Praatgroep Magische herinneringen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 April 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Denk dat het zelfs voor vergevorderde nu al bijna niet te halen valt...
    Hier heb ik nog genoeg voorraden ...nog wel...dus ik haal dat kreng gewoon op..en klaar..Vlinderstallen genoeg ..die parfumding heb ik nooit opstaan..en ik zit niet te wachten op al weer een nieuwe boom..waar toch weer niks mee wordt gedaan...en als het wel zo is ..jammer dan
    Ik ben vooral boos>:(maar dat zal wel weer aan mij liggen:p dat ze eerst die items redelijk makkelijk te halen neerzetten..
    waardoor spelers eerder geneigd waren die wolkenrij toch maar alvast te kopen ...en nu het heeeel moeilijk maken...
    Ik vind het gewoon niet eerlijk...En zo gaat het steeds vaker...Spelers lekker maken met mooie dingen en dan valt het bij vele niet te behalen....
    Kan alleen maar denken ...Waarom en Wat ...Op deze manier helpen ze zelf het hele spel om zeep...
    Begrijp me goed ...Hofje houd heel veel van haar Boerderij..Haar Farmlief:inlove:...en haar buurtjes en andere boeren en boerinnen...
    Deze boerderij zal denk ook wel tot in de eeuwigheid blijven:oops:
    Maar verder ben ik er wel klaar mee...Mijn Farmdochters...gaan voorlopig vakantie vieren...Dus ik weet heel goed waarom
    veel spelers het niet meer willen of kunnen spelen...-.-
     
  2. btje1965

    btje1965 Forumleerling

    pff ... ga deze ook overslaan . ik ben lvl 113 dus speel al heeeeel lang , ik ben [ nog eventjes ] premium , koop altijd knechten en zo nu en dan wat tg maar zelfs dan is t niet meer bij te houden , heel jammer . een beetje gas terug zou ons en jullie goed doen BP !!
     
    blackscorpion64, eevee60 en nicky700 vinden dit leuk.
  3. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Ik sluit me aan bij de rest, ik sla ook over.
    Persoonlijk vind ik hetgeen wat we in moeten leveren niet opwegen tegen de beloning.

    Veel plezier en succes voor iedereen die mee doet!
     
    blackscorpion64 en nicky700 vinden dit leuk.
  4. monique700

    monique700 Forumbeginner

    ga alleen voor het sieritem en
    de rest maar over,is niet
    te doen, succes voor degene die verder gaat
     
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    Blijft de boom ylang nu?
    sta bij nieuwe boom misschien toch
     
    blackscorpion64, eevee60 en nicky700 vinden dit leuk.
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik sluit me helemaal bij voorgaande sprekers aan, haal het sieritem eruit op 2 boerderijen en verder, aju paraplu
    Misschien de boom maar daar ga ik nog over nadenken, rode vlinder en parfumerie vind ik echt niet interessant.
    Heb ook al 2 roze katten dus dat is ook de moeite niet waard.>:(

    Zullen ze dit nu echt doen om met het spel te kunnen stoppen? Als er steeds meer spelers afhaken is dit uiteindelijk de consequentie en motivatie.8)
     
  7. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    hier ga ik ook alleen voor het sieritem...ik heb genoeg sv op voorraad ...maar het is me niet waard het hieraan uit te geven...
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Snap de frustratie van iedereen hier boven wel en ben het er ook wel mee eens. Het eerste sieritem was makkelijk te halen en de 2de en 3de ook. De vorige viel achteraf wel mee en ook voor beginnende boeren moet die wel te doen zijn, gezien we nog een keer een event krijgen waarmee we muntjes kunnen verdienen. Deze is alleen erg moeilijk om te halen voor beginnende boeren.
    Herinnering 1
    StapInleverenAantalBeloning
    1BD-tegenwaarde aan dieren (alle categorieën farm en Baha)483.0001 Vlindertuin
    2BD-tegenwaarde aan producten660.0001 ylang ylangboom
    3Bij123Cupcake verrassing
    laatste item surprisewolkenrij
    Als ik zie wat we nodig hebben is het best wel wat maar voor gevorderde spelers moet dit te doen zijn. Voor beginnende boeren een opgave, maar wel te doen lijkt mij. Het gaat hier om leveren van dieren, producten en 123 bijen. Dan krijg je en een zeldzame vlindertuin (die je bijna niet nodig hebt, maar toch), en een nieuwe boom en het sieritem voor de staak.

