Praatgroep - Maffe Meloenen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Yes ook in 7 aanbeland.;)
     
    rikmark, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    over 2 uurtjes hier ook level 6 klaar. Dan vanavond nog even de nieuwe meloenen op grote velden met alles erop. Dan kunnen ze vannacht op kwartjes uitgezaaid worden. Heb het gevoel dat dit voor mijn doen een snel event wordt.
     
    Farmer121965, rikmark, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Om kwart voor twaalf kan ik fase 5 en 6 afronden...inmiddels ben ik ook voorraad aan het maken van de zon- en bijenmeloenen op grote akkers met alles erop en eraan. Gaat wonderbaarlijk snel en dat zonder m'n farmpje om te bouwen! :D
     
    rikmark, eevee60, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Draai ik heerlijk een bonus van +1, dat is wel erg fijn, helemaal omdat ik een begin aan het maken ben met de zonmeloenen.
     
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Alle velden staan nu vol met Drakenmeloen.
    Nu doet opa even rustig aan want hij is al bij opdracht 8.
    1 tot en met 7 is klaar :music:
    Hard gewerkt op zijn dummies @rikmark xD
     
    hildemarc, lonnie57, rikmark en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier bijna de hele dag met supermest gewerkt op grote velden. Vanmiddag wel een keer met alleen water gedaan en nu nog weer een ronde met supermest. De eerste drakenmeloen staat op het veld. Bij de volgende oogst heb ik voldoende voor fase 7 goud. En zojuist bedacht dat fase 7 diamant de beloning niet echt veel voorstelt. 2 knechtencoupons zijn wel leuk, maar daarvoor moet ik bijna 2000 gewas meer zaaien, met kwartveldjes kost me dat net die knechtencoupons en met hele velden heel veel supermest.
    Vannacht zaai ik denk ik blauwe bessen op Farmerama, die heb ik bijna op. En op Bahamarama kunnen dan al 11 drakenmeloenen.
    Die kunnen dan morgen op 99 grote velden, en daarna kunnen ze naar kwartvelden toe. En dan hoop ik verder zonder supermest vrijdag de wolkenrij te hebben. Ik heb nu ruim 1000 supermest gebruikt.
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook met fase 7 bezig. Maar dan met zilver
     
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Wat is het toch fijn om 100% oogst aan het rad op het juiste moment te draaien, wolk staat hier net aan :)
     
    Sanham, domburg, spelboyke en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Fase 1 klaar , fase 2 t/m 4 kan ik morgen inleveren.8)
    Ik verdeel de meloenen over de velden. Gaat redelijk gelijkmatig op.
    Morgen kan ik met de bollen en kubussen beginnen.xD
    We hebben nog genoeg tijd, mocht het zijn dat ik tijd tekort kom, dan zet ik pas de supermest in.
     
    hildemarc, rikmark, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. john-j

    john-j Forum-hertog

    vraagje
    waar vind ik de dispensers
    mvg john-j
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Het houten kratje, dan het blauwe vaasje en bij Decoratie, daar zouden ze moeten staan.
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. john-j

    john-j Forum-hertog

    bedankt
    mvg john-j
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    over een half uurtje 1 tm 7 af, en dan gaan voor de laatste level 8, heb al 400 van de laatste die gaan er vannacht nog op en dan zien we morgen wel hoever ik daarmee kom. Viel wel mee deze keer kon redelijk goed geconcentreerd onderscheid maken met mijn meloentjes.
    Moet ook eerlijk zeggen dat ik avonddienst had en een dag vrij dus kon lekker doorboeren. :p

    Iedereen veel succes jullie gaan het zeker halen. ;)
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Zojuist de 3 draakmeloenen gezaaid. Vanmorgen de 200% oogstbonus gedraaid dus dat schoot lekker op. Iets van 200 SM en 30 SSM opgebrast, zuinig doen valt niet echt mee. Voor de draakmeloen ga ik geen extra's meer gebruiken of het moet zijn dat ik het niet ga halen maar dat lijkt me stug gezien de tijd er nog over is.
     
    domburg, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  15. etoe51

    etoe51 Junior expert

    kan iemand mij uitleggen hoe een dispenser werkt en hoe ik die moet gebruiken.
    staat nergens
    heb er al een paar gehaald, maar kan ze nergens terugvinden en weet ook niet wat ik hoe ik ze moet gebruiken.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    je kunt het op een veld zetten en iedere 7 uur kun je het oosten net als een gewone item alleen deze geeft je dan de gewassen
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. etoe51

    etoe51 Junior expert

    maar waar staan ze dan, ik kan ze nergens terugvinden
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Onder het vaasje tussen je sieritems. Ze kunnen ook in een siertuin.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Heel erg bedankt. dat ik daar zelf niet op kwam. Wel gekeken maar niet goed blijkt nu.
    Fijn dat je helpt.
    Groetjes en veel speelplezier Greetje
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  20. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier inmiddels bij fase 8 aanbeland maar wel zo'n 1000 SM opgemaakt. Nu alleen nog drakenmeloenen kweken. Er staan er nu 84 op het land
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.