Praatgroep - Maanlichtmagie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Heb nu na het oogsten van een heel veld met hersencactus 8 DI erbij gekregen dus ik heb er nu 10, als ik het event wil halen moet ik toch maar wat beter mijn best gaan doen en als er gewas klaar is, het direct gaan oogsten anders kom ik er nooit :eek:
     
    blackscorpion64, eevee60 en annigjen vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Laatste eventgewas staat erop. Vannacht maar het langste erop zetten. Ik hoef hierna alleen nog maar de DI
     
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hele dag weg geweest dus net voor het eerst geoogst .
    21 drops inclusief die van de toverbomen .Dit was wel wat ik verwacht had dus prima
     
  4. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    Ik begon met 11 maar dankzij de lieve buurtjes nog eens 11 er bij :D t spijt me heel erg als j niks terug hebt gekregen maar ik mag er maar 7 uitdelen. ook nog wat geoogst dus sta nu op 42 drops. Wel moet ik echt al t gewas verbouwen dat we nodig hebben want ik heb bar weinig volle maan gewas. moet daar ook maar eens wat voorraad gaan maken geloof ik.
    Dus even hard er tegen aan en dan komt t vast allemaal goed. iig weer een erg leuk event.
    succes iedereen!
     
    Laatste bewerkt: 10 Augustus 2017
  5. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Vergeleken met de rest zit ik wel heel erg laag, op dit moment 14 drops, word een moeilijk event voor mij :oops:
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    zo de eerste 4 opdrachten ingeleverd zonder een mandje te kopen
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Ik ben nu ongeveer op de helft.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het langste gewas van volle maan geeft minder EP dan het eventgewas. Ik heb er daarom voor gekozen om toch het eventgewas er op te zetten. Ben benieuwt hoeveel DI jij morgen krijgt en hoeveel ik. Hier staan 4 stallen en een paar bomen, de rest kwartveldjes.

    Fase 1 is ingeleverd, voor 2 net niet genoeg gewassen. 3 staat de draaien in de molen.
     
    blackscorpion64, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hoever sta je met bekers? als die vol zijn krijg je veel meer drops.
     
    blackscorpion64, riekje111 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier was er zomaar wel één hele drop gevallen. Had helaas koraalzwam erop gezet en vergeten te oogsten de vorige vollemaan.
     
    blackscorpion64, eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dat is balen maar 1 di, is eigenlijk ook niet eerlijk de di zo. Nieuwe spelers hebben er nog niks op staan dus die lopen altijd di mis en hebben dan dus al een achterstand. Eigenlijk zou volle maan al een dag eerder dan een event moeten beginnen zodat iedere speler er iets langs op zou kunnen zetten.

    Hier gisteren al het gewas bij elkaar gekweekt met supermest, vergeet gegarandeerd te oogsten vanwege het ruilen anders en had nog supermest genoeg. Di moet ik nu nog 60 van hebben en heb de sieritems maar even op het veld gezet zodat ik ze niet per ongeluk weg ruil zag ze namelijk al in de lijst staan van wat geruild kon worden.
     
  12. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    goedemorgen allemaal!
    Hier nu 57 dropjes. ook t gewas gaat volgens mij wel lekker. Ik denk dat ik aardig op schema lig om dit event te kunnen halen :D
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Wat bedoel je met bekers?
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    De bekers boven in de boom op de open plek.

    Daar kun je voor sterren de tentoonstellings en de veeteelt beker voor meer drops vorr alle velden laten tellen.
     
    blackscorpion64 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    bij de quests tentoonstelling en veeteeltwedstrijd kan je bekers bekomen; boven in de boom der wijsheid op de open plek kan je die dan inzetten, dan geven die meer drops op alle velden. als je nog niet boven in de boom gekomen bent kan je de bekers (met upgrade) nu best op het vollemaanveld zetten, dan heb je daar alvast nut van.
    sorry, sieritems kunnen niet op het vollemaanveld.
     
    Laatste bewerkt: 12 Augustus 2017
    blackscorpion64, kimmie2012 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    En misschien verstandig 's nachts je meest lange gewas er op zetten.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier inmiddels 33 hersensap kunnen maken dus het gaat redelijk goed denk ik. Geen mandje gekocht deze keer maar wel paar keer supermest gebruikt gisteren in het begin. Vannacht schermschaduwbloem van 8 uur erop gehad en kreeg er 11 drops uit met oogsten en daar zaten 2 stallen en 13 bomen bij die ik heb laten staan dus dat scheelt niets met eventgewas maar we zullen zien hoever we komen. succes allemaal
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik had het eventgewas vannacht erop en kreeg 20 drops. Net geoogst en maar 3 drops.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Oh ok, ik ben in de boom al een beetje omhoog aan het werken, de wolkenrij van reik naar de sterren gaat het wel lukken, bedankt voor de tip :)
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nog 30 hersensap en dan klaar met het event. Dat gaat wel lukken. We hebben nog 98 uur te gaan8)
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.