Praatgroep - Maanlichtmagie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Nee hoor die werken er niet, staat in de FAQ;)
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Met volle maan zijn we allemaal een beetje gelijk .
    Het langste gewas duurt bij iedereen 8 uur .Er zijn geen gewassen die je kunt veredelen en je kunt geen comfortakkers leggen . Dat maakt het mijn level nog best wel een toer om de drops te verkrijgen . het belangrijkste is om te zorgen dat je direct oogst als je gewas met water klaar is . Een goede start is lastig daarom zet ik dus standaard 8 uurs gewas als het veld gaat sluiten . Je weet nooit of er een event is de volgende keer dat het veld weer opent
     
    eevee60, Reggaefeeks, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Dat is wel waar, maar ik moet deze week wel 1 keer weg dat is de hele dag niet online kan zijn, dan maar niks zaaien, verder heb je wel gelijk dat iedereen evenveel kansen heeft en ik ga natuurlijk ook mijn griezelwild gebruiken
    maar ik zie wel hoever ik kom en anders gewoon met het volgende event meer geluk hebben :)
     
    eevee60, blackscorpion64 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  4. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Griezelwild werkt niet op het event gewas. Maar je kan hem natuurlijk wel gebruiken om je hersenkool en Traliesinktzwam wat sneller te laten lopen.
     
  5. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Klopt maar je hebt voor het molenproduct ook 2 gewone gewassen nodig en daar heb ik waarschijnlijk niet genoeg van
     
  6. fablim

    fablim Oudgediende

    Dank je wel :)
     
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik dacht van wel Ze vroeg of eekhoorn en heksenketel wel werkten op eventgewas en deze 2 geven je extra ep op eventgewas dus lijkt me dat deze wel werken.... (en neem aan dat ze ook de bloemenwolkenrij bedoelde)
     
  8. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Hoi bibi,
    ik citeer; De producten/wolkenrijen die werken op Volle maan gewassen werken NIET op het eventgewas.
    Dus daarom dacht ik van niet.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Sorry voor de verwaring, we krijgen vaak de vraag of griezelwild werkt op het eventgewas op Volle maan veld, wat niet zo is omdat het geen volle maan gewas is. Vandaar de opmerking in de FAQ.
    Maar natuurlijk wat werkt op een 'eventgewas' zal wel gewoon werken op het eventgewas van dit event (zoals die eekhoorn).
     
    eevee60, daisy17858 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  10. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Doet deze opa samen met jou mee :)
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Dankjewel voor jullie antwoorden. Dat antwoord zocht ik nu precies:)
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Gezellig :)
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. Toos123

    Toos123 Junior expert

    Leuk om weer mee te doen met de volle maan event. Ben benieuwd of ik hem ga halen, dat blijft altijd spannend.
    Veel plezier en succes voor iedereen.
     
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    -matthias1952-, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    ja dat is het zelfde
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ombouwen is niet nodig. Het maanlicht magie event is alleen te spelen op het vollemaansveld. En daarom is het die tijd tevens het vollemaansevent. Je hoeft dus niet mee te doen met maanlichtevent en kunt ervoor kiezen om met andere dingen verder te gaan op het vollemaansveld.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. Nelis-Joost

    Nelis-Joost Doorzetter

    Ik had een veld vol met venus vliegenval staan, daar kwam 1 ketel uit, volgende keer maar wat langer gewas zaaien
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ik bedoelde ombouwen van hoofdakker en woelige weide enzo.
    Die had ik gisteren volgestopt met trosgierst op comfortvelden voor drops maar hier komen weer normale dingen op zoals de struisvogelstallen om de voorraad op te bouwen :)
    Bedankt voor het meedenken in ieder geval en griezel ze ;)
     
    Reggaefeeks, eevee60, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    15 ketels, waarvan 4 uit de toverbomen... nu eerst werken, dus in de pauze maar gauw de eerste ronde eventgewas oogsten...

    Succes allemaal!:D
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. voesje

    voesje Oudgediende

    17 ketels, 1 toverboom....De eerste 8 draaien in de molen en zijn over 4,5 uur klaar....stond nog ander voer voor:music:
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.