Praatgroep - Lunch op de boerderij

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die staat bij je voorraad en kan je activeren wanneer het jou uitkomt.
     
    herma1234 vindt dit leuk.
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Hoe vaak was er een fabrieksupgrade anders dan via een event te verdienen geweest.
    Ik heb er 1 van een event gemist maar kom nu niet aan de 100.
    Zit op onwerkelijke fabriek 7, dus hoeveel mis ik er??
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als ik alle upgrades uit het lunch event haal kom ik ook op onwerkelijke fabriek 7, tijdens alle events zijn er 90 upgrades te halen geweest, en de 2 upgrades van 25 TG in de shop kan je allebei 5 keer kopen (die heb ik nog niet gekocht)

    Als je een upgrade hebt gemist schijnen we die in de toekomt nog te kunnen gaan kopen
    (aankondiging van 31 juli 2018 )
    https://board-nl.farmerama.com/inde...fabriek-vanaf-25-juli-2018.30243/#post-580978
     
    Laatste bewerkt: 24 Maart 2019
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier is het event over 3 uur afgerond. Makkelijk event, en strand hier op onwerkelijke fabriek nr 10 straks.
     
  5. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    het is lunchtijd hier, zitten gezellig met z'n allen te eten:)
     
  6. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    upgrade in het rad, dat is een top idee!
     
  7. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier event afgerond ben tot de onwerkelijke fabriek 2 gekomen dus ik heb er wel een aantal gemist in het verleden maar mss kunnen we ze dus in de toekomst aanvullen en anders pech hoor ik maak me niet meer zo druk om alles te halen.
     
  8. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    hier event ook afgesloten, de fabriek tot funky fabriek 1 gekomen:)
     
  9. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Help nog 51 dropjes om het event af te ronden. Kan zo nog wat oogsten maar wel spannend of ik het haal.
     
  10. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Heb het niet uit kunnen spelen maar ben wel een heel eind gekomen dus al met al niet ontevreden :music:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Helaas niet gehaald. Had nog 1 upgrate kunnen halen, maar ben vergeten op werk te oogsten en in te leveren. Helaas, maar heb mooi wat upgrates binnen gehaald dit keer :).
     
    Margreeth vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.