ook geen kist te vinden.

    Voor het event: ik speel alleen 1... en nu ga ik weer lekker voor alles. Beetje event verslaafd :p
    Voordeel is wel dat ik niet alle gefokte dieren hoef in te leveren, dus kan gebruiken voor de openstaande quests :)
     
  6. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Lekkerrrrrrr moeilijk hoor om te kiezen ze zijn allemaal lekker:p
     
  7. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    hier hetzelfde, kan de kist ook niet vinden:p, maar wel mijn rode vlinder:inlove:. ik denk dat ik nu ga stoppen.
     
    Laatste bewerkt: 25 April 2017
  8. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier 1 en 2 gedaan. De nieuwe bomen zijn binnen en een paar extra stallen.
    Deze keer laat ik het fokken denk ik maar voorbij gaan het zijn wel mooie rode stallen maar ik heb niet zo veel supervoer en ik bewaar deze liever voor een volgend Event met stallen die echt nieuw zijn.
    Voor de gene die wel aan de BB meedoen een mooie uitkomst gewenst
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De kisten zijn onderweg maar nog even niet te zien. Maar dit komt weer in orde. Even geduld nog graag:)
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Wat is bij herinnering 4; beloning stap 3: "de geweldige jager"? Is dit een sieritem en zoja is deze nodig voor een wolkenrij?

    Heb herinnering 1 klaar en met nr. 2 bezig. De rest doe ik niet, kost teveel supervoer, tenzij "de geweldige jager" nog iets interessants is?
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is natuurlijk wel interessant om voor die eerste 40 ylangbloemen de oranje kikker nog even mee te pakken. Verder kunnen we vermoedelijk toch weinig met die bloemen.
    En als je nu lang genoeg verder gaat met die circuspanda's, dan heb je de fokbadges bijelkaar voor een rode parfumerie.
    Ik was vergeten dat ik nog met kastelen in het zand bezig was. Bij mij nu ook de panda's erin voor de laatste 7 dansende panda's.
    De fokdieren die ik daarna nodig ben voor die quest zijn nog weer een stuk lastiger.

    Hoewel ik niet echt verder hoef met de bijen heb ik de fokbijen toch maar in het hotel gestopt.
    Bedenk net dat ik dus geen 2 hommels bewaard heb, nu maar hopen dat die er wel weer uit komen.
    Dat is een gewoon sieritem dat best veel ep oplevert, maar niet nodig is voor een wolkenrij.
     
    eevee60, blackscorpion64 en missy-m85 vinden dit leuk.
  12. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    welke fokdieren doen ermee kom er niet uit om badge te halen dus welke voor de blauwe en welke dieren voor de rose badge
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    De fokbadges heb ik idd al binnen Coco en de bloemen hoop ik ook bij elkaar te krijgen, ga het morgen of het weekend wel beleven, voor nu is het even klaar. Het supervoer raakt een beetje op.:(

    Nuestra voor de roze kun je bijen fokken en de andere alle zoogdieren zoals katten, honden, panda's, alle dieren waar een poesje in het hoekje staat.
     
    eevee60, blackscorpion64 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Voor de rose badges kun je alleen met de bijen fokken. En soms krijg je er eentje extra bij de zoogdieren.
    De zoogdieren zijn alle dieren waar een klein katje staat afgebeeld bij het fokdier als je in de fokstal kijkt.
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. 201772

    201772 Forumbeginner

    Had gehoopt dat bij elke herinnering de stappen in willekeurige volgorde te doen waren. Maar niet dus.
    Kan het laatste sieritem voor de wolkenrij dus ook niet halen zo.
    123 bijen was me nog wel gelukt maar de waarde aan dieren en producten dus niet.
    Hoop dat het sieritem op een of andere manier nog wel te halen is??
     
    eevee60, blackscorpion64 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nee voor zo ver bekend niet...
    Weet niet welk level je bent...maar de tip om veel bijen te maken en die te verkopen is al voorbij gekomen..Trouwens de kippen en konijnen doen het ook altijd goed op de markt...dan kun je hogere EP waarde dieren terug kopen..
    even als je tarwe of hooi of haver te verkopen...en daar dan produkten voor terug te kopen...
    Dieren kun je ook de dieren van Bama inleveren...
    Je hebt bijna een hele week om dit te proberen...
    Dat lukt je vast...Succes :)
     
    eevee60, blackscorpion64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat maakt toch niet uit....tis maar wat je voorhanden hebt...
    Zelf heb ik een mengelmoes van de Bama dieren gedaan...
     
    eevee60, blackscorpion64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  18. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    dank je wel
     
    eevee60, blackscorpion64 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Na verversen van je spel moeten de kisten met de zoete lading nu gearriveerd zijn:)
     
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    o_Oo_O der is een post weg....nou heb ik ineens een dubbelpost....:wuerg:

    Weg carriere ooit als Roze - Mod:cry:

    Jaaaaaaaaa.....de kist is er ....kreeg 3 parfum:inlove:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.