Praatgroep - Kung Fu-tijger

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 6 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hoelang doen ze er dan beiden nog over?

    Ik heb nu 9 spelletjes gespeeld. Meer doen ik niet omdat dan de bonus in gaat. Nu staan er lange gewassen op, morgen is een werkdag. dan in de avond oogsten, nog iets er op en zaterdag eens even kijken hoe ik het meeste kan doen.
    Ik ga wat dieren weghalen, die leveren niet zoveel op merkte ik vandaag.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Zo ook weer afgerond dit event ;)
    Iedereen s6 die nog bezig zijn en gefeliciteerd voor degene die klaar zijn
    Gr Tineke
     
    pipelepo, BoerAnnelies en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    links 16 gedaan,loopt achter op drop items
    en rechts 22 gedaan.
     
  4. dannyelst

    dannyelst Actieve auteur

    pffff links bij 28 en rechts bij 35
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Tien uur en nog wat. In ieder geval kort genoeg om ze met gemak twee keer per dag te kunnen oogsten xD

    Ik heb net de eerste negen spelletjes weggespeeld, dat scheelt zondag toch weer wat tijd. Qua drops zit ik op de helft voor de 55 potjes die ik zondag weg wil spelen om alle bonussen open te maken, dus dat verloopt voorspoedig. SM en Susi's heb ik genoeg, en ik heb ook nog een Jack en een 100% die op hele velden zeker zijn dienst gaat bewijzen, dus ik zie het zonnig in.
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    links op 18...rechts op 26.....picollo binnen.....:music:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Toch maar begonnen met spelen en zaaien/oogsten. Ik draaide een 100% bonus.
    Links nu 17x gespeeld en ik heb nu 704 cactusschimmel en 704 waterbes. De valleirozen staan nu ingezaaid, dus kunnen straks geoogst worden en dan kan ik gaan leveren.
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  8. bunny_1980

    bunny_1980 Forumbeginner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Hoe heb je dit in vredesnaam zo snel voor elkaar gekregen?
     
    Laatste bewerkt: 9 April 2022
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    o_Ogstbonus gedraaid en ixora 2 x met supermest en DI ging redelijk
    Vandaar kreeg 29 per veld dus schoot lekker op
    S6 verder Tineke;)
     
    BoerAnnelies en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    links sta ik pas op 23 en rechts op 28 gedaan.
    gaat hier steeds langzamer
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ben maar DI aan het binnenhalen. Heb 9 spelletjes gespeeld en er nu 13 in de schuur staan. Over een uur kan ik baha oogsten voor de DI. Vandaag daar effe mee door gaan en dan morgen zaaien op grote velden, evt met sm en suzi, jack zet ik dan aan, een aantal keren draaien (je weet maar nooit) en gaan met die banaan. Of ik dan al op 40 spelletjes kom voor de wolk weet ik nog niet, maar ik kom heel erg ver.
     
    venus261256 en janniekwak vinden dit leuk.
  12. bunny_1980

    bunny_1980 Forumbeginner

    Valeiroos en Waterbes elk 4560 stuks.
    Cactusschimmel 4725 stuks.
     
  13. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    kan hier de popup in het spel niet aanklikken als ik de puzzel heb gespeeld en de zadenzakjes niet openen blijft een blauw rondje in draaien
     
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Links is 22 klaar, rechts 43.
    Als ik weer 8 spelletjes kan spelen, ga ik door dan kom ik op de +2 (30 spelletjes). Samen met de WAC, +1 van de seizoensbonus en Susi's supermest levert dat me dan toch best weer veel per akker op.
    Ik hoop dit weekend de wolkenrij te halen en een flink end op weg te zijn aan de rechterkant.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet nog negen molenproducten maken, dan heb ik er genoeg om morgen alle bonussen tegelijk te openen. DI van de farm heb ik al genoeg, en ik verwacht morgