Praatgroep Leren en verbouwen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier de tomaten, kool en pompoenen klaar. Nu nog van de aubergine de laatste fase van 126 stuks.

2. kreeftje21

kreeftje21 Forumleerling

was een leuk event.

_Jeanie_ en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Het event is af. xDWas erg leuk, relaxt om te doen.

_Jeanie_, beereekhoorn en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  4. grassie

grassie Forumleerling

Toch jammer dat je het niet uit kan spelen zonder te doneren.

daisy17858 vindt dit leuk.
  5. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Het is meestal simpel, tenzij je niet goed leest, of je bril kwijt bent of haast hebt enz. enz;)

6. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik vind het ook wel een beetje gemeen van BP dat ze spelers die geen geld willen en/of kunnen doneren niet de kans geven om het pad af te maken. Dat je de wolkenrij alleen maar kunt bemachtigen door geld te geven vind ik prima, maar dat je die 2 cadeautjes niet kunt openen die op het pad liggen vind ik jammer :( . Leuk dat BP een goed doel wilt steunen, maar dit is wat minder leuk.

7. Leo.netten

Leo.netten Teller

Je zou ook kunnen zeggen jammer dat ik het goede doel niet wil (kan) steunen en 1 keer geld uit wil (kan) geven.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  8. fairie

fairie Commandant van het forum

o_Ok ik vind het jammer. Ze hadden bijvoorbeeld ook kunnen doen dat de spelers die er geen geld in willen/kunnen geven wel alle grindpaden vol hadden kunnen maken en voor degene die dan wel het grootste mandje met de daarbij behorende bonenstaakrij dit dan via toegang van een hekje de daarbij behorende beloning op konden halen.

9. .TomPoes.

.TomPoes. Forumleerling

Het is misschien niet leuk het net niet te halen, onbereikbare cadeautjes.... maar vergelijk het met de meisjes met zoveel potentie en geen middelen voor educatie... Een kleine financiële bijdrage kan dan zoveel betekenen. Ik vind de spelvorm hier heel goed gekozen.
    Er blijft wat op het pad liggen ! Wie pakt het op ?

Katinka1700, BoerAnnelies, _Jeanie_ en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. pandabeertje52

pandabeertje52 Gevorderde

Ik heb een fout gemaakt, wist niet dat je grote akkers moest maken. Dus ik heb alleen maar kleine akkers. Heb nu niets meer om te zaaien, want ik heb alles al ingeleverd. Ik had niet goed gelezen.

11. valkenier

valkenier Levende forumlegende

Er is altijd wel wat om te klagen,
    wij hebben het tegoed.

-freedom5555-, _Jeanie_ en Susannamaria vinden dit leuk.
  12. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Plaats dan even zo'n item, daarmee kun je nieuwe zaden krijgen :) .

13. pandabeertje52

pandabeertje52 Gevorderde

Ik klaag niet hoor, was alleen een mededeling.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  14. valkenier

valkenier Levende forumlegende

het is niet persoonlijk pandabeertje dat geld voor iedereen die zich aangesproken voelt.

15. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Dit event erg rustig gedaan ( soms ook niet echt goed gekeken /gelezen).
    Nog 3x de pompoenen en 3x de aubergine dan is het klaar.

hildemarc, annigjen en eevee60 vinden dit leuk.
  16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier was hij op 2accounts al helemaal klaar;) Op een account geen wolk gekocht.
    Ik vind het er ook wat sneu uitzien zo'n onaf pad maar dat was de keuze.

daisy17858, _Jeanie_ en annigjen vinden dit leuk.
  17. hinniebaron

hinniebaron Gelegenheidsauteur

Wat ik jammer vind,dat je in dit spelletje geen mogelijkheid hebt om het uit te spelen,omdat je verplicht bent om mandjes te kopen om aan voldoende grind en mest te komen!!!! Kopen is niet mijn ding!! Voor de rest super leuk,maar voor mij met????

18. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Gossiepietje.. Sorry maar het moet me wel even van het hart hoor. Wat is dit nu dat men "beledigt", "boos", "geirriteerd" is omdat je iets moet kopen wat ENKEL is bedoeld om een, in mijn ogen, zeer goed doel te steunen.
    Hoe kun je je hier nu druk om maken terwijl je weet hoe die situatie voor die meisjes is, veel en veel beroerder dan het missen van wat ervaringspunten in een spelletje. Zij zouden wensen dat zij zich alleen daar druk om hoefden te maken.
    Weet je? Als het iemand zo ontzettend dwars zit dat je mandjes/wolkenrij weet ik wat moet kopen speel dan gewoon niet mee.
    Dit is niet iets wat normaal is voor Farmerama, we hoeven nooit wolkenrijen te kopen met een "normaal" event. Dit is ALLEEN iets wat uit een goed hart komt van BP, de volle 100% gaat naar het goede doel.
    Potdikke, kijk es verder dan je eigen gerieflijke leven ( voor de meesten van ons dan, nee ik spreek niet voor iedereen ), wedden dat die een stuk beter is dan die van de meisjes om nog maar te zwijgen over hun toekomst?
    Kijk eens naar het doel van dit event, ipv alleen maar mopperen hoe rottig het voor jezelf is dat je geen wolkenrij hebt, kijk eens met je hart... Asjeblieft?
    Ik wil niemand hiermee beledigen of kwetsen, dat wil ik voorop stellen maar ik schiet echt vol als ik zoveel egoisme lees, dit event gaat om die meisjes, niet alleen om ons spelplezier, dit keer eens niet.
    Ik lever nooit commentaar op anderen of iets in die geest maar dit keer kan ik het niet aan me voorbij laten gaan, dat maakt mij dan geen haar beter vind ik. Gelukkig snap het grootste gros van de spelers het werkelijke doel van dit event :inlove:

Fijne avond verder :)

Laatste bewerkt: 5 December 2016
    schaapje52, stien56, leni1955 en 10 anderen vinden dit leuk.
  19. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Volgens mij kanje gewoon op kleine akkers zaaien hoor, zo heb ik het event tenminste gespeeld. Je moet alleen goed opletten dat je niet alles inleverd, als je nog met een gewas verder moet, dan zul je zaadjes moeten overhouden om te zaaien. En dat geldt oom als je op grote velden speelt!

20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Wat een super mooi koppeling!

eevee60 en Katinka1700 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.