Praatgroep - Lichtjesspoor

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Juli 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarlett49

    Scarlett49 Forumleerling

    ik krijg dit veld niet te zien, vandaar waarschijnlijk?
     
  2. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Van welke velden komen nu de di want in de faq staat van veld(en) 0, 1, 3, 6, 7, 11 maar als je wil kijken dan lichten alleen velden 0, 1, 3 groen op en velden 6, 7, 11 blijven zwart.
     
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dat weet ik maar ik heb altijd meer drops dan mijn zus en 13 van 1 veld vind ik wel erg weinig. Dan zou ik met 6 velden nog onder de 100 uitkomen.

    106 kleine veldjes, 5 hokken, 4 mammoetbomen en dan nog gewone bomen.
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het eventscherm bereik je door op het figuurtje achte op je veld te klikken of via het eventklokje

    deze nummers die je nu opnoemt. Ze zijn zwart maar tellen wel mee.. Dat groene is alleen om in het linkje te komen

    Ik zou even opnieuw inloggen voor de zekerheid en gewoon oogsten en dan pas de score bekijken.
     
  5. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Rechts boven op je hoofdveld naast het fokhotel staat een toorts met drie vlammen en op die toorts moet je klikken en krijg je het startscherm van de quest.
     
  6. Scarlett49

    Scarlett49 Forumleerling

    Na nog een poging opnieuw inloggen ben ik er hoor! Gelukt!
     
  7. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Dank je wel Enk.
     
  8. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Na opnieuw inloggen stond de stand nog steeds op 16 dropitems en heb nu alleen de plantage geoogst. Mijn dropitems staan nu op 170 stuks. Wel raar dat ik van de een maar 13 dropitems krijg en de ander nu 157. Dit verschil lijkt mij wel erg groot. Ik ga nog even kijken wat het regenwoud doet.

    Daar heb ik nu 107 dropitems bijgekregen maar daar heb ik iets minder aan velden en de bomen daar zijn nog niet klaar.
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Vergeet de Volle Maanvelden niet
     
  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Die vergeet ik niet net als de hoofdakker maar ik durgde niet verder te gaan vanwege de wel zeer lage dropitems die ik kreeg. Nu heb ik alleen die 2 velden eerst gedaan om te kijken hoe dat ging. Ik vind nog steeds het verschil erg groot met dat ene veld maar ik weet nu dat die andere goed gaan. Zoals ik eerder al aangaf had ik pas na 14.00 uur ingelogd dus daar kon het niet aan liggen en na dat zaeer kleine aantal ook ververst maar dat bleeft hetzelfde ook na jouw advies om uit het spel te gaan en opnieuw in te loggen. Ik heb dat tabblad ook afgesloten en in een nieuwe opnieuw naar het spel gegaan en ingelogd.

    Nog even de rest. Van de hoofdakker 130 DI's, van de w.w. 65 di's, van het 1e volle maan veld 73 di's en van de 2e volle maan veld 82 di's. Mijn totale stand is nu 627 dropitems ondanks dat ik er van 1 veld maar 13 heb gekregen.
     
    Laatste bewerkt: 14 Juli 2021
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ok. Best wel schandalig dit:

    Ik heb de vollemaan klaar, nu wil ik verder met Baha.
    Maar ik heb nog geen nieuwe gloeielixer.

    Nu heb ik dus de keuze om een paar uur te gaan zitten wachten tot er een gloeielixer wordt bijgeboekt, of ik word verplicht een mandje te kopen voor 4,99 euro :mad: Ik heb nog nooit een mandje gekocht en ga dit nu ook niet doen.

    Lekker dan, ik krijg nu 12 gewas van een kwartakkertje....
    Ik ben er weer klaar mee, volgende 6 maanden gaat er weer geen cent naar bp.
     
    syl1812 vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ?????
    vergeten hoehet event werkt
    1 gewas tegelijk ophogen tot hij klaar is toch
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zoals hierboven geschreven, ik heb het volle maan gedeelte klaar.
    Dus ik wil met het 2e gewas beginnen.
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    je kan natuurlijk ook te snel zijn:inlove:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik wacht met je mee, hier ook klaar met gewas en aan het wachten op de gloeielixer. Een mandje van 1,99 had ik nog over na willen denken maar 4,99 vind ik belachelijk. Hoewel ik zag dat je ook een mandje van € 34,99 kan kopen. Vraag me af of er spelers zijn die dat doen. Dan zou je beter voor dat geld wat wolkenrijen kunnen kopen die BP ook regelmatig aanbied, hoef je ook niet voor te zaaien en oogsten.
     
    syl1812 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. syl1812

    syl1812 Forumleerling

    Ik vraag me af hoe jullie dat voor mekaar krijgen volle maan heeft
    al bijna 5000 gewas nodig en qeust draait nog geen 4 uur.
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik had wat oogstbonussen aangezet. Daardoor kreeg ik 12 gewassen per kwartakkertje.
    Dus eerst die 5 zaadjes vermeerderd (met supermest en allerlei versnellers en susimest). Die opbrengst weer vermeerderd op grote akkers met supermest.
    En toen 1 rondje alles vol kwartakkertjes, en toen had ik al 1000 gewas teveel :eek:
     
  18. jopie

    jopie Forumkenner

    met de oogstbonussen en supermest
    over een klein uurtje ben ik ook klaar met de vollemaan en hoop dat ik dat ik dan verder kan
    met bahamarama
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja hoor, 19.05 uur is de elixer aangevuld :music:
     
    -freedom5555- en Dorette58 vinden dit leuk.
  20. jopie

    jopie Forumkenner

    hier ook;)
     
    -freedom5555- en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.