Praatgroep - Maffe Meloenen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klakje

klakje Oudgediende

tijd genoeg. begin nu pas aan de laatste fase met 1 meloentje. nog ruim 100 uur te gaan

daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Inderdaad tijd genoeg, ik heb er drie om nu mee te beginnen, doe op mijn gemakje. Ik ga ervan uit dit weekend toch wel klaar te zijn

daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Laatste meloenen zojuist ingezaaid, dus begin van de middag ben ik klaar. Vooral in het begin met de witte en groene meloenen had ik met verrekend, daarvan heb ik echt veel over. De rest valt wel mee.
    Het is hier markt vandaag, denk dat ik maar een meloenenkraam ga beginnen xD

Reggaefeeks, Farmer121965, rikmark en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

event klaar:D

Sintra98, bjorke-annika, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Dit was toch een event met niveau gemiddeld/moeilijk? En toch zijn er al heel veel spelers die nu al, na nog geen 2 hele dagen, klaar zijn. Een event vind ik moeilijk als het voor veel spelers ook moeilijk is om het te halen. Dat lijkt dus mee te vallen. De moeilijkheidsgraad zal dus wel zitten in het berekenen van benodigde eventgewassen en het aantal verschillende gewassen. Maar ook met een misrekening van het aantal benodigde eventgewassen is dit event toch voor heel veel spelers wel haalbaar.
    Overigens ben ik nog niet klaar met dit event (fase 7 laatste levering), maar ga het zeer zeker wel halen.:)

boemer49, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Met voldoende supermest is bijna ieder event gemakkelijk. Veel spelers hebben er dit event voor gekozen om veel supermest te gebruiken.
    Door het steeds krijgen van nieuwe gewassen, die niet automatisch worden aangevuld, is het een moeilijker event om te spelen.
    Het is helemaal niet erg dat je fase 7 diamant nog moet doen. De vraag is of je al een start hebt gemaakt met de laatste meloensoort, en hoeveel supermest en suzimest je ervoor (over)hebt om die snel te vermeerderen.
    Ik was vanmorgen klaar, dat wil zeggen, ik heb van de eerste 4 fases diamant niet gedaan. Die dispensers gaan het land toch niet op.
    Daarbij heb ik dus wel 1000 supermest gebruikt. Over een uurtje ga ik weg, dan kan ik vanmiddag pas weer oogsten en vermoedelijk dan zondagavond weer. Het event duurt tot dinsdag, maar ik had het graag voor het weekend klaar.
    Het event is daarnaast bijna 3x 24 uur bezig.

7. bepsels

bepsels Forummeester

nou, het vordert gestaag. Het is inderdaad even rekenen, maar ik ben nu fase 5. Gaat goed!

8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier mag ik hem vandaag afsluiten.

Wel iets meer sm en suzie gebruikt als anders.

Sintra98, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. hihi64

hihi64 Gelegenheidsauteur

jullie geven me wat moed , bedankt
    ben er ook nog lang niet en als ik hier wat lees , zijn er al vele die gedaan hebben

Sintra98, Sanham, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Wolkenrij 'Maffe meloenen' komt onder de tap van het cadeautje te staan,
    ik zou het handiger vinden als die onder het schaap zou vallen waar al de dier bonussen zijn geplaatst door de ontwerpers.

Sintra98, Tuintje57, owl. en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ow daar was ik niet opgekomen, ik had gewoon verwacht dat hij bij de dierenbonus zou staan.
    Dus .. helemaal mee eens..

12. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Net terug van vakantie en dankzij mijn buur al bij level 6, had zelf vanochtend zonder de FAQ te lezen alvast van alles gezaaid, blijkt dus helemaal niet nodig te zijn:oops:, toch maar 2 veldjes aangepast......

Sintra98, BoerAnnelies, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Net voor de 2de keer bij en zon meloenen gezaaid.
    Vind dat het reuze lekker loopt. Volgens mij nog tijd genoeg (90:57 uur).
    Ik bekijk zondag wel hoe de stand is.

14. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Was vanmiddag inderdaad klaar. Farm is weer helemaal teruggebouwd, lange gewassen voor de nacht erop. Even time out.

15. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ja lijkt mij ook handiger de wolkenrij bij de dierenbonus te plaatsen.
    Dan denk je er om die op de juiste tijd te gebruiken.

daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier sluit ik me ook bij aan. Ik doe ook eerst de wolken die invloed hebben op de gewassen/dieren/bomen. En op het laatst de andere wolken. De wolk met doosje (itembonus) is bij mij ook als laatste aan de beurt. Nu moet je er goed opletten dat je deze wolk eerst doet.

eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Weet iemand wat meloen magie is? in de FAQ is hier over niets te vinden

eevee60 vindt dit leuk.
  18. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Gekopieerd uit de F.A.Q. Maffe meloenen;
    *Meloenenmagie [​IMG]

Dit is een toekomstig ambachtsproduct voor de Spa, vooralsnog alleen te verkrijgen via deze wolkenrij. En nog niet te verhandelen op de markt.
    Is terug te vinden tussen de andere ambachtsproducten via de voorraadkamer in de schuur.
    Er is een gouden slot nodig om de meloenenmagie in te kunnen zetten en geeft gedurende 2 uur een +1 oogstbonus voor overige gewassen (alleen op de normale boerderij).

eevee60, daisy17858 en boemer49 vinden dit leuk.
  19. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Moet alleen fase 7 nog, moet met al de tijd op de klok toch goed gaan lukken. Meloenenmagie is dus net zoals als de pompoenjam alleen dan voor de overige gewassen.

20. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dankjewel voor de snelle reactie, waar kan ik die info vinden ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.