Praatgroep Magische herinneringen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Bedankt voor antwoord ;)
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Hofje.....Kusje!
     
  3. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    sla het wel weer over heb hier geen zin in net weer 2 events gehad met moeite gehaald en dan nu dit weer? nee ga zelf wel bezig met boeren in alle rust
     
    boermars, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    En dan nu de tegenpartij.... 8)

    Ik vind het alleszins goed te doen, zeker voor de wat hogere levels. Je hoeft alles bij mekaar maar 220 x te fokken voor de badges, dat is 440 supervoer. Ik hou al rekening met 1 fokevent per maand, en red dat steeds met de molen.
    Bijna alle hogere levels komen om in de papegaaienveren. die tikken lekker aan als tegenwaarde voor de producten (je hebt er 355 nodig om aan de tegenwaarde te komen.
    Ik heb inderdaad ook 2 velden vol gezet met bijen.. voor de verkoop. Ik heb meer dan 800 bijen op voorraad, dus maak me verder geen zorgen. Maar had ik die 800 niet gehad, dan heb ik 6 dagen de tijd om de bijen bij mekaar te sparen. 2 x oogsten op een dag, dat zijn 176 bijen per dag. moet toch goed te doen zijn in 6 dagen.

    Over de beloningen.. tja, het wordt inderdaad allemaal wat minder de laatste tijd, maar het gaat om een spel wat mij betreft, en bij dit spel horen events bij en als het in mijn vermogen ligt, zal ik ze doen ook. Dus kom maar op met die uitdaging:music:
     
    Errim, .babouska., Dolfifumi en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. klakje

    klakje Oudgediende

    Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ik hou al mijn supervoer over tot een aantrekkelijker event. Ik ga wel wat bijen in de verkoop doen.
    En kijk wel wat het beste tyerug te kopen is
     
  6. jopie

    jopie Forumkenner

    ben het hier volkomen mee eens
     
    Errim, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Ben altijd blij dat ik eerst op de praatgroep ga lezen.
    Helemaal met jullie eens, dit is niet leuk meer. Ik ga ook alleen voor het 5e sier-item dat moet te doen zijn en is mijn rij compleet.
    De rest is niet interessant.
     
    eevee60, blackscorpion64 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat sieritem uit 4 is een extra sieritem.
    Bij herinnering 1 zit het sieritem en dan heb je gelijk ook de eerste boom.
    Bedankt. Ik heb de bijen nog steeds niet opstaan, alleen op mijn kleine account. De 25 die ik heb moeten aanschaffen voor de Ark.
    Ben eigenlijk ook nog niet van plan om meer aan te schaffen en heb nog geen 100 bijen op voorraad, dus is het de vraag of ik er 123 kan inleveren en kan fokken. Maar ik ga mijn best doen.
    355 papegaaienveren valt me heel erg mee. Dan kan ik er nog aardig wat gaan verkopen, want we hebben nu topprijzen.

    Op mijn hoofdaccount heb ik 2 rode bijen, die dus samen met de oranje nodig het veld op moeten. We zijn behoorlijk verwend dat we al helemaal niet meer blij zijn met rode stallen. Ik weet alleen nog niet goed wat ik nu met 2 extra parfumerieën wil, maar het is wel logischer en prettiger voor het nieuwe account.
     
    eevee60, blackscorpion64 en Kabouter_1 vinden dit leuk.
  9. birdman1974

    birdman1974 Forumleerling

    Ik heb al wel wat stallen gekocht maar heb niet zoveel bd om zoveel te kopen ik hoop het beste ervan
     
    eevee60, farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Maar Kabouter, die hogere levels hebben niet alleen papegaaiveren maar ook oranje/rode stallen en parfumerieën genoeg. Moeten we daar hard voor gaan werken en ze dan óók nog in de schuur zetten?:(
    Ik ben level 121 dus ik weet waar ik het over heb.
    Succes en vooral veel plezier op je boerderij (dat heb ik ook):music:
     
    snietje1, lonnie57, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Heb je geen tarwe hooi of haver om te verkopen? op mijn markt verkoop je 70 tarwe voor 4200.. n

    Ik heb erg veel plezier mijn mijn boerderijen, zowel die van level 86 als die van 90 en die van 158 En je wilt niet weten wat ik allemaal in de schuur heb en niet gebruik. Maar het is een keuze die je maakt. Voor mij horen events er bij en ik kan nu eenmaal geen event halverbak doen, tenzij ik er echt de spullen niet voor heb en ik er tg in zou moeten investeren, want dat doe ik niet.

    Voor mij is het een spel en in dat spel horen die events. Zonder die events zou het voor mij een saaie boel zijn. Wat heb ik aan enorme voorraden als ik er niks mee doe, ik kan er niet mee koken in mijn eigen keuken.
    Voor de lage levels zijn ze taai ja, dat klopt. Maar tot nu toe kan ik met mijn kleinere boerderijen alles halen, zonder hulp. o_Ok het event van 2200 di van hiervoor, ook het event van 880 di wat nu afgelopen is. Het is een kwestie van nadenken en kiezen wat je doet.

