Praatgroep - Kung-fu tijger

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 11 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb jou een wac toegestuurd

jolanda13 en janjoke vinden dit leuk.
  2. marknicole

marknicole Forum-overlever

Ik heb het riet veredeld ,daaruit heb ik meer kans op de grijparm als dropitem.

annigjen, jolanda13 en janjoke vinden dit leuk.
  3. janjoke

janjoke Doorzetter

Dank je wel ik heb er genoeg. Ik bedoelde hoe kan ik iemand een wac sturen?

4. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Als die iemand in je vriendenlijst staat ga je naar je schuur en bij voorraadkamer kan je dan het product kiezen, die je wilt versturen.

5. ik heb echt moeite met het vergaren van bahamarama drop items... ben ik de enige?

6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Het gaat niet zo hard als op de farm, maar met lablab en tikimasker verwacht ik toch zaterdagochtend de drops voor 55 spelletjes wel bij elkaar te hebben. Wat ik dan nog tekort kom voor de spelletjes 56-60 'maak' ik tijdens het zaaien van de eventgewassen wel bij met behulp van supermest. Sowieso kan ik niet eerder beginnen met zaaien, want morgen moet ik werken en aangezien ik het grondig aan wil pakken moet ik acht uur de tijd hebben xD

7. bedanKt voor je reactie! succes gewenst bij het verdere event

8. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik sta nu links op nr 7 om binnen te halen en rechts heb ik de sticker voor mijn plakboek. xD

Doe lekker rustig aan en zie wel waar het op gaat houden. :)

9. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ik verzamel eerst een lading dropitems. dan kan ik bijvoorbeeld tot nr 140 openen en vervolgens met alle toeters en bellen het eventgewas kweken.Dan krijg je dus per veldje nog meer gewas..... denk ik

10. kakelot69

Dat denk je goed xD

Mijn strijdplan:
    - Negen spelletjes spelen (met gebruikmaking van het kruisje)
    - Ruilfunctie gebruiken om 88 zaadjes voor cactusschimmel te regelen
    - Drops verzamelen om tot spelletje 55 te kunnen komen
    - Nacht tevoren 88 grote velden cactusschimmel zaaien met susi's
    - Na het opstaan als een gek aan het rad gaan draaien in de hoop op een leuke oogstbonus
    - 46 spelletjes wegspelen om alle oogstbonussen aan te trappen
    - 200% oogstbonus uit kistje en +1 oogstbonus eventgewassen aantrappen
    - witte onschuld en stollen aanzetten
    - 88 velden cactusschimmel oogsten
    - en zaaien maar met alle soorten mest die je maar bedenken kan
    - intussen op baha ontbrekende drops uit de grond stampen voor spelletje 56-60
    - eventueel de laatste rondjes op halfjes doen als de hoeveelheid zaadjes te groot is om binnen de tijd weg te spelen op grote velden

knoepertje, GerwinenElise en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Je kan ook nog fokken voor de ontbrekende DI's. Is wel geen garantie, maar bij mij lukt het goed.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  12. kakelot69

Heb ik net een rondje gedaan om uit te proberen, maar ik wil ook nog wat SV overhouden voor de wasberen. Overigens kwamen de drops wel goed, van dat fokken. Dus als ik zaterdag nog wat tekort kom zal ik zeker aan het fokken denken :D

-matthias1952- vindt dit leuk.
  13. GerwinenElise

GerwinenElise Actieve auteur

Superleuk event en blij dat ik toch mee doe!

En Kakelot goed idee/opgezet plan, ga ik ook maar eens naar kijken.

14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dank je. Deze tips zocht ik weer even. De DI van baha lopen namelijk behoorlijk achter.

15. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Rare vraag waarom grote velden als je oogstbonussen hebt, zijn kwart akkertjes juist veel beter, levert veel meer op. ;)

16. jopie

jopie Forumkenner

zoveel zaadjes heb je niet

17. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Genoeg voor 2 volle velden (ze speelt 46 spelletjes in een keer weg) en als je zo uitkient dat lablab in die tijd klaar is kun je weer nieuwe spelletjes doen en ook weer dan evt wel naar hele akkers gaan maar dan zijn kwartjes nog steeds beter omdat ze meer opleveren.

Waarschijnlijk om groene druppels te sparen denk ik dan maar.

Ik heb tm 40 in een keer weggespeelt. Nu 2 volle velden met alles erop en eraan ben ik over 1,5 uur klaar. Op baha dan weer 3 velden klaar met gewas. die zet ik ook weer om en gelijk de zaadjes weer op het veld met kwart akkertjes. 00k al zijn het misschien maar 80 zaadjes op kwartjes leveren ze gewoon meer op.
    nu 1 grote 17 1 kwartje 14 tel uit je winst.

Laatste bewerkt: 14 April 2023
  18. kakelot69

Juist niet, want je kunt de opbrengst dit keer niet gebruiken als zaaigoed. Je moet dus van ieder zaadje zo veel mogelijk opbrengst genereren en dat gaat het best op grote velden. Reken maar na: een groot veld met wac, susi en de +8 van het event levert 18 gewassen op terwijl een kwartje met wac, susi en de +8 er maar 15 oplevert. En dat verschil wordt alleen maar groter als je 100- of 200% bonussen in kunt zetten.

Nee hoor, want of ik nou groentjes gooi op 885 kwartjes of op 885 grote velden maakt natuurlijk niks uit voor mijn SM-voorraad. Maar die grote velden leveren me per stuk wel 9 extra gewassen op (met gebruik van een 200% oogstbooster uit een kistje).

Laatste bewerkt: 14 April 2023
    BoerAnnelies en pipelepo vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

4x15 = wel 60 ... 1 x 18 =18...

20. kakelot69

Klopt als een bus. Maar dat zaadje ben je daarna gewoon kwijt, dus dan kun je er beter 18 gewassen van krijgen dan 15.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.