Praatgroep - Maanlichtmagie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ben je ook al bezig om die bekers te vullen? Ze kunnen eerst ook gewoon op het land en leveren dan ook drops op. Niet voor dit event, want ze passen niet op het vollemaansveld. Verder zijn ze wel handig.
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wat een ochtend zeg, ben er al vanaf 8uur uit maar kan nu pas op de pc ivm een update en onverwachts bezoek.

    Het eventgewas van deze nacht heeft mij inclusief al wat burencadeaus maar 9 DI opgeleverd.
     
  3. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Hoe bedoel je vullen?
     
    eevee60, blackscorpion64 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  4. Toos123

    Toos123 Junior expert

    Ik heb geprobeerd de bekers op het maanveld te zetten maar dat kan ik niet. Ik kan dat icoontje niet openen op het maanveld. Doe ik wat fout of mis ik nog iets?
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Op het volle maanveld is het niet mogelijk sieritems te plaatsen
     
  6. Toos123

    Toos123 Junior expert

    Dank je wel voor je antwoord Lea.
    Dat dacht ik ook maar door het antwoord van mattias1952 begon ik te twijfelen.
     
    eevee60, blackscorpion64 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Door de beide questen in de coöperatie vast te doen. Al zet je de bekers in de boom, ligt het nut nog aan hoever je bent met die questen.
     
  8. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Oh ok ik snap het, ik ga gelijk even in de coöperatie kijken
     
  9. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    Ik ben op aanraden van de top boeren hier op t forum toen ook de questen tentoonstelling en veeteelt gaan doen om de bekers te krijgen en te upgraden. Ik moet nu nog een paar levels veeteelt en dan heb ik ze af. maar inmiddels red ik t om zelfstandig (wel wat buren dropjes) de drops binnen te halen. de bekers helpen echt heel erg.
    de rest van de tips die je hier op t forum krijgt trouwens ook. Dus blijf vooral goed zeggen waar je tegenaan loopt en luister goed naar de tips en dan zal je zien dat je heel hard vooruit gaat. (er zijn gelukkig veel hele lieve en hulpvaardige boeren hier :D)
    heel veel succes. ik zal 1 drop per dag voor jou bewaren. ik weet nl nog hoe frustrerend t is om in de fase net wel net niet te zitten met de events ;)
     
    hildemarc, eevee60, -matthias1952- en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Ik wist niet eens dat die quests in de coöperatie er mee te maken hadden, gelukkig heb ik er al wel veel af en nu snel ff die boom vrijspelen, dan heb ik gelukkig wat meer kans om de events te halen :p
     
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het gaat er dus niet om dat je zoveel mogelijk quests in de coöperatie moet doen. Het gaat om de tentoonstelling en de veeteeltwedstrijd. Daar is de beloning een beker, die extra drops oplevert op het veld waar deze beker staat. En hoe meer fases je van die quest doet, hoe hoger het kanspercentage.
    Zo gauw die bekers dan boven in de boom kunnen, hoef je ze niet meer naar ieder veld te verslepen en heb je er overal het voordeel van.
     
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Kom er net achter dat ik alle eventgewassen binnen heb, de laatste 2 cadeautjes vragen alleen het molenprodukt. Kan ik de komende dagen mooi gebruiken voor de openstaande quests!
     
    eevee60, -matthias1952-, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Ik heb zojuist alle benodigde gewas ingeleverd.
    Ik heb nog 33 ketels. Ik hoop dat de komende dagen met normaal gewas (met weinig EP-opbrengst) de resterende DI toch nog op tijd binnenkomt. Anders tussendoor (vooral 's nachts) maar een paar keer eventgewas zaaien.
    Ik heb nu een paar dagen om aan openstaande questen te werken.
     
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik moet nog 2 rondes eventgewas .De eerste 50 ketels draaien al in de molen dus de drops gaan voorspoedig . Morgen hoop ik een heel eind te komen
     
    eevee60, Reggaefeeks, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Event afgerond:inlove:
    Ik vond hem makkelijk
     
    kimmie2012, eevee60, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Ik geef het denk ik op, dit haal ik nooit meer ik heb nog maar 40 ketels gekregen uit gewassen dus ik moet eigenlijk nog teveel om het te halen :oops:
     
    eevee60, blackscorpion64 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We zitten nu nog niet op de helft van de tijd. Je kunt dus in ieder geval alle sieritems halen. En met een beetje geluk de wolkenrij ook nog net. Gewoon je best blijven doen dus.
     
    kimmie2012, eevee60, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Ja, ik kan het altijd nog proberen maar ik verwacht er dit keer niet zo veel van
     
    kimmie2012, eevee60, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Annecarolina1991

    Annecarolina1991 Forumbeginner

    Hoi hoi ik zal wel de meest domme vraag ooit gaan stellen maar;....
    Werkt WAC ook op het volle maan veld (ik had al wel begrepen dat het NIET op het eventgewas werkt), mijn vraag is of het op gewone volle maan gewassen wel werkt?
     
    eevee60, -matthias1952- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Zoals altijd gezegd wordt hier op het forum, domme vragen hebben we niet.

    W.A.C. werkt op alle gewassen dus ook eventgewassen en volle maan gewassen. Het beste kan je dan kleine veldjes gebruiken. 1 W.A.C. geeft 2 extra gewas per veldje. De kans op dropitems wordt altijd over de basiswaarde berekend van de dingen die je hebt staan.

    Met events worden andere dingen ingezet en daar zitten dingen bij die niet op eventgewassen werken en andere dingen juist weer wel. Ik zou het zo uit mijn hoofd niet weten. Ik doe daar eigenlijk (zo goed als) niets mee. Ik begin altijd met grote veldjes en doe daar water, mest, supermest en Susi's supermest op. Dit doe ik dan 2 of 3 keer en verder alles met kleine veldjes en W.A.C. De bonenstaakrij oogst ik altijd wat klaar is en let eigenlijk niet op de dingen die eventueel met een event van belang kan zijn. Misschien zou ik dat wel moeten doen. Misschien dat iemand anders hou wel verdere informatie kan geven over wat juist wel en juist niet werkt op eventgewassen.
     
    kimmie2012, eevee60, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.