    Wat je daarna met herinnering 2, 3, 4 en zelfs 5 gaat doen is de vraag.
    Lees wel dat je ze door elkaar heen kunt inleveren, maar 5 alleen te doen is als je de andere 4 klaar hebt.
    Moet het eerst zien als het event actief is maar misschien is er dan wel een mogelijkheid voor mij om op een goedkopere manier aan de vlindertuin rood en parfumerie rood te komen :).
     
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik heb ook genoeg sv maar vind het zonde om dat voor gekleurde stallen te gebruiken die ik al heb.
     
    HofvanDromen, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Het ziet er leuk uit.Waar ik voor ga moet ik nog even bekijken.
    Maar..
    Daar heb ik ook wat problemen mee Hofje.
    Dan hadden ze eerst de moeilijkste moeten doen.

    o_Ok ik vind de boerderij wel erg veel tijd opeten tegenwoordig.
    Ik vraag me ook af hoe groot de categorie spelers nu nog is die zo graag meer events wou.
     
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dat sieritem uit herinnering 4 is ook niet zomaar te halen.
    Je moet er ook 40 Ylang ylangbloem voor inleveren en die boom heb je nog niet.
    Komt dus wat meer bij kijken helaas.

    Opa weet nog niet of hij mee doet.

    Rode vlindertuin heb ik niet nodig. Heb 4 gewone.
    Oranje bijenkorf ook niet, heb al een rode.
    Oranje kattenverblijf niet nodig, heb al roze en rood en de wolkenrij.
    Rode parfumerie ook niet nodig, heb 4 gewone in de schuur staan te slapen.
    En BP, opa gaat geen supervoer kopen hoor. o_O
    Heb een beetje genoeg van al dat fokken. Komt geen einde aan als je geen supervoer koopt.
     
    boermars, riekje111, stien56 en 10 anderen vinden dit leuk.
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zit ik net te kijken wie wie is, kom ik erachter dat je alleen met de bijen kunt fokken bij geleedpotigen :(
    Dat is niet erg veel, jammer.
     
    farmermikkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De faq is aangepast en het juiste plaatje staat er nu bij, evenals enkele andere aanpassingen:)
    Dit is inderdaad een blijvende boom
     
    farmermikkie, blackscorpion64 en leni1955 vinden dit leuk.
  14. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik sluit me ook helemaal aan wat de andere spelers hierboven al hebben geschreven.:oops: +>:(
    Dit is geen leuk, laat staan haalbare event meer voor beginnende spelers, zelfs de spelers die al heel lang spelen gaan zich wel twee keer bedenken om deze idiote aantallen in te leveren.

    Ik ga nog eens heel diep nadenken of ik het laatste sieritem voor de wolkenrij wil.
     
    farmermikkie, blackscorpion64 en lizzy2011 vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de faq is aangepast en het sieritem is nu in de herinnering 1 te verkrijgen. toch wel heel veel producten nodig net na het nublon event
     
    DarkDevilDude, blackscorpion64 en leni1955 vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Blackscorpion...ik bedoelde het speciale cupcake weet ik het item...voor die beruchte wolkenrij:music:

    Ehm....als je als speler toch graag die Vlindertuin zou willen...en je geen genoeg dieren enzo heb..
    zou je kunnen overwegen hem voor 50 tg bij de groothandel te kopen....tis maar een idee:)

    BP ...zou zich eens moeten gaan beseffen , dat het ook voor heel veel van hun klanten/spelers niet alleen maar een spel is..
    voor sommige en misschien wel velen onder ons..is het spel ook iets om de dag door te komen....Dat men even de gedachte kan verzetten en het hoofd bezig te kunnen laten zijn en of als een soort van training...van handen en hoofd/hersenen...
    Daar behoort ook het forum en de postduifjes bij...sommige hebben jammer genoeg ook niet de sociale contacten daardoor nu eenmaal bij de hand.....
    o_Ok voor spelers onder ons is het vaak juist na het werk en drukke andere bezigheden , een vorm van ontspanning en rust..
    Wat mij dan toch zo tegen de borst stoot..is dat het zonder geld vaak helemaal niet meer te doen is als je weinig tijd hebt..
    En heb je wel meer tijd , kost het steeds meer tijd...ik lees regelmatig dat er vele zijn die de wekker er voor zetten..
    Dat kan toch niet...:wuerg:....de bedoeling van dit alles zijn....

