Praatgroep - Luie lynxdagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Mooi hè, dat iedereen het spel toch weer anders speelt.
    Het nadeel van roze stalen vind ik, is dat ze lang duren. Om de 3 dagen levert de Vlindercocon +1 dieren op voor 12 uur.
    Met drie gewone stallen heb je dan 12 dieren, met een roze maar 4 omdat je die maar 1x kunt oogsten in die 12 uur.
    Ik koop ook niets, maar de dieren op de farm eten over het algemeen niet zoveel. Meestal draait mijn molen SV
     
    Laatste bewerkt: 3 Juli 2019
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Wat ken mij dat schelen of Roze stallen en Roze Werkstallen lang of kort duren, of duur in gebruik zijn of weet ik het allemaal ...Ik vind ze prachtig :inlove:xD

    Maar Hofje gaat het allemaal net niet redden, bent zij bang :music:

    Tijd is kostbaar, vrije tijd nog veel meer ....Dus Varun mocht je toch nog een beetje van Hofje houden ... Kom op dan morgen om 14.00 uur met die Babyboemfokrommelgedoe.-.-8)
     
    hwjstolwijk, harm-jan70 en boermars vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben ook roze stallen-fan. Ik heb ze niet eens altijd op staan, maar ik wil ze gewoon Hebben xD

    Op dit moment mis ik er nog maar eentje: de koekoek. Maar die komt ook nog wel een keer aangevlogen.
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Gaat mij niet om de heb ...Ben dol en verzot zowiezo op de Kleur Roze... En vanaf het moment dat de Roze stallen er kwamen ze aan het sparen en maken enz enz...
    Ze zijn gewoon mooi en Hofjes - Roze Hof daardoor zo mooi :inlove:
     
    hwjstolwijk, harm-jan70 en vinc051 vinden dit leuk.
  5. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ga mee doen met 600 lynxjes, kijken hoever ik kom, wolkenrij niet belangrijk voor mij.
    Ondertussen heb ik 12 stallen erop om iets verder te komen met aantal lynxjes.
     
  6. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    uh ik heb 2x lynx en 44 sv, denk niet dat ik dit ga halen;).
    ik ga me maar met mijn "gewone" boerderij leven bezig houden:p
     
    LucieSchreurs en boermars vinden dit leuk.
  7. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik ga hier ook niet aan meedoen.
    Ga zondag naar Maastricht en zit 's avonds op het Vrijthof bij André Rieu. Kom daar maandagavond pas weer van terug dus lynxen fokken zit er niet in.
    Ga ze maar te koop zetten, brengt dat tenminste nog wat op
     
    Susannamaria vindt dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    1600 van die spinnende katjes in huis ik doe mee
     
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Daar ga je inderdaad niet ver mee komen :oops:xD , meestal wordt het nieuw fokdier wel minimaal een week van te voren aangekondigd, nu zou je de komende dagen wel stallen kunnen neerzetten om een gedeelte mee te kunnen doen maar zag dat we vanaf komende weekend elke week een ''zomer weekend quest'' krijgen die zou wel op de farm zijn.

    zag trouwens een plaatje in het Engelse geruchtendraadje van de prijs uit de extra strandstoel, die moet je dus niet zomaar open maken, maar bijv. mee wachten als je (event)gewas klaar is :music:
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het nu al een geweldig event, want ik heb zojuist 112 miljoen BD verdiend xD . De rest van mijn lynxenvoorraad heb ik ook maar te koop gezet, ik heb een oogstbonus lopen tot morgenmiddag en wat ik dan nog tekort kom maak ik de komende dagen wel bij. En dan doe ik het event gewoon ergens in het weekend, want ik gok erop dat er dan toch wel BB zal komen.
     
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sla maar over. xD

    Geen dieren genoeg. 8) Hoef ik ook niet te twijfelen van wel of niet meedoen. :pxD
     
    hwjstolwijk en janniekwak vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Met meer dan 7.000 SV kom ik een heel eind, maar met maar 12 lynxen in mijn schuur word het wel erg moeilijk. Daarom nu 1 veld vol gezet. Morgen oogst in de neonvlinder cocon en dan krijg ik + op de stallen. Kan dan morgen rond de 70 dieren binnen halen. Helaas zal dat nog lang niet voldoende zijn, maar ja het is een begin.
    Het event duurt een paar dagen, dus er is hoop.
     
    hwjstolwijk en gelderblom vinden dit leuk.
  13. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb 2 velde lynxe staan en er om heen eikenbomen 1 veld netel voor voer temaken
     
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Allemaal gevaarlijk beesten in de buurt. xD Kijk maar uit met die eikenbomen, rupsje jeuk is zo gearriveerd. :wuerg:xD
     
  15. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    haha gelukkig zijn deze eiken rups loos schaapje ;):D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    ben je niet bang voor de eiken processierups?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gelukkig maar. Ik heb al bulten en jeuk genoeg. :wuerg:
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  18. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    echt schaapje :sleepy:
     
  19. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Hier ook een roze stallen fan :inlove: Heb ook een roze boerderij... Maar in reallife hou ik eigenlijk helemaal niet van roze :wuerg:xD
    Heb 50 lynxen verkocht en 10 miljoen verdient:p Nu lynxen sparen en kijken of ik toch iets mee ga doen... Vind het fokken zo leuk :music:
     
  20. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    vraagje zag bij de kalender ook geschiedenis event staan
    nu heb ik het druk met werk maar zag nergens iets er over staan maar ik neem aan dat hij niet meer komt
    of is dat die tiki stad event geworden met een andere naam dus
     
    harm-jan70 en dutchboy vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.