Praatgroep - Kung Fu-tijger

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Event klaar.Succes iedereen.
     
    vinc051 en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    heb in ieder geval de wolkenrij gehaald
     
    -mikmak-, vinc051 en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is het event links en rechts helemaal klaar. Nu nog even gauw de overgebleven zaadjes op halve veldjes uitbroeden, voor de markt. Als ik het goed heb becijferd ga ik dat precies redden voor de oogstbonussen verlopen :p
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Laat maar weten hoe het is gegaan. Morgen ga ik hetzelfde doen haha. Al heb ik wel minder spelletjes. Ik heb er nu 41. Kan vanavond nog een keer mijn rozen en de lablab oogsten.

    Goede opmerking vorige post, daar had ik nog niet over nagedacht.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu links op 37 en rechts op 38......pfffff..:p....en weer door
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ik heb bijna 9000 gewassen over xD

    Moet ik wel bij zeggen dat ik naast Jack, de 100% uit het kistje en alle bonussen uit het event ook nog een 100% draaide aan het rad, dus op een gegeven moment had ik 28 gewassen uit één veld. En het ging lekker vlot allemaal want toevallig kon ik vanmorgen de kruidenrij activeren die 5% meer effect geeft van de supermest.

    En nou maar hopen dat de markt een beetje meewerkt. Maar mocht dat niet zo zijn is het natuurlijk ook fijn om andere spelers te kunnen helpen die nog niet zo veel gewassen hebben.
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Links sta ik op 39 en rechts op 48. De wolkenrij heb ik dus vanavond binnen, zoals ik wilde. o_Ok de picolo van stap 50 rechts zal ik vanavond nog wel halen. Daarna zie ik het wel.
    Als ik morgen en dinsdag weer aan het werk ben, gaan er lange gewassen op en dan kan ik in de avond nog wat laatste spelletjes spelen.
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yes...de wolkenrij is binnen....:music:
     
    jolanda13 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier is de wolkenrij ook binnen. Nu nog een rijke boer worden.;):eek:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Wolkenrij hier ook binnen:), gespeeld links 49 en aan de rechterkant op 53.
    Ik ga nog even door met het event kijken hoever ik kan komen:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Net linkergedeelte gespeeld tot en met 45. Nu eerst de zaadjes doen met de bonussen en dan kijken wat ik rechts in kan leveren.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dankzij alle tips van Kakelot69 ben ik vandaag lekker aan het gooien met SM en suzi. Elk groot veld geeft mij 23 gewassen. Inmiddels sta ik rechts voor 65 te wachten en links voor 57.
    Zowel links als recht ga ik allemaal halen. Ik hou dan nog gewassen over en die gooi ik op de markt vanavond. Tot nu toe is mijn markt nog leeg.. oh nee toch niet, zie dat ze langzaam met 1 per stuk er op komen.

    Event klaar, beide kanten helemaal klaar. Overige gewassen staan op het land. De rest is al op de markt verkocht. Je klikt op de muis en het is al weg...
     
    Laatste bewerkt: 11 April 2022
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    hier ook event afgerond en gewassen op de markt verkocht .
    Ze vliegen de deur met turbosnelheid uit.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    0ok hier het hele event uitgespeeld.
    Nu de laatste zaadjes nog even in zaaien voor de markt.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    links klaar,rechts tot en met 56
     
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Links klaar, over een half uur kan ik weer 3 stappen voor rechts inleveren en sta dan op 60 stappen die ik gehaald heb. Daarna even kijken met wat ik nog aan oogsten binnen kan halen hpever ik ga komen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. mmans

    mmans Forum-hertog

    Hier ook het hele event klaar, met de vele tips van hier: grote velden, uiteraard WAC en suzi-mest, maar ook 100% oogstbooster in gouden slot en seizoensfiches ingeleverd voor +1. Hartelijk dank voor al die tips!!

    Net de restanten de markt op gegooid, maar eer ik het volgende gewas erop kon zetten, was mijn marktkraam alweer leeg! Ik hoop, dat velen het zullen halen :)
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier links 52x kunnen spelen. Met rechts heb ik me niet bezig gehouden, ging daar voor de BD's. Toch zo'n 2 miljoen BD binnen gehaald.

    Mag vaker komen.:inlove::inlove:
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Links uitgespeeld, rechts gestrand bij 69. Ik zou met alle toeters en bellen nog de gewassen kunnen zaaien voor 70, maar voor een paar farmmunten vind ik dat niet de moeite waard. 71 kan ik daarna toch niet meer halen, omdat de gewassen daarvoor 1 of 2 minuten na 22.00 uur klaar zouden zijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    Is een moeilijk event zonder oogtsbonussen, strand op 71 en de markt is hier niks te krijgen, hier veel supermest en susi erop zelf Jack
    en maar 3x 4 zakjes gekregen de rest altijd 5 alle plantjes met bonussen van het spel gebruik en dan nog geen plantjes genoeg
    Om moedeloos van te worden
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.