Praatgroep - Liefde in de lucht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook binnen een half uur uitgespeeld. Wachten op volgende week
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Vorige keer fokmotel gevuld voor deze en na leeghalen voldoende voor de quest:inlove:
    Wacht nog ff of er een Fijne Kortingsdag komt, voordat ik het fokmotel voor de volgende keer ga vullen:music:
     
    GerwinenElise en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur


    Ik snap dit niet? Heb je bij de vorige x met de fijne kortingsdag je fokmotel gevult met 1 SV en dan vandaag pas aanzetten of hoe bedoelen jullie dat? Ik heb die opmerking al vaker voorbij zien komen en snap het echt niet. Heb al een paar x bij het motel gekeken hoe of wat... :oops: Of hebben jullie vandaag ook allemaal de volle pont SV betaald voor deze quest?
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als je met kortingsdag de fokmotel vol en aan zet met fokdieren, dan kost dat je dat 1 supervoer per fok. Zou je bv. nu doen (geen kortingsdag) dan kost je dat 2 supervoer per fok.

    Dat is het verschil.

    Voor het gemak heb ik hieronder de overige mogelijkheden waarvoor je tijdens kortingsdag nog meer korting op krijgt.


    FeatureTaakBetaalmiddelKorting
    BoerenradMeteen nieuwe prijzen in het radTG50%
    FokkenStarten fokSupervoer50%
    FokkenFok meteen klaarTG50%
    VoermolenVoermaken meteen klaarTG50%
    PlantenveredelingHalveren resterende groeitijdSupermest33%
    PlantenveredelingDirect klaarTG50%
     
    GerwinenElise vindt dit leuk.
  5. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Je vult het fokmotel tijdens kortingsdag voor 1 supervoer en je haalt het motel niet leeg maar wel tijdens een fokquest. Je moet dan wel een tijdje op je handen zitten en aan de verleiding kunnen weerstaan om het motel te gaan oogsten.
     
    janniekwak en GerwinenElise vinden dit leuk.
  6. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Aha, ik begrijp het. Nou dat scheelt inderdaad een hoop supervoer. Dat wil ik ook voorkomen de volgende x haha, nou ik wacht morgen nog even af. Bedankt weer voor jullie reactie, zonder jullie ben ik nergens ;):p
     
    Borkie, janniekwak en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ja, dat doe ik meestal... ik heb er geen moeite mee om het fokmotel vol te laten zitten totdat er een babyboom is;)
    En als het echt feest is... dus een Fijne Kortingsdag tijdens een Babyboom, dan gooi ik het fokmotel een keer of twee extra vol en vermeerder ik mijn voorraad fokdieren voor 1 SV per fok:p
     
    GerwinenElise vindt dit leuk.
  8. lennertels71

    lennertels71 Forumleerling

    zou er iemand een WAC kunnen missen voor mij?
    Hartelijk dank
     
  9. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    iedereen die een WAC wil mag mij een duifje sturen
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  10. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    TIP!
    Morgenvroeg om 10.00 uur het laatste gedeelte van de weekendfok.
     
    -matthias1952-, vinc05, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier op mijn boerderijtje alles afgerond wolkenrij binnen.:)
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier is ook het event afgerond.;):inlove:

    Een tip voor diegene die nog aan de laatste fok event moet beginnen: Vanaf morgen ochtend (ongeveer) 10:00 t/m (ongeveer) 22:00 fijne kortingsdag actief.

    Hier heb ik er niks meer aan voor dit event.-.->:(
     
    Laatste bewerkt: 24 Februari 2023
    daisy17858 vindt dit leuk.
  13. jopie

    jopie Forumkenner

    je kunt nu al fokken voor 1 supervoer
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb het ook gehaald. :music:

    Had alleen 10 groen te veel en 10 blauw te weinig. Verkeerd gedaan. Gelukkig maar 1 sv nodig.
     
    daisy17858 en janniekwak vinden dit leuk.
  15. (chris)

    (chris) Doorzetter

    De luxe parfum werkt niet
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Een reactie op een door jouw eerder (soort gelijke vraag van jezelf) hieronder.

    Nee die werkt altijd als je deze inzet, alleen is de kans op een overslag zeer klein, in de faq staat een verhoogde kans dat is dus hetzelfde -.- , al is die kans bijvoorbeeld slechts maar 1% dan heb je er een hogere kans erop

    En ja hij werkt wel gewoon, ik kreeg namelijk een overslag van 2 of 3 vandaag.
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Jawel hoor. Maar hele dikke overslagen komen er niet uit: superparfum vergroot slechts de kans op een enkele overslag. Je moet het dus niet op grote schaal inzetten bij het fokken met lagere fokdieren, maar gedoseerd als je nog twee fases van het fokdier verwijderd bent dat je wil maken. Op die manier heb ik al behoorlijk vaak een één-na-hoogste of hoogste fokdier opgelopen.

    Van Dijk bedoelt dat het wel leuk was geweest als die kortingsdag ergens was aangekondigd. Ik heb zelf afgewacht tot vanmorgen vroeg en toen er geen kortingsdag bleek aangekondigd de fokstal alvast vol gestopt om parfum uit te sparen. Dat geintje heeft me nu dus 130 SV gekost en dat is toch een beetje jammer. En nee, het ligt niet aan Klaartjuh want op de Duitse site stond ook niks over een kortingsdag. Daar heb ik nog speciaal naar gekeken.
     
  18. jopie

    jopie Forumkenner

    Van DIJK zei dat er morgen fijne kortingsdag was
    ik reageerde daarop dat het vandaag al was
    goed lezen
     
    hondje34 vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Beetje vriendelijker mag ook wel zeg.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  20. jopie

    jopie Forumkenner

    laat ik maar niks zeggen:music:
     
    hondje34 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.