Praatgroep - Kung-fu tijger

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Je hebt gelijk denk inderdaad verkeerd. Is geen gewoon event!!!!!

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zal vast niet goed denken dan, ben nog niet overtuigd ook...Maar al wel heel blij...uit de 1e picolo een gestipte parasol:)
    Verder voor enkel de lol meedoet ...Leuk als ik de wolkenrij haal, zo niet is niet erg ...

3. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Je kan niet doorzaaien. Je moet weer opniew beginnen om zaadjes te krijgen dus je kan dit zaadje maar 1 keer gebruiken dan is 1 op groot veld opbrengst 17 meer dan 14 op klein veldje. Stel je hebt 80 zaadjes die kan je maar 1 keer gebruiken. kun je beter 2 keer een veld grote akkers hebben dan 8o kleine. 80 x 17 is meer dan 80 x 14. Hoop dat t nu wel duidelijk is. Het probleem met grote velden is helaas de tijd je kunt er dan niet zoveel tegelijk kwijt. Zoals kakelot al zei zou je dan halve kunnen nemen.

HofvanDromen vindt dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Die wolkenrij haal je sowieso wel als je 40 spelletjes speelt, daar hoef je niks voor te zaaien.

janniekwak vindt dit leuk.
  5. jolanda13

jolanda13 Teller

alleen zo jammer dat die eeuwenoude boekrol zo achterblijft kwa drops

6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier precies zo. Ik heb nu 22 spelletjes staan. Wil er graag 30 hebben voor ik start. Er staat nu lablab ofzo op het land. Dus hoop morgen wat meer van die boekrol binnen te krijgen. Al ga ik er niet van uit dat ik voldoende voor 8 spelletjes krijg
    Die oogstbonus uit een kistje is ook een goede. kan dat naast de WAC?

7. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

Heeft er iemand Tikimasker voor mij in ruil voor wat anders?

nientje1950 en KennyMaradonna vinden dit leuk.
  8. janjoke

janjoke Doorzetter

dank, kun je nagaan na 10 jaar spelen gaat er toch af en toe een nieuwe wereld open.
    Dat komt ik ga zo nooit naar de schuur.

9. jolanda13

jolanda13 Teller

ik heb er 29 spelletjes gespeeld aan beide kanten ,het is nu wachten wat ik zo weer krijgt uit 2 velden met thismia,
    daar kan ik je geen antwoord opgeven,succes met het event,ik vind het altijd een rommelig event haha

10. kakelot69

Nee, de wac moet eruit. Maar dat doe ik graag, want een wac geeft op een groot veld +2 en de oogstbonus geeft +10 xD

Stand van het event hier: de linkerkant heb ik klaar en mijn grote velden geven nu 39 gewassen per stuk, dus zaaien maar 8)

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb nu 21 spelletjes gespeeld links en rechts heb ik alleen nr 1 ingeleverd. Rechts probeer ik bij de 25 te komen. Ben er bijna. Dan lever ik in voor het wonder kistje. De boekenrol blijft erg achter.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

+10? Welke oogstbonus uit het kistje gebruik je dan?

Ik kon vanmorgen met mijn lablab 8 spelletjes maken. Dus nog 2 te gaan dan kan ik gaan spelen en zaaien en oogsten ;).
    Ik start dus morgen zodat ik overdag de tijd heb.

kakelot69 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

Gewoon een 200%. Een groot veld met 200% oogstbonus geeft immers 15 gewassen in plaats van 5.

BoerAnnelies en jolanda13 vinden dit leuk.
  14. harriejose

harriejose Forum freak

Hier zojuist ook rechts helemaal klaar .Nog wat zaad over, maar niet veel.Iedereen veel succes, en een fijn weekend.

jolanda13 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

Hier is rechts ook klaar, en ik heb nog bijna 300 zaadjes over. De bonussen van het event zijn bijna verlopen, maar de oogstbonussen uit het kistje en van het rad lopen nog wel even dus ik ga gewoon door op grote velden, voor de markt. Er zal wel weer niet veel te verdienen zijn, maar het is altijd leuk om nog wat mensen blij te maken die niet zo veel gewassen konden maken.

16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

hier ook klaar en de rest gaat naar de markt

-matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

Hier links nu op nr 21 en rechts nu op 26.

De wolk zit bij nr 40 en die ga ik denk ik niet halen maar de wonderkist is gehaald bij 25. :music:
    Rechts probeer ik nog de 10 sterretje te halen en de 15 supermest en de 30 groene dropjes. Dan sta ik op nr 30.

Laatste bewerkt: 15 April 2023
    -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. jolanda13

jolanda13 Teller

links 38 rechts op 34,

schaapje52 vindt dit leuk.
  19. vinc05

vinc05 Forum freak

Volgens Duitse gespreksgroep van alle 3 event gewassen 5235 stuks nodig voor de rechter rij.

schaapje52 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

Ik sta zowel links als rechts voor nr 29. xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.