Praatgroep Magische herinneringen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ben van plan om tot en met fase 4 te doen .
    Mocht het heel leuk gaan dan doe ik fase 5 ook . Wel hoop ik op een babyboom want ik zit niet overmatig in de bijen
     
    eevee60, schaapje52 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga gewoon maar eerst nr 1 doen voor het sieritem voor de wolk. De rode vlinder trekt mij ook wel erg en de nieuwe boompjes ook.
    Papegaaiveren 2800 stuks en ook nog 3 hamsterbijen op voorraad. Ga eerst maar eens wat veren verkopen. xD
     
    Errim, Farmer121965, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    zie wel even hoe het gaat, laatste item voor de wolkenrij moet natuurlijk binnen gehaald worden. In principe hoeven van mij al die rode stallen niet, heb ze zelden opstaan, maar overslaan is ook wel een dingetje....
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    ik ga ook in ieder geval voor het item voor de wolkenrij
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    klopt het trouwens dat we van de geleedpotigen alleen maar bijen hebben? Zoogdieren hebben we voldoende.
    Heb 234 bijen en al ik daar al een heleboel van moet inleveren houdt ik er niet veel over om mee te fokken:oops:
    Wil ook wel een keer een fokquest afmaken.....
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het klop inderdaad dat je alleen met de bijen kunt fokken
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik wel hoor. Ik heb het motel gevuld met 65 x 4 bijen. Pff, ik kom niet meer binnen met al dat zoemen. Schaap gaat gewoon eens lekker gek doen. Ik ga ook voor de bomen en de rode vlinders. Kijken of ik dit ga halen, pff. Het is een grote gok hoor. :wuerg:
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Das wel durven schaapje, misschien doe ik wel nog gekker ben er nog niet uito_O
     
    blackscorpion64, eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    ZO leest het weer als een haalbaar iets. Al heb ik niet zoveel fokdieren meer op voorraad. Lever tegenwoordig tot de 50 in bij de fabriekjes. Ik kwam nog wat van die blauwe kaarten te kort voor een upgrate. Daar heb ik voor het gemak een paar hoge fokdieren van de koeien ingegooid, anders schoot het totaal niet op.
    De papegaaiveren zijn met het vorige event behoorlijk naar beneden te gaan, maar met nog ruim 1000 stuks kan ik die dus zo inleveren. Helaas heb ik ook niet zoveel bijen. De bijen is de fok waar ik al lang mee bezig ben. Ik wilde 1 fokquest af hebben en daar was ik al heel ver mee. Heb veel gefokt maar kwam niet heel ver, uiteindelijk ben ik daar mee gestopt en heb de bij eigenlijk nooit meer op staan. Heb er ruim 200 op voorraad en vond dat altijd wel prima (niet zo handig van mij om mijn kop in het zand te steken). Nu heb ik 10 rode/ oranje stallen op staan. Ik zie wel wat ik ga doen als er een BBD komt. Mijn doel is om fase 1 volledig te doen en ik vind de rode stallen nog steeds de moeite waard. Zeldzame stallen wil ik graag hebben.
    o_Oit gaat er vast gefokt worden met de vlinder, het is z'n mooi dier :inlove:

    Er zullen er genoeg kijken hoor. Ik ben erg blij met je werk elke keer weer!
     
  11. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ga ervoor!! In ieder geval tot en met herinnering 4. Een rode vlindertuin en parfumerie vind ik leuk om te hebben. Ik heb nog maar 1 parfumerie, dus daar kan ik er nog wel een paar van gebruiken.
    Nummer 5 vind ik niet echt veel toegevoegde waarde hebben. Rode bij heb ik al en de rode vlindertuin en parfumerie zijn al eerder te verkrijgen. Die laat ik denk ik maar zitten.
    Ik heb nu 340 bijen, dus die stallen gaan er straks allemaal op (34 in totaal), hamsterbijen en hommels heb ik ook op voorraad. Even de baby boom afwachten en dan 160 keer fokken.
    Succes voor wie meedoet!! :)
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    En wat is nog gekker dan? Ben heel benieuwd. 8)

    Ik ben gek op stallen/verblijven/werkstallen en de vlinder vind ik zo mooi. :inlove:Dat ik het gewoon ga proberen. Ik hoef niet alles, maar van beiden 1 is voor mij prima, dan ben ik super zeer tevreden. :D
     
    blackscorpion64, eevee60 en .babouska. vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nou misschien he , ik zeg misschien dus ; Doe ik heel erg gek en doe alles.....:music:
     
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ja hier ook ,en het ergste is dat deze dombo dat ding gewoon vol heeft gegooid met van die dure veren.:(
    En aan het eind van het event tot de conclusie komt dat er 400.000 punten zijn verdampt bij gebrek aan batterijen :wuerg::cry:

    Maar het positieve nieuws, ik heb heel veel bijen op voorraad:inlove:
     
    catootje65, blackscorpion64, Errim en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Ik doe al bijna vanaf het begin van dit spel mee en ben niet zo hoog als jij (level 96) maar tegenwoordig haal ik de events met
    moeite of niet. De laatste had ik nog 38 DI nodig.

    Ik heb geen parfumerie en nog lang niet van alle dieren een oranje stal laat staan een rode stal en ik doe als het kan
    alle events mee. Dus als je een parfumerie kan missen houd ik me aanbevolen bij het volgende ruilevent want ik vind
    het wel leuk om van alle stallen en werkplekken in ieder geval 1 te hebben. En ja sommige werkplekken staan bij mij ook
    in de schuur zoals elandpodium (heb ik ook maar 1 van maar is genoeg).

    Ik ga voor het laatste sieritem van herinnering 1 van de verrassingstak en ik hoop de nieuwe boom en de rode vlindertuin
    te halen. rode parfumerie heb ik niets aan omdat ik geen gewone heb anders zou ik die ook proberen te halen.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    in herinnering 2 kun je 2xde gewone parfumerie winnen.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    o_Ok op het kleine account heb ik de dieren bijelkaar. Wel uitkijken dat ik niet teveel zoogdieren bij de eerste fase inlever. Wanneer ik alle dieren bijelkaar optel heb ik 9000 BD over. Nu nog 500 BD op de rekening staan, maar dat was gisteren ook zo toen ik de producten had gekocht. Vanmorgen alle dieren langs geweest. Alles wat goedkoper werd aangeboden dan 7x de waarde opgekocht en alles wat meer dan 14x de waarde was een deel van op de markt gezet. Over een paar uur hoop ik dus weer redelijk wat BD te hebben.
    Daarna hoop ik dat nog een keer te doen, want het is jammer om de pauwen erin te gooien terwijl die op dit moment nog erg duur zijn.
     
    blackscorpion64, farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  18. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Yes babyboom:D
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik zag het ook. Ik hoopte er al op en heb gisteren de fokstal gevuld.
    Ik zal vandaag niet het hele event af krijgen, maar ik kom een heel eind.
     
    blackscorpion64, Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.