Praatgroep Lunarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 25 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik had veel stallen ..bomen..gewassen...en nog niet één 100 van alles...ga nu slapen en doe verder niet mee...had mezelf voorgenomen om vanaf level 100 alleen nog de leuke dingen te doen, dus bij deze...8)..buurtjes laat even weten wie wat wil
     
    ansimon, Borkie, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Voor de liften moet je 10 brillen en 10 communicatiedingen maken in de molen en dan inleveren in de 2 grijze van mijn schema

    39, 40, 46 en 45 voor 2 liften
    35, 34 voor 2 liften
    Vervolgens vakje 41 en 42 vrijspelen

    Daarna kun via alle 4 de liften naar een ander dek ( mits je natuurlijk bij de lift bedrading inlevert)

    Loop in het spel eventjes rustig de vakjes na

    Klik op het vakje en kijk of er een vinkje in zit

    Ergens heb je er dan denk ik toch 1 gemist Hier werkt het wel gewoon namelijk
     
    Laatste bewerkt: 27 September 2018
    BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  3. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    xD Paniek in de lift helpppp, de liften die hier niet werken op het forum, wel bedrading genoeg maar lift doet niets. Nou ben ik geen monteur maar zou zeggen sluit bedrading aan, zoek het bedieningspaneel en sluit die aan ( wat mij logisch lijkt) en test hem eerst voor je zelf in de lift stapt xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner

    Dank je miekje9. Ik was de brillen en communicatiemiddelen vergeten. Het is nu gelukt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De hokjes ervoor zijn allemaal vrij en hebben een groene stippellijn.
    Er zit wel in de rechter kolom een slotje boven mijn bedrading (DI).
    Dank je, maar dit keer vind ik alle verschillende kleuren niet heel duidelijk. Ben zelf het overzicht even kwijt.

    Denk dat bij mij dezelfde fout als hier boven is. Ik ga even proberen ;)
     
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Achteraf had ik denk ik beter wat meer stallen neer kunnen zetten ipv lang gewas. Drops chips had ik gewoon bij kunnen maken met kastanje wolkenrij en anjers.

    Maar ja gaat best wel goed dek 2 is bijna klaar nog 2 liftdeuren (naar dek 3), dek 1 is zo goed als leeggehaald nog blauwe sleutel en de wolkenrij. (wolkenrij doe ik dan als laatste)
    Dek 3 moet nog even wachten op draad voor de liften. Staan nu 4 velden bomen op en 2 met stallen. Hierna nog een rondje met alleen stallen en dan weer terug naar eventgewas. Waarschijnlijk dit weekend wel klaar met event. Is leuk event en goed te doen. (Mits je dieren en boomvruchten op voorraad hebt uiteraard, dat had ik ruimschoots)

    Iedereen veel s6 ;)

    Mooi bijkomend voordeel is dat ik een baha tijdquest met bomen nu gelijk mee kan pakken xD
     
    Laatste bewerkt: 27 September 2018
  7. Roos

    Roos Forum-hertog

    De kleuren groene lijntjes en blauwe lijntjes lijken te veel op elkaar.
    Ik noem het nog maar eens...
    Het is niet te zien wat je wel en niet gedaan hebt. (op de rode lijntjes na dan)

    En jammer dat er bij de eventaankondiging geen link zit naar een plek waar je terecht kan voor technische klachten en vragen.
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo dek 2 is helemaal vrij gespeeld.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  10. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Als je met je muis op het vakje gaat staan zie je toch of je iets heb ingeleverd of niet, laat je die stippellijntjes toch lekker links liggen.
    als je nog niets geleverd hebt staan er een grijs vak verkennen en als je wel geleverd hebt dus niet. Zo doe ik het kijk niet eens naar stippellijntjes.

    Misschien een optie voor jullie, wil niet zeggen dat ik ze ook niet teveel op elkaar vind lijken, vandaar dat ik naar vakjes kijk en niet naar stippellijntjes. Anders kijk eens bij Miekje deze heeft hele mooie plattegronden gemaakt.

    s6 iedereen met dit ondanks de kleuren toch een leuk event.xD
     
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik print altijd de kaart(en) uit en als ik er dan 1 ingeleverd heb zet ik er een krul doorheen. Dan weet ik precies wat ik gedaan heb en wat ik nog moet doen.
     
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier vannacht op baha stallen gehad en op de farm kwartakkers met anjers met daaromheen 20 uurs bomen.
    Hier is het ook lekker onoverzichtelijk met al die verschillende di's, de di's van de gewassen en bomen komen vanzelf alleen met de stallen is het goed opletten of je er voldoende van hebt tot het einde van het event. de 150 anaconda's lever ik in ieder geval niet in, we krijgen in oktober of november een fokevent met wellicht een nieuw dier maar welke dat dan zou zijn daar zijn de geruchten nog niet echt duidelijk :(xD
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Uhhh zo doe ik het dus ook ik kijk ook niet naar de stippeltjes
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    probleem met de liften is opgelost, had dus niet begrepen dat ik eerst iets in de molen moest maken voor ik verder kon met het openen van die vakjes. Ben al een mooi eind op weg, heb de meeste vakjes open waar ik uit voorraad kon leveren. Je had wel echt voorraad nodig met dit event.
    Inmiddels 1 sieritem binnen, heb vooral eventgewassen op staan. Vanmiddag effe rekenen wat ik nodig heb, zodat ik weet wanneer ik kan ombouwen. En belangrijk waar ik dan naar toe moet ombouwen.
     
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    voor de stallen drops is het beste stallen van 16:00 zetten
    die komen dan uit op 11:30 met water
    Die kan je 2 keer per dag oogsten:music:
     
    Boeretrien1 en vinc051 vinden dit leuk.
  16. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Het eventgewas is binnen, omgebouwd naar wat er normaal op staat, twee velden bomen, twee velden beestjes en twee velden gewas.
     
  17. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    sorry maar ook voor mij gaat het nu niet worden ik snap er niet veel van jammer had er best zin in ....bedankt voor je moeite mieke maar ik zie het gewoon niet ...en niet alleen dat maar vond wel dat je te veel dieren in moet leveren ....nu maar wachten op volgende even ....>:(:wuerg::cry::D
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb dek 2 volledig ingeleverd, dek 3 is voor de helft klaar (anaconda's overgeslagen, vindt de verhouding met wat ze opleveren het niet waard). Bij de volgende oogst zijn mijn gewassen klaar. De bijbehorende drops lopen ook erg goed. Ga dan zolang de knechten nog lopen door met het aanvullen van de geïnvesteerde gewassen. Daarna vooral stallen en bomen erop.
    Ik vindt het een leuk event en goed te doen, mits je zoals ik voldoende voorraden heb.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik wat gewassen van baha op de markt bijgekocht en vanaf nu maar elke dag de baha gewassen maar blijven kopen in het rode mandje ( maar een briefje neer gaan leggen zodat ik het niet steeds vergeet :oops:xD )
     
    miekje9 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik begrijp er ook niet veel van. Ben beetje jaloers op spelers die al een veld klaar hebben! Vraagje: wat betekenen die grijze figuurtjes naast de lijsten met een paar gevulde vierkantjes erin? Nog een vraag: Op elk item dat je kan verdienen staat niets dat je in kan leveren. Heb je daar die sleutels voor nodig? Bijv. om nr. 32 open te krijgen wat moet je daar voor inleveren? Ik hoor het graag. Wil heel graag mee spelen, heb alles op voorraad en dan lukt het toch niet! Heel frustrerend! Succes iedereen !Paulien64
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.