Praatgroep Lama-bazaar

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

@ buuf Sanham: Ik weet niets van de kruiwagen hoor, ik ben onschuldig. Nou ja? Ik werd vanmorgen wel wakker in een lege kruiwagen.
    Zal toch niet al die paardenbloemen hebben opgegeten. xD Komt vast door al die cola. ;)xD

Nou blijf ook vandaag maar op het terras. :music:Eerst koffie en dan nog 6900 gewas bij elkaar verzamelen vandaag.:wuerg:

Vanmiddag ook nog een wedstrijd. 8) Welke Lama kan het verst spugen. xD
    Inschrijven vanaf 11 uur tot 13 uur. De wedstrijd begint om 14 uur op het plein voor het terras. Neem paraplu mee. xD

jolanda13, BoerAnnelies, gj1234 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Zo, ook klaar... :music: viel me nog mee ondanks weinig speeltijd:p
    Alles vol met stallen gezet, zodat ik morgen optimaal gebruik kan maken van de neonvlindercocon en de voorraad wat kan spekken op mijn vrije dag morgenxD Nu eerst werken... fijne dag!:)

jolanda13 en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  3. gj1234

gj1234 Gevorderde

gezien ik nog tijd over heb en mijn lama niet heeft gewonnen met ver spugen ga ik maar even douchenxD
    Ik had nl met dit mooie weer niet aan de paraplu gedacht:eek:
    kom ik daarna weer op het terras zitten gezien de paardenbloemen nog aan het groeien zijn

jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. fairie

fairie Commandant van het forum

Die lama's van mij zat geen beweging in. Ik had ook me willen doen maar ze verzetten geen stap van mijn boerderij. Alles dus gemist. :cry: Ik ga nu eerst maar even gezellig op een terrasje zitten tot mijn gewassen klaar zijn.

5. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik kom bij je zitten fairie
    0ok te laat hier

0ok een ijscoupe???

jolanda13, Borkie, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik ga ook nog maar ff op het terras zitten. Na dit rondje moet ik toch echt wel genoeg bloemen hebben om de oranje sweater binnen te halen.
    Weet niet wie er onderweg van de paardenbloem heeft gesnoept.:sleepy:

jolanda13, Borkie, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het is wel erg gezellig bij jullie op het terras. Ik kom er ook even bij zitten.
    Wie heeft de wedstrijd nu gewonnen? Ik was te laat om te kijken. Ondertussen ben ik voorraad aan het kweken.
    Weten jullie dat je de paardenbloem voor veel meer kan gebruiken en het zeker geen onkruid is.

jolanda13, Borkie, sprookje en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. miekje9

Je weet wel dat cavia's dol zijn op paardebloemen.................

jolanda13, Borkie, hendrika73 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat terras met alle gezelligheid en lekkers klinkt wel heel aantrekkelijk met dit mooie weer. Maar helaas zitten hier de paardenbloemen op plekken waar ik ze niet aan het verbouwen ben en dus moet er hard gewerkt worden :(.
    Gelukkig staan de meeste paardenbloemen wel op juiste plek, ze moeten nog op een getal van 3500 komen. Dat gaat vast goed komen. Als die er zijn, mag deze boer gaan rusten en dan niet op het terras maar heerlijk in bed zzzzz

jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo wat een opkomst zeg. Er werd door de Lama's flink gespuugd. xD

De uitslag is bekend. 8)

De Lama van hendrika73 heeft gewonnen. Van harte hoor!

[​IMG] o_Ok een foto van de Lama. [​IMG] Hij is helemaal in zijn nopjes. xD

Ikke hier nog heel veel gewas nodig. Zit te lang op het terras. 8)

jolanda13, Borkie, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Na een heerlijk ontbijt en een paar flinke "peptalks" is het me gelukt :D Alle paardebloemen binnen en de lama's in de wei. Nu nog een oranje sweater mee naar het terras voor als het straks wat frisjes wordt... :p Ah nog een vrij plekje er is zoveel gezelligheid hier... Doe maar een bittergarnituur voor het hele terras en een Fanta xD

12. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zit al dagen lekker op een stoeltje met een drankje te genieten van al die bedrijvigheid. De oranje trui heb ik maar even opgeborgen, het is zulk lekker weer. Mijn akker staat wel weer vol met paardenbloemen, maar dat vind ik dit keer niet zo erg. Paardenbloemen hebben wel iets vrolijks vind ik.

13. fairie

Gezellig. Een ijscoupe sla ik niet over. Ik moet nog 1 1/2 uur wachten voor ik weer aan het werk kan.

14. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik hoop dat de bazaar een overdekt:D:p gedeelte heeft, want het komt hier bakken (regen/onweer:(>:() uit de hemel. Anders neem ik m'n eigen drinken (letterlijk) wel mee:p:p.
    Btw. Later op de vanavond ben ik officieus klaar met dit event:D:p. Maar aangezien ik dan bijna geen paardenbloemen over heb laat ik vannacht de paardenbloemen draaien voor het voer na het event.

15. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik heb mijn lama weer gevangen en op stal gezet. Er moeten geen ongelukken gebeuren.xD
    Ik heb de oranje sweater binnen. Wie nog druk bezig is veel succes.

16. fairie

Ik denk dat wij dan op een ander gedeelte zitten. Hier heb ik geen regen gezien en zeker geen onweer gehoord.

17. miekje9

Ik ga deze maken vanavond bij het knutsel kraampje

owl., vinc051, jolanda13 en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Ik ben toch wel benieuwd of het erg druk is op het terras:D. Ik ben al lekker aan het genieten van mijn sweaters. Ze komen goed van pas met dit weer, lekker voor als je gaat fietsen:). Ik vind de 'huppellama 'van Schaapje erg leuk, kan zo in het circus!

19. fairie

Ik ga nu een overdekt plekje zoeken. vanDijk1970 heeft de onweer deze kant opgestuurd. :cry: Joehoe waar zit jij? Nu het slechte weer hier begint neem ik aan dat jij het goede weer hebt overgenomen. ;)

20. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Middle of nowhere!:D:p

Het is hier tenminste weer droogxD, maar daar is ook alles mee gezegd aangezien het nog steeds wel zwaar bewolkt hier.:cry::(

1 Voordeel de hele regen/onweer situatie duurde hier ongeveer een uur(tje.):music::cry:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.