Praatgroep - Kung-fu tijger

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerwimmels

boerwimmels Forum prof

Hier ook afgerond.
    Suc6 iedereen die nog bezig is.

2. jolanda13

jolanda13 Teller

links 51 en rechts zit ik vast op 41 pff

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De oogstbonussen zijn op, dus nu krijg ik 10 per groot veld. Dat is ook nog wel oke. Ik sta nu links op 45 en rechts op 41 en nog geen spoor van bloemen op de markt.
    De staak is in ieder geval binnen en uit mijn kist kwam een eeuwige schattenzoektocht, die geeft 10x een TG. Die is ook mooi meegenomen.

Over een uurtje kan ik dat lablab bekeuren op baha weer oogsten, dus dan kan ik weer een aantal spelletjes spelen. Kijken of we links en rechts hem helemaal vol kunnen spelen.

4. vinc051

vinc051 Forum-overlever

voor 65 zakjes zaad voldoende DI.
    8 keer spelletje gespeeld.
    De zaadjes omgezet in cactusschimmel die nu op het land staan.
    Morgenochtend spelletjes spelen en dan met alles erop en eraan de zaadjes wegwerken.Hier en bij grote broer nog niets op de markt.

5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zit weer zowel links als rechts op 33.:music: Misschien kan ik de 40 toch nog halen.

Ik heb nog niks op de mart gezien om te kunnen kopen.

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

BP maakt het start bedrag waar je de gewassen voor kan verkopen veel te laag. Iedereen wacht tot de prijzen zijn gestegen en gaat dan pas verkopen. Zal dus wel de laatste uurtjes pas op de markt gedumpt worden. En spelers zullen ook minder gewas teveel hebben gemaakt, weet nog van het eerste event dat de prijzen heel hoog waren en toen werd er dus ook veel aangeboden op de markt.

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Klopt, ik heb gisteren van alles 1 aangeboden. Maar ja daar gaat de prijs niet mee omhoog. Het was wel met het knipperen van mijn ogen weg.

Ik sta links op 53 en rechts op 54. Denk dat beiden wel haalbaar is. Die lablab staat weer op het land. Dus dat is vanavond pas weer baha oogsten. 6 spelletjes moet te doen zijn toch...

schaapje52 vindt dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heb het hier met de paksoi gedaan ... ging redelijk goed en de paksoi heb ik ook weer nodig voor een quest.
    Wolkenrij binnen...

BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. jolanda13

jolanda13 Teller

links klaar op 60 rechts sta ik op 46 heb nog wat op het land staan maar of ik nog wat verder met die komt denk het niet.
    en de markt is hier ook nog steeds leeg pff,succes voor wie er ook nog bezig is

10. schaapje52

Ik sta nu voor links 37 en rechts 36. Nog 4 voor de wolkenrij dus. :music:

GerwinenElise, janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  11. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

Links heb ik klaar en rechts op 65, nu wil ik toch echt het einde halen, maar ik krijg nu veel te weinig zakjes :(

Laatste bewerkt: 17 April 2023
  12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Houd ook de markt in de gaten. Daar zullen steeds meer spelers hun overtollige eventgewassen aanbieden.
    De prijs verschilt per markt, het kan flink in de papieren lopen. Dus overweeg of dat het waard is.

GerwinenElise vindt dit leuk.
  13. GerwinenElise

Ja ik ben telkens aan het kijken, maar helaas nog niks te koop. En ik las al hier dat ze waarschijnlijk pas aan het eind te koop komen, we gaan het zien. Bedankt voor je tip! :D

farmermikkie vindt dit leuk.
  14. schaapje52

Ik moet alleen links 40 nog hebben en dan wolk binnen. :music: Rechts nog op 36 want gewas staat nog op het land.

Als ik de wolkenrij heb dan ben ik tevreden. Dan laat ik rechts verder zitten want ga niet al mijn BD opmaken. Ik weet nog dan andere keer het super duur was om te kopen.

kakelot69 vindt dit leuk.
  15. GerwinenElise

Je wordt er niet goed van, zodra je het wil kopen wordt het al voor je neus weggekocht. Haha, het is inderdaad wel duur.

16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zeker duur ... Heb al enkele miljoentjes verdiend inmiddelsxD ... Had geen zin meer verder om te leveren enz enzo :oops:

GerwinenElise en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. theav71

theav71 Levende forumlegende

Op mijn markt is het nog veel te goedkoop :(

18. zijn er boeren die mij eeuwenoude boekrol willen sturen? dit event loopt niet bij mij... kom dit dropitem hopeloos tekort...:-(

19. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Zou jij nog even willen kijken welke stallen ik je ook weer beloofd heb met het cadeau-event? Ik ben naarstig op zoek geweest maar ik kon het niet meer vinden. Antwoord graag in het ruildraadje want ik zit dit draadje nu al te vervuilen xD

tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  20. boerharkie

boerharkie Forumleerling

Hallo altijd jammer dat je 1 soort niet krijgt;):oops: ik moet valleiroos hebben nix te koop

jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.