Praatgroep - Kung-fu tijger

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda13

jolanda13 Teller

hier was het even te koop,maar vind dat te gortig,
    nog even wachten tot het langste gewas klaar is en als ik het haal,dan lever ik nog 51 en 52 in
    en dan vind ik het best,
    rechterkant de 60 gehaald dus mag niet klagen.

knoepertje en GerwinenElise vinden dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Jippie hier zojuist de wolkenrij gehaald. :music: Kreeg uit heel veld Paksoi zo weinig dat ik net de laatste puzzel kon maken in de molen om aan de 40 te komen.

Rechts nog steeds op nr 36. Kom 15 valleiroosjes te kort en krijg ze ook bijna niet. Kan hier dus niet verder. Staat nog wat op het land maar allemaal andere en ben bang dat het geen 15 roosjes meer bijkomen. Had graag nog nr 39 en 40 gehaald voor de stekjes en de stalletjes.
    Op de markt nog steeds niets te koop.:wuerg:xD

Toch rechts nog op nr 39 gekomen. Daar nu 170 valleiroosjes nodig. Helaas pindakaas. Ik heb ze niet meer.

In het kratje van de tijger zit ook de wonderkist piccolo. :music:Ik kreeg hem niet maar zag het staan in lijstje van de inhoud.

Laatste bewerkt: 17 April 2023
    knoepertje, jolanda13, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Hier wel de wolkenrij gehaald maar rechts niet verder dan 44 .
    Van de geluksbedel heb ik 1137 en maar 17 nodig voor een puzzel en maar 4 boekrollen en daar moet je er dus 26 van hebben voor een puzzel.
    Het vallen van de DI had gewoon andersom moeten wezen :mad:

4. schaapje52

Zag dat het event loopt tot 22 uur vanavond dus toch maar nog weer gezaaid voor de roosjes. xD

Rechts nu op 45 aangekomen en links nog op 39 vanwege de roosjes.

Ik heb nu aan bedels nog 221 over en boekrol nog 4. Vanaf het begin liepen de boekrollen al achter bij mij.

5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

helemaal klaar. wel ong. 1 uur naar de markt zitten kijken (en hele tijd wisselen)
    ook nog heel wat overige gewassen kunnen verkopen.
    is mij nog nooit goed bevallen, dat rondom gedoe. ik krijg altijd te veel van het ene en te weinig van het andere.

6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb gewoon een berg manta's geleverd zodat ik de zaadjes 1:1 kon wisselen.

-matthias1952- en vinc051 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Ik heb zojuist toch nog rechts nr 39 de stekjes en nr 40 de 2 stallen kunnen halen.
    Links ben ik uitgekomen op 44 helaas nr 45 12 uur knecht niet meer kunnen halen.
    Kom helaas nog 3 boekrol te kort voor de 12 uur knechtjes.

8. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nietes, je komt er twee tekort xD

schaapje52 vindt dit leuk.
  9. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

nog 1:D

10. schaapje52

Pff nog 1. Wie o wie. Gehaald. Kan nu de knechtjes nog halen.
    Knechtjes zijn binnen. :D

Dank jullie wel hoor.

Net een paar 100 gewas verkocht. Kreeg 11 miljoen. :D

Laatste bewerkt: 18 April 2023
  11. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ja ik heb ook manta's geleverd net als jouw kakelot.
    Voor 11 miljoen moet ik op mijn markt 300 gewassen leveren dus wel veel verschil in de markten.

12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik dacht dat ik het wel zou halen. Heb elke keer een oogstbonus ingezet en een suzi er overheen. Eerst kreeg ik 17 stuks per veldje en later 13 stuks. Helaas staat ik rechts op 67 en kom ik waterbes te kort. Deze moet ik nog 2 keer inleveren, maar er staat niks meer van op mijn land. Nu maar hopen dat de markt mij geeft wat ik nodig heb (al is het nu wel erg duur).

Oh ja mijn markt loopt elke keer vast...

Laatste bewerkt: 18 April 2023
  13. schaapje52

De Valleiroos kreeg je bijna niets. Weet niet meer welke blauwe het was maar die gaf echt heel veel BD. Het vloog weg. Even gezocht in mijn schriftje. Was de cactusschimmel waar ik heel veel kreeg. Daar had ik nog het meeste van over.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  14. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Klopt schaap ook hier geeft de cactusschimmel het messte aan inkomsten de anderen waren om en nabij 18000 per stuk.
    Maar goed was een leuk event.

15. schaapje52

Vind dit altijd een erg leuk event. o_Ok het puzzeltje maken is leuk. Mag van mij nog wel weer terugkomen. :music:

-matthias1952- en GerwinenElise vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nou het is gelukt hoor, het heeft even gekost aan tijd en heel veel BD, maar ik heb het gehele event af.

Wel bijzonder dat ik met alle spelletjes spelen en nog een aantal extra niet genoeg gewassen zelf had om rechts in te leveren.

o_Ok ik hier vind het spelletje erg leuk, maar door de tactiek is het snel spelen en mis ik eigenlijk het plezier in dit spelletje.

Voor de boeren die nog niet klaar zijn, succes. De markt gaat echt mega snel.

schaapje52 en GerwinenElise vinden dit leuk.
  17. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

Nou besloten dat ik het gewoon hou op hoever ik was. Mensen hé wat is het snel uitverkocht op de markt en zo duur. Heb het nu ook maar vekocht, mooi veel geld gevangen xD.

Blij dat ik toch meegedaan heb met dit event, vind het echt superleuk!

janniekwak, -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. Lieve

Lieve Halfgod

Gelukt wat een gedoe op de markt
    iedereen die nog bezig is succes

19. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

daar heb ik niet aan gedacht, volgende keer dan misschien wel. bedankt voor de tip.

flink gewerkt hoor buufje
    ik heb een dubbele post, sorry

Laatst bewerkt door moderator: 19 April 2023
  20. schaapje52

Ik heb ook een keer meegedaan en dan links wel de wolk gehaald met gewoon inleveren door de puzzel te doen. Alle zaadjes verder gekweekt op het land en rechts niks ingeleverd maar alles verkocht aan het eind.
    Was meteen miljonair. :music:

janniekwak, -matthias1952- en GerwinenElise vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.