Praatgroep Lama-bazaar

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Er is nog (geen;):p) Lama:D overboord. Kan gebeuren (dusxD!)
     
    jolanda13, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  2. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Ik had net voor ik jouw bericht las geprobeerd mijn sweater stal aan te zetten met alleen supervoer, en dat lukte niet dussss......;)
     
    jolanda13, Borkie en omahenny vinden dit leuk.
  3. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    haha heb ik geprobeerd, maar dan eten ze alleen maar sv en kom ik nooit bij de kraampjesxD
     
    jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik kan geen lama's vinden op de markt en ik kan de mijne ook niet aanbieden staan niet tussen de dieren?​
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  5. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Morgenochtend is mijn neonvlindercoocn weer klaar. Zag dat ik ook nog 7 stuks +1 oogstbooster had voor stallen en 3 voor werkplaatsen
    Vandaag zoveel mogelijk lama en sweater stallen binnen halen en morgenochtend alles aanzetten voor het oogsten.
     
    jolanda13, rikmark, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Die komen pas te koop voor boerenduiten na het event.

    Deze zijn van de bazaar8)
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  7. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    dank je voor het antwoord
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is de wolkenrij + alle items al binnen :oops:xD
     
    jolanda13, rikmark, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb vandaag niet kunnen oogsten door werkperikelen, maar desondanks heb ik toch de sweaterwerkplaats al staan. Vandaag had ik lablab op baha, maar die dropte bedroevend dus ik heb er nu toch maar stallen op gezet. Luiaards om te beginnen, omdat ik daar per ongeluk heel veel voer voor had, en dan zet ik er straks koala's op voor de nacht. Intussen draait mijn molentje overuren voor toekanvoer, want toekans zijn mijn favoriete stallen als het om drops gaat.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  10. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Dankzij de 100% bonus genoeg gewas, wolkenrij en items binnen en nu alleen nog 355 resterende dropjes verzamelen. Nu lekker een paar dagen nieuwe gewassen zaaien, kom daar steeds maar niet aan toe met al die leuke eventsxD
     
    jolanda13, Borkie en vinc05 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik vind dit wel een super leuk event. :music: Leuk om eerst wat stallen te verzamelen en daarna op voor de sweater.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  12. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Dankzij een 200% oogstbonus alles binnen, nu is het nog drops verzamelen. Er gaan lange gewassen op die ik voor een aantal questes nodig heb
     
    jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben uitgekomen vanavond met 4 lama stallen en 1 werkstal. :D
     
    jolanda13, rikmark, Reggaefeeks en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ha, dan hobbel ik niet eens zó ver voor je uit. Ik heb vier stallen en twee werkplaatsen xD

    Stom he, dat werk.

    Mijn luiaards dropten trouwens best goed. Beter dan die malle lablab, de groeitijd in aanmerking genomen. Ik ga dus op Baha lekker verder met stallen.
     
    jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier rechts nog level 9 en 10 inleveren en dan ben ik klaar. Hoop morgen klaar te zijn.
    Voor mij goed te doen had nachtdienst dus kon lekker door oogsten, en ook nog eens 24 uur +100% oogstbonus.xD

    Iedereen veel succes. ;)
     
    jolanda13, rikmark, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier sta ik te wachten om 4500 gewassen bij elkaar te spelen. Dat gaat me vanmiddag wel lukken. en dan door met de sweaters leveren daar krijg ik al een kleine voorraad van
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  17. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    mijn 4 lama's staan op het velt en ik kan straks lekker een warme trui aan trekkenxD.
    Nu moet ik even kijken verder rondkijken op de markt maar ik weet nu nog even niet of ik links of rechtsaf ga.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik sta daar ook voor te wachten. Was vergeten de werkstal op te zetten, dus nu maar snel gedaan. Dankzij gisteren heb ik nog 12 lama's op voorraad. De stallen blijven nu dus even van het land af, want we hebben erg veel gewassen nodig :(.
     
  19. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    Links zit de wolkenrij ik zou voor links gaan wolkenrij is heel fijn om te hebben met effectief supervoer

    :D
    Maar na alle kritiek van het Doolhof event :oops: ook van mijn kant uit dat het Doolhof event in zee gedumpt moet worden en nooit meer boven water gehaald moet worden.
    Wil ik BP nu toch even een GROOT compliment geven voor het Lama event.
    :D Wat een leuk event, super om te spelen, normale aantallen om te leveren, en ziet er heel leuk en gezellig uit.
    Speel dit Lama event weer met veel plezier, Dit soort events mogen dus vaker langs komen van mij.
    Voor het Lama event geef ik BP een 10+
     
    jolanda13, Borkie, schaapje52 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. gero1946

    gero1946 Forumleerling

    hoe kom ik aan een sweater??
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.