    Dit event is voor mijn gevoel niet al te moeilijk, dus kom maar op
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 April 2017
    Errim, .babouska., Dolfifumi en 8 anderen vinden dit leuk.
  12. polkey

    polkey Oudgediende

    Alle verhalen gelezen en ook ik vind het niet de moeite wat betreft stallen, doe het wel met de simpele zonder upgrade.
    De gedachtegang van BP is wel te volgen, er moet geld binnenkomen en meestal gaan er genoeg over tot aankoop.
    Zelfs al zou er een bb komen is het nog steeds veel in verhouding tot, toch zijn er voldoende spelers die dan toch besluiten mee te doen.
    Maar heb al zo vaak gedacht als er gesteund en gekreund werd over aantallen of hoeveelheden sv, maak eens een vuist door gewoon dat event links te laten liggen, koop geen sv als het niet in verhouding staat tot wat je moet leveren.
    Dan pas zullen ze zich gaan afvragen 'waar gaat het fout' en nadenken hoe de speler vast te houden.
    Zelfs een event na event, zaaien/oogsten en karige beloningen begint op te breken, had me verheugd op een fok dat haalbaar zou zijn met een redelijk aantal sv en iets waar je voor wilt gaan.
    Nu doe ik gewoon of er een weekje pauze is en zie daarna weer verder.
     
  13. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    1 doe ik sowieso vanwege het sieritem en de boom, 2 twijfel ik nog over vanwege de extra bomen. 3, 4 en 5 ga ik niet doen. Betekent dus ook dat ik niet hoef te fokken en mijn sv lekker in de schuur kan blijven.
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat blijft het leuke, dat iedereen op zijn eigen manier kan spelen. En dat in zo'n praatgroep kan delen.
    Het belangrijkste is inderdaad dat je met veel plezier speelt.
    En moeten spelers die een paar maand aan het spelen zijn dan de oranje en rode stallen/werkplaatsen dan zo in de schoot geworpen krijgen?
    Maar je hebt wel gelijk, met mijn hoofdaccount haal ik het sieritem voor de wolkenrij en de rest weet ik niet goed wat ik mee wil. De knechtencoupon en de rode vlindertuin vind ik ook leuk.

    De hommels en hamsterbijen heb ik in de schuur van de vorige keer geleedpotigen fokken.
    Dus dan lever ik de rest denk ik ook maar in. Fokken met de varkens in een poging weer een fase van soep en vrienden te doen. Daar ben ik eerder mee bezig geweest toen er zoogdieren gefokt moesten worden.

    Met 199 bijen in de schuur en een redelijk aantal gefokte bijen hoop ik dat ik 65x de fokstal kan vullen, ik ga eerst die 123 inleveren voor de boom.
    De aantallen lijken enorm hoog, maar zo gauw je denkt in een paar honderd papegaaienveren lijkt het al heel anders met 4.000 in de schuur. Ik vind het lastig om te zeggen dat de aantallen niet in verhouding zijn. Het is ook niet leuk wanneer rode stallen weggeven gaan worden.
    Het is inderdaad geen event voor echte beginners. En jammer dat het sieritem voor de wolkenrij zoveel moet kosten. Dat had wel iets makkelijker gemogen. Verder denk ik dat er toch weer voldoende spelers deze aantallen op gaan hoesten en anderen blij zijn met de BD die ze kunnen verdienen.
     
  15. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    o_Ok hier blijft SV in de molen, Lever alleen herinnering 1 in voor de Nw boom en het sieritem.
    o_Ok hier de stallen die te verdienen zijn, zijn hier aanwezig dan maar zonder Up-grade daar ga ik mijn SV niet aan uitgeven.
    Ben trouwens volop aan het hamsteren om de Menagerie bij te spekken, daar worden ook heel veel dieren gevraagd!
     
    catootje65, eevee60, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Diho

    Diho Forumleerling

    :-( ik heb dus niet zoveel aandacht besteed aan het verzamelen van producten, met als resultaat dat ik niet veel producten heb. Dit gaat me helaas veel BD kosten om ze aan te schaffen. En dit doe ik eigenlijk alleen om het laatste sieritem te halen. Anders was ik er niet aan begonnen! Dus voor boeren met niet veel producten in de schuur is het best veel wat ze vragen.
     
    eevee60, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Helemaal mee eens.
     
    eevee60, blackscorpion64 en jopie vinden dit leuk.
  18. whealy76

    whealy76 Junior expert

    Als je van alle stallen die met bd te koop zijn , moet je van elk dier 85 inleveren. Niet gering..
    Een basisvoorraad van 100 van elk dier is nu mooi meegenomen en doel voor de toekomst.
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. Ellen1973

    Ellen1973 Gevorderde

    Met de recyclomaat veel van mijn producten ingeleverd ai ai :(
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is ook mijn norm, ook van de bijzondere dieren. Gelukkig had ik de bijen bijna op 200. En dat is toch wel krap om dit event te doen.
    Door meerdere oranje en rode stallen kom ik ook daar nog een heel eind.
    Ik heb 2400 apen omdat ik die meerdere keren per dag kan oogsten en ik daar ook een roze van heb.
    Met 2100 heb ik alle dieren ingeleverd. 354 papegaaienveren voor de producten en 125 shetlands uit de reuzenstallen voor de fokdieren.
    Moet ik dus alleen fokken voor de badges. Heb ik straks weer bijen op voorraad, maar daarvan moet ik soep en vrienden ook nog. En de zoogdieren ben ik ook voor soep en vrienden aan het fokken.
     
    eevee60, BoerAnnelies en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.