Praatgroep - Lichtjesspoor

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Juli 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bespreek hier dit event met elkaar.

    En om alvast in te gaan op 1 van de verwachte vragen:
    je krijgt geen startboeking van het gewas, wel een zilveren sleutel om te kunnen starten met het event. Als je dat doet, en je keuze hebt gemaakt voor waar je begint, kun je het bijbehorende eventgewas in de molen maken.
    Als je na het inleveren van de sleutel nog niet direct de items ziet die nodig zijn om het gewas te maken ververs dan eerst je spel en probeer het nog een keer.

    En betreft de het onderwerp 'keuze van velden' wat voor sommige spelers tegenwoordig een doorn in het oog is. Dit is bewust meer gevarieerd op verzoek van veel spelers om met name Bahamarama ook bij meer dingen te betrekken. Daarnaast worden de laatste weken, ook deze week, rekening gehouden met de weekendquesten zodat dit niet met elkaar kan botsen.

    Het is lastig om iedereen altijd tevreden te houden dus wij rekenen op jullie begrip hiervoor.

    En laatste opmerking van mijn kant: nee ik heb mij niet vertypt in de FAQ, het event duurt echt tot 22:00 uur.
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    S6 Iedereen die er aan mee gaat doen, ik laat hem waarschijnlijk links liggen.
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ziet er leuk uit!

    Omdat ik donderdag moet werken ga ik eerst het vollemaan-gedeelte doen, in verband met de duur van de gewassen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik zit in de lappenmand (na operatie) en doe dus niet mee.
    Succes voor degene die wel meedoen.
     
    Roadrunner14, Dorette58 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    beterschap....
     
    Sintra98 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Beterschap.
     
    Sintra98 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    beterschap boeretrien

    ga al vast de velde ombouwen ;)

    is weer wat anders en een uitdaging zo veel velde
     
    Sintra98 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  8. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Dank hiervoor want ik had dit dus al over het hoofd gezien (DI van hfd akker en WW maar gewas zaaien hfd akker en Bos)
     
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja ziet er zeker leuk uit s6 all
    En beterschap Boeretrien
    Gr Tineke
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Boeretrien, beterschap.

    Voor een mod:
    Ik denk dat er een foutje staat bij de benodigdheden voor Baha vakjes 11 en 13. Hier staat 450 en 836 stermunten. Ik neem aan dat dit 450 en 836 Gloeikosnoot moet zijn. Anders blijft er niet veel te winkelen over met onze muntjes xD
     
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat was wel heel enthousiast met de stermunten ja, ik heb er dan toch maar gloeikosnoot van gemaakt.
    Bedankt :)
     
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    zijn wel erg veel velden voor de vingertjes.....:oops:....doe nog maar een keer de knechtjes in de aanbieding....:p
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 14 Juli 2021
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Van Harte Beterschap hoor.

    Voor alle anderen die wel meedoen succes.

    Voor degene die overslaan, doe wat leuks op de boerderij naar eigen inzicht.

    Hihi. xD
    Ik had nog ergens een stek staan en kreeg een xxl Hazelnootnotenboom. Mijn dag is weer helemaal goed. Na tandarts bezoek en vooruitzicht op kaakchirurg was mijn dag even wat minder. Brrrrrrr. :cry:
     
  15. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Beterschap!
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De totalen:

    7.276 Gloeikus ( 6 oogsten van je kwartakkers van je hoofdakker en open bos)
    6.430 Gloeikosnoot ( 6 oogsten van je kwartakkers van je plantage en regenwoud)
    4.959 Gloeipoen ( 4 oogsten van je kwartakkers van je 2 vollemaan velden)

    3.460 di's (komen alleen uit je gewassen en bomen van je 3 farmvelden, plantage en regenwoud en je 2 vollemaan velden)
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Fijn dat zo'n hazelnootnoot XXL dan toch je dag weer goed maakt xD
     
    Sintra98 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    De open plek geeft geen dropitems daar moet je wel de eventgewassen zetten.
     
    -matthias1952- en Dorette58 vinden dit leuk.
  19. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Oké, ik ga dus met sleutel voor 1 eventgewas kiezen. Komen dan de DI's ook alleen van de bijbehorende velden? Of komen ze gedurende het hele event van alle bij het event betrokken velden?
    Ik kan dat niet vinden; misschien kijk ik er overheen?
     
    Laatste bewerkt: 13 Juli 2021
  20. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Idereen di emee doet succes. Ik gebruik de tijd op VM veld om daar lekker questen weg te werken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.