Praatgroep Lunarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 25 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het event net afgerond . Ondanks dat ik maar 5 velden gebruik en 2 dagen niet heb kunnen spelen . Daarnaast ook nog een aantal langere werkdagen had . Iedereen die nig bezig is succes
     
  2. john-j

    john-j Forum-hertog

    iedereen bedankt.(jullie hoeven niet meer te sturen)
    Ik heb me alleen vergist (erg stom) ik heb nu wel de wolkenrij maar mis 1 item (rodeostier berijden).
    en die kan ik niet openen.
    ik baal heel erg kwam er dus veel te kort en heb al dagen bomen staan.
    mvg john-j
     
  3. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Hoe krom is de uitgave van die drop items eigenlijk? Ik had uit een veld met 20 uurs bomen maar 5 luidsprekers en dat is al een tijdje aan de gang dat die dingen zo traag vallen. Ik gun het je van harte uiteraard daar niet van, maar ik vind het heel krom. En ik heb net een paar tellen geleden nog een veld moet bomen geoogst en ik kreeg er 9 dus ja, het is in de hoogte bijgesteld.........moet er nog 119 dus een berichtje sturen heeft geen zin. :(
    Maar bedankt voor het aanbod.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Wel frappant dat het bij veel evenementen op de aantallen dropitems neerkomt en niet de arbeid...
     
  5. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Ik heb het event zojuist gehaald. De bomen bij mij droppen altijd belabberd en zet toch veel hoge waarde 20 uurs bomen neer, ik weet niet hoe dat komt. Bij mij droppen de stallen en de gewassen altijd prima. Ben toch wel benieuwd waarom bomen bij vele anderen wel goed droppen, ik doe vast iets niet goed.
     
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb de buitenaardse koekjes en de ufo-storing binnen, voor de rest geen di genoeg. Als iemand behoefte heeft aan deze dan kan hij/zij zich melden bij het volgende ruilevent:p
     
  7. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Het event gehaald, en dit terwijl door een ongelukkige val mijn middelste dochter twee dagen in het ziekenhuis gelegen heeft, gelukkig mocht ik er nonstop bij blijven.

    Mikmak, heel veel sterkte!!
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier het event niet gehaald door 30 luidsprekers tekort. Als ik net zo fanatiek geweest was als anders had ik het wel gered. Nu te laat met extra bomen opzetten en helaas voor de GB ingeleverd die ik niet nodig had.
     
    BoerAnnelies en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben hier behoorlijk aan het balen. Vanmorgen nog de bomen die klaar waren geoogst, had bijna 300 DI, maar ja had er 345 nodig en omdat ik zo dom was geweest door in de rappigheid van de week de DI in te leveren voor die stomme GB, miste ik dus de DI voor de staak.
    Door de drukte vanmorgen op de weg en werk helemaal vergeten om te oogsten. Kwam er rond half 4 achter dat ik het event vergeten was en dus niet de bomen heb geoost en dus niet voldoende DI had om de staak te halen....

    Is een duur event geweest, heeft mooie prijzen opgeleverd, maar ja nu staan er sieritems in mijn schuur die ik niet gebruik en heb ik een super mooie staak gemist :oops::cry::cry:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    balen is dat BoerAnnelies.
     
  11. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Sterkte!
     
  12. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Mikmak - heel veel sterkte!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.