    Het is / was altijd een prachtig spel...en voor iedereen wel te spelen en leuke prijsjes of dingetjes als beloning te halen..
    o_Ok al kon je van begin af aan niet alles halen , toch was het wel redelijk te doen...Vooral met het spel element van Zilver Goud En Diamant..
    Het gaat er op lijken dat BP alleen nog maar voor het geld bezig is ...en onze boerderijen leeg wil maken...De markt op zo manier ook compleet overspannen daardoor ook gaat maken...Dat die ook leeg raakt...En spelers noodgedwongen ook wel gaan stoppen..
    En dan jullie misschien melden ...Dat ze de stekker er uit gaan trekken:eek:o_O

    Dat weet en hoop ik niet natuurlijk...Maar BP wat zijn nu eigenlijk de plannen en wat is hier de bedoeling en gedachte gang hier achter....Ik geloof namelijk niet dat het alleen maar bedoeld is om jullie trouwe spelers meer uitdaging te geven...
    Op deze manier raakt alle uitdaging wel een keer op ...

    Ik hoop dat jullie daar in Hamburg - City nou is met de wekelijkse vergadering ofzo ..een keer echt om de tafel gaan zitten ..
    en op een andere manier het spel laten doorgaan..

    Hofje weet best dat de salarissen ook betaald moeten worden en allerlei andere onkosten...Maar het gaat hier op/bij Farmerama ook om heel andere zaken...Menselijke Zaken......mensen van vlees en bloed...mensen met een warm hart...mensen met een gouden hart..
    Mensen die graag iets voor een ander doen en overhebben...Mensen dus...of in dit geval hele lieve boeren en boerinnen..
    die ander met een kleinigheidje nu net even dat steuntje in de rug zijn ....Om het soms moeilijke RL - leven voor even te vergeten...
    Die ook best bereid zijn een stapje harder te lopen of de knip te trekken...Maar wel op een normale manier...een menselijke manier...

    Zou fijn zijn als BP daar ook eens over nadenkt...
     
    tikivogel, jolanda13, catootje65 en 33 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hof, goed gezegd.:inlove:
     
    rikmark, snietje1, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    helemaal met HofvanDrome eens...
     
    stien56, HofvanDromen, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. birdman1974

    birdman1974 Forumleerling

    Ik ben nog maar een beginner had nog geen bij in mijn opslag had de stal ook nog niet nu moet ik zien 123 bijen te maken voor de item van de wolkenrij. ik heb wel gered om iedere keer de item te krijgen. NU word dit een hele op gave om het nu voor elkaar te maken heb ook bij het vorige event veel ingeleverd dus moet nu het ook maar zien klaar te spelen maar het geeft wel reden om te nadenken over verder te spelen
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb op mijn kleine boerderijtje van 2 maanden oud gisteren 88 bijenhokken neergezet, en die blijven er de komende dagen staan.
    Het is even een investering, maar het verdient zich dubbel en dwars terug. De bijen op de markt zijn onbetaalbaar, dus je kunt er ook verkopen.
    Ik zou snel bijenvoer gaan maken in de molen, en dan is het ook voor jou te halen, als je level 48 of hoger bent, zodat je wel al bijenstallen kunt kopen.
    Je hebt voor het 1e level (dus voor het sieritem) 123 bijen nodig. Verkoop een deel van je bijen, en koop daar goedkopere dieren en producten voor terug, die je ook bij level 1 moet leveren. Dan is het met een beetje handelen te doen.
    Succes!
     
    catootje65, Errim, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.