Praatgroep - Liefde in de lucht

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je met geleedpotigen wilt fokken kun je ook kiezen voor schorpioenen.

    Hier was het event om 18 over 10 weer klaar xD Nu zit ik nog even met vlinders te fokken in de hoop dat ik die quest eindelijk een keer naar de kelder kan verwijzen, en daarna gaan de beessies voor volgende week hun hok in.
     
    Susannamaria en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik was ze vergeten die schorpioos. :wuerg: Moet ook eerst die weer zien te sparen, die zijn echt op.

    Deel I is hier ook helemaal gehaald. :music: Gelijk motel maar vol met al die beetjes.

    Wel een vraag
    Deel I is 60-30-30 met fokken nodig/ inleveren
    Deel II is ook 60-30-30 nodig
    Deel III is 60-30-20 heb ik goed geteld/klopt dit. maar 20 vogels nodig????
     
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Deel 3 is 70-30-20. Voor de 3 delen samen is dan de totalen 130 amfibieën, 110 vogels en 120 geleedpotigen. Wat ik eerder in dit draadje las is dat per deel de overgebleven badges worden omgewisseld. Dus dan alleen fokken wat je op dat moment nodig hebt.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Had 10 amfibie gemist met tellen.:wuerg: Ik heb ook voor volgende keer alleen deel II in het motel gezet.
    Maar zat voor deel III te kijken wat er daar gevraagd wordt.
    Ik moet even wat schorpioenen en kikkers erbij kweken.
    Daar te weinig van om nu voor deel III te kunnen fokken.
    Vandaar mijn vraag of het aantal klopt.
    Dank je wel hoor.
     
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Graag gedaan. Ik had het net juist uitgerekend om te kijken of ik genoeg dieren heb of bij moet maken. Daar ga ik zo naar kijken.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. elizabeth195959

    elizabeth195959 Forumleerling

    hoi hoi fff een vraagje heb het fokevent al af maar mis wel een paar sleutels
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je alle fases gedaan hebt heb je precies genoeg
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hoeraaa, het is gelukt met die vlinder xD
     
    jolanda13, vinc051, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. elizabeth195959

    elizabeth195959 Forumleerling

    nou ik bedoel ik heb de faces gedaan behalve waar ik de sleutels moest inleveren .omdat ik de sleutels niet had gekregen .dus nu heb ik ze met 147 tulpguldens gekocht .anders mis ik de ene van de bonestaak
     
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dan heb je dus niet alle fases gedaan, want anders had je geen sleutels hoeven kopen.
    Fase 1/5 is onderverdeeld in zilver, goud en diamant. Fase 2/5 en de rest ook.
    Je hebt waarschijnlijk alleen van alle fases zilver gedaan... Zonde van je TG:oops:

    [​IMG]
     
  11. arwen1974

    arwen1974 Doorzetter

    HI, heb nu fase 1 af, en net alles voor fase 2 in het hotel gezet.... Maar nu twijfel ik of ik die nu een week moet laten staan omdat ik anders de badges kwijtraak of behoud je die?
     
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Van deze weekendquest is het 5 fases en je moet dan alle 5 volledig doen voor het 1e item voor de bonenstaakrij. Dus zilver, goud en diamant. Dit is ook zo voor de komende 2 weekenden.

    Kan het zijn dat je bedoelde dat je deze weekendquest al af hebt en de fokhotels al gevuld hebt voor de volgende weekend? Ik vraag dit aangezien je gezegd hebt dat je ze gevuld hebt voor de 2e fase, maar de 2e fase van dit weekend is alleen (fok)dieren inleveren voor een bepaalde tegenwaarde. In dit geval dan moet je ze inderdaad in de fokhotels laten staan. Wat je nu meer fokt daarvan worden de badges na afloop omgewisseld. Dat zou dan zonde zijn om extra te fokken.
     
  13. arwen1974

    arwen1974 Doorzetter

    Hi, ik bedoelde idd dat ik het weekendquest al af heb en te enthasiaist alles voor het volgende weekend erin gegooid heb.
    Ik ga alles lekker in het hotel laten overnachten totdat het 2de weekendquest begint. Thnxs
     
    -matthias1952-, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Gelukkig dat ik hier net kom kijken in dit draadje :) Ik wou al gaan fokken voor 't volgende weekendquest - NIET doen dus.
    Nochtans heb ik het niet zien staan in de faq of ik wou het niet zien :)
     
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Graag gedaan

    Ik heb het hier gelezen in de eerdere berichten. Ik had het ook niet zien staan in de FAQ.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Deze ging wel heel snel nu. :)
    Veel sterretjes in de wacht gesleept. :music:

    Nu klaar zetten voor volgende week. xD
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier ook weer klaar.:inlove:8)

    Op naar volgende week.;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. dorinegianni73

    dorinegianni73 Gelegenheidsauteur

    hallo, iemand die weet of er dit wk ook supervoer korting zal zijn? Dat je kunt fokken met 1 supervoer i p v 2?
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als dat het geval zou wezen, dan zou dat al gister gemeld zijn. 100% is dit niet zeker. Alleen de mods/BP weten dit.

    Net zoals dat voor volgende week voor het fokevent.
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Op dit moment niet in ieder geval. Ik wacht dus even met het volgooien van mijn fokhok, want je weet maar nooit of er voor volgende week ineens toch weer een kortingsdag wordt aangekondigd xD
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.