Praatgroep Leren en verbouwen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

IK heb mijn eerste sieritem binnen. En het veldje met water staat nu een mooi bruggetje op. Nog 1 grind en ik mag over het hekje springen

daisy17858, BoerAnnelies, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hoe ben jij gelopen dan? Het sieritem petje af moet je 3 bruggetjes nemen.

Farmer121965, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik denk dat annigjen misschien de sticker binnen heeft?
    Hier een paar pasjes over het 1e hekje, en tot nu toe alleen de sticker binnen.
    De aubergines staan er nu voor de 2e ronde op.

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik denk dat ze alle tomaten ingeleverd heeft.
    Ik heb zojuist de aubergines vrijgespeeld. Tomaten moet ik nog een heel eind.
    Helaas heb ik eerst gezaaid en daarna gekeken naar de tomaten, ik had de 40 in kunnen leveren. Over 2,5 uur in ieder geval wel dus.

daisy17858, schaapje52 en annigjen vinden dit leuk.
  5. annigjen

Ik heb idd de sticker binnen. Ben nog niet helemaal helder.:oops:
    Van de tomaten moet ik die van 70 en 88 nog en dan is die klaar.
    Aubergine heb ik nog niet

6. gero1946

gero1946 Forumleerling

leuk om te spelen.
    Helaas heb ik al mijn tomaten op gemaakt en heb geen idee hoe ik aan nieuw tomaatzaad kom.
    Waar vind ik de speciale zaadgevers?????

daisy17858 vindt dit leuk.
  7. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Nou we gaan gestadig door
    We zien wel hoe ver we komen .....we steunen weer wat;)
    S6 all Gr Tineke

8. jennie79

jennie79 Forum freak

in je kistje en dan bij decoratie vind je een kist met tomaten. die op het land zetten en wel opletten want neemt een groot veld in.
    dus eerst een akker eraf halen.

9. annigjen

Ik dacht dat ik mijn eerste hekje al omver kon blazen. Maar helaas nog niet. Sta voor het hekje. Denk dat ik nog een afslag moet en dan het hekje omver. Maar dat gaat wel goed komen. Wel weer een paar stukjes land vrij gespeeld. Dat dan weer wel:oops:. Ik vind het wel leuk om te doen. Is weer een uitdaging. Terug naar het begin. Hoe was dat ook alweer:wuerg:

hildemarc, daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik vind het ook een heel erg leuk event en ook niet beinvloedbaar met diverse buffs, ben bijna aan de aubergine toe.

annigjen, _Jeanie_ en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik denk nog 3 grind en dan het eerste hekje om.:D

daisy17858, annigjen en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  12. Leo.netten

Leo.netten Teller

Je weet dat je kan kiezen uit je schuur wat je op de wolkenrij zet ?

daisy17858, annigjen, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

In die van 9.99 of 10.00 euro

daisy17858, annigjen en hildemarc vinden dit leuk.
  14. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik heb de mand gekocht, maar wat voor voordelen heeft het nu? Natuurlijk steun ik graag daarmee het goede doel, maar ik dacht dat je dan sneller kon gaan? ergens staat: heb je de wolkenrij al gekocht? Ik begrijp het geloof ik niet helemaal. Anderen zijn al bij de aubergine en ik sta nog maar voor het hekje! Paulien64.

daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  15. |-|ans

|-|ans Forummeester

Je kunt de twee sieritems (boom der kennis en tuinproject) uit de mand ergens plaatsen (de siertuin bijvoorbeeld). En dan krijg je elke 24 uur bij het oogsten 2 grind en 6 compost dat je voor het evenement kunt gebruiken.

daisy17858 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  16. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik kan die 2 items niet vinden. Ze staan niet bij de items als ik het speelveld open heb en ook niet op de siertuin bij de items. Ik word er een beetje wanhopig van! Elke keer als ik denk het te snappen, kan ik iets weer niet vinden! Ik dacht die items te vinden en ze dan op dat nieuwe veld te zetten. maar dat lukt niet.

Ik heb ze intussen gevonden en op de siertuin gezet. Nu maar wachten tot er wat grind uit komt?

Laatste bewerkt: 27 November 2016
    eevee60 vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het eerste hekje is bij mij ook nog dicht, maar gisteravond heb ik wel aubergines op mijn veld gezet.
    Het leek mij een goed idee om zo snel mogelijk alle kleine aantallen te leveren, om daarmee zoveel mogelijk mijn grond te vergroten. En om de grotere aantallen te zaaien op het moment dat ik meer velden beschikbaar heb.
    Ik ben blij dat je de items gevonden hebt. Ik heb, zoals gebruikelijk, geen mand gekocht. Maar als je een mand hebt gekocht is het natuurlijk ook handig om de inhoud te gebruiken.

Op dit moment heb ik de 40 tomaten geleverd, de 45 kool en pompoenen en 14 aubergine. Nog 1 veldje te gaan van de eerste zijtak.

annigjen en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  18. jennie79

jennie79 Forum freak

Hier het 1ste hekje weg en moet van de tomaat nog 2 opdrachten doen dan is die klaar.
    van de kool ben ik bij opdracht 6 en van de pompoen bij opdracht 4 en daar ben ik nu mee bezig om de aubergines vrij te spelen.
    als ik die eenmaal heb gaan die op het veld samen met de tomaat want dan ga ik eerst die opdracht wegwerken.

annigjen en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  19. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Ja hoor Leo dat had ik wel door, maar gewoon ook direct die 2 items erop gezet zonder na te denken.
    Maar ze staan nu op de akker:music:

annigjen vindt dit leuk.
  20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Nou ik heb hem gauw gevuld, dacht dat ik de items eert vrij moest spelen:oops:xD
    Dus nee Leo wist het niet maar is gelukkig weer goedgekomen.

Susannamaria en annigjen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.