Praatgroep - Luie lynxdagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Hebt ik zomaar een Volkslynx :eek:xD Beetje teveel om in te leveren :pxD
     
    farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik dacht gisteravond, laat ik eens voor de lol een paar lynxen fokken Nu het hotel leeg gemaakt en krijg ik uit 4 gewone een lablynx.:music:
     
  3. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    Hier het event klaar
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Min of meer "voordelig" wat lynxen kunnen kopen en nog wat zelf bijgekweekt... Heb nu in ieder geval de wolkenrij. Nu kijken of ik met de overgebleven lynxen de laatste 1,500,000 kan fokken voor de roze stallen :inlove:
     
    schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je bent al ver gekomen, succes!
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  6. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    De Roze stalen zijn binnen, lekker nu weer gewoon rustig verder fokken voor de vaste quest.
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb vast iets gemist, maar waar zijn al die zonnebrillen voor nodig?
     
  8. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Die moet je om en om inleveren met de gefokte lynxen voor de wolkenrij en de stallen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Oh oh daar heb ik over heen gelezen dat wist ik dus niet Dankjewel Prettig weekend

    @ Ik was eigenlijk niet van plan aan het event te werken maar ik kijk of ik het kan redden want er moet wel HEEL VEEL worden ingeleverd
     
    Laatste bewerkt: 6 Juli 2019
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De dieren zijn hier behoorlijk aangejonkt maar omdat we zoveel zonnebrillen nodig hebben moet ik nog 167x fokken. En gezien ik geen basis dieren meer heb en momenteel geen stallen heb staan, word het nog een moeilijk event voor mij. Aan het SV ligt het niet.
    Ben inmiddels gestopt met het event op de gewone farm, maak nog gebruik van de bonus uit de kalender. Morgen als ik om 8uur heb geoogst, zet ik het veld weer vol met lynxen en ga ik door met fokken. Wie niet waagt, wie niet wint toch!
    Voordeel is dat de neonvlinder ook morgen weer geoogst kan worden en dan heb ik weer +1 op alle stallen.
     
  11. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Gelukt :inlove: De laatste 8 ton, was wat zweten:oops: De laatste paar 1000 met gewone lynxen kunnen leveren :) Heb nu m'n 1ste roze werkstal xD
     
    BoerAnnelies, schaapje52, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je genoeg tegenwaarde hebt van de lynxen, en alleen nog die zonnebrillen nodig hebt, kan je ook met gewone dieren fokken. Koop desnoods goedkope kippen of zo op de markt, en fok daar dan mee om zonnebrillen te krijgen.
     
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het event toch gedaan was het eerst niet van plan maar vanwege de stallen toch gedaan
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  14. Betsy64

    Betsy64 Forumleerling

    Yoepie, wolkenrij en het roze verblijf gehaald!! :D:inlove:
    Snoepfabriek gaat helaas niet lukken, ....... is toch slecht voor de lijn.:p;)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    als je al zover gekomen bent zou ik ook voor de roze werkplaats gaan, als je bijvoorbeeld niet genoeg lynxen hebt kan je ook met andere dieren fokken, heb je niet genoeg SV kan je deze ook voor fammuntjes kopen, misschien dat je nog questen hebt waar SV in zit en hier krijg ik de meeste SV met draaien aan het boerenrad, het event duurt nog 75 uur dus je hebt nog even tijd om SV te verzamelen als dat op is

    edit:

    morgen om 2 uur start de recylomaat waar je ook farmmuntjes mee kunt verdienen om bijv. SV van te kopen
     
    Laatste bewerkt: 7 Juli 2019
    Betsy64 vindt dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb uit 4 gewone lynxen een lablynx gekregen!
     
    kakelot69, farmermikkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is een goede tip, dacht dat je alleen kon fokken met de lynxen voor de zonnebrillen. Net de eerste lading geoogst, 100 dieren. Dus ik heb het fokhotel weer 25x aan mogen zetten. Daar komen weer basis dieren uit die fok ik dan weer door.

    Inmiddels het stapje van 50X fokken ook binnen en de stap van 1.200.000 punten ook. Nu doorgaan met de moeilijkste en dat is niet zo zeer het fokken (dankzij de tip van hierboven), maar om aan punten te komen 1.500.000 o_O

    :inlove: Kreeg uit 4 gewone fok een blauwweboordlynx, laat die nu precies 1.500.000 punten waard zijn. Die ingeleverd en nu nog even door fokken tot ik op die 70 keer zit voor de roze snoepjesfabriek. Dan gewoon gehaald :D KLAAR
     
    Laatste bewerkt: 7 Juli 2019
  18. Betsy64

    Betsy64 Forumleerling


    Jouw raad opgevolgd, dank hiervoor.;)
    Warempel genoeg SV uit questen dus roze werkplaats kom maar bij Betsyyyyyyyyyyyy!!! :D
     
    Dahlia76, kakelot69 en janniekwak vinden dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gefeliciteerd :inlove:
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Pff, babyboom is bijna afgelopen, maar alles gehaald. Letterlijk bijna geen lynx meer over, nog 6 gewone, 4 schaduw en nog 1 blauwe, sneeuw en rode lynx. Nu maar snel die roze stal neerzetten om de lynxen weer aan te vullen. :)
     
    kakelot69, janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.