Praatgroep Lunarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 25 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Sterkte mikmak.

De gewassen zijn allemaal binnen. Heb een deel van mijn farm omgebouwd. Eigenlijk zoals ik het altijd heb, dus open plek vol dieren, hoekjes op alle velden vol bomen en dan nog een aantal bomen extra. Zowel voor de DI als de vruchten die ik nog nodig heb.

Baha kan ik straks ombouwen, daar gaan ook weer vele stallen op.

Volgens mijn briefje (weet niet helemaal of ie nog klopt), maar heb ik nog 800 chips nodig (400 staan er in de schuur), en nog 555 luidsprekers (70 in de schuur) en nog 160 bedrading voor de laatste lift (2 in de schuur). Om deze DI te halen, heb ik dus een mengeling van alles nodig. We zullen morgen zien hoe het er voor staat.

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik moet vanavond maar eens flink wat bomen neer gaan zetten. Ik dacht dat ik wel genoeg had staan maar loop toch flink achter. Ik heb er nu pas 129 van de 450 die je zelf bij elkaar moet sprokkelen. Eventgewas genoeg, bedrading genoeg en chips bijna compleet.

3. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Nog 30 speakers en event is af, goed te doen, leuk event. (mits je een aardige voorraad had)
    Over 1,5 uur de laatste bomen oogsten en alles weer terug naar normaal.

Iedereen s6 ;)

-freedom5555- vindt dit leuk.
  4. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Heel veel sterkte gewenst voor jou en je man Mikmak

5. SnakeheadIII

SnakeheadIII Gevorderde

Luidsprekers blijven inderdaad achter...

6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Iedereen bedankt voor de lieve woordjes....het ziet er nu naar uit dat het toch weer goed gaat komen ......:)

7. pino460

pino460 Forum-hertog

Heel veel sterkte mikmak

8. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Wat een goed nieuws, ik duim voor jullie.

9. Lieve

Lieve Halfgod

Die indruk heb ik ook ze blijven goed in de bomen hangen en je moet er meer van hebben dan van de bedrading die kwam wel vlotjes

10. CorinneB

CorinneB Forumkoning

En ik moet er nog 305 hebben. Voor de rest is alles er al. Dus nu maar bomen gezet en hopen dat het goed komt.

11. vinc05

vinc05 Forum freak

hier nog 250 en op broertje nog 300 drops uit de bomen.
    Dus alles wat nu klaar is wordt vervangen door bomen.

12. Laura512001

Laura512001 Forumleerling

ff een vraagje, ik heb 2 liften open, echter kan ik van dek 3 alleen de onderste helft van de vakjes pakken en kom ik geen steek verder wie weet raad?

13. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

je moet ze alle 4 de liften vrij spelen ;)

14. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Hier ook nog heel veel luidsprekers nodig, straks als ik mijn velden oogst maar overal bomen zetten, want met enkel bomen op de hoekjes schiet het echt niet op.

15. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

ff een vraagje geven raadselbomen ook een kans op luidsprekers???

16. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Volgens mij wel

hendrika73 vindt dit leuk.
  17. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hier loopt het goed, op de luidsprekers na. Gewassen en chips zijn allebei al ruim binnen, nog 120 bedrading nodig dus dat is ook geen probleem. Maar ik moet nog 475 luidsprekers. Nu dus heel veel bomen opgezet en hopen dat daar vanavond en morgen ook heel veel drops uit gaan komen.

18. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Vast wel :music:

19. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Dan gooi ik mijn verzameling raadselbomen er vanavond op. En dan maar hopen dat er luidsprekers komen want die zijn nog ontzettend hard nodig.......

farmermikkie vindt dit leuk.
  20. Saskia66

Saskia66 Gelegenheidsauteur

Hoe kom je op dek 1? Ik kan de toegang niet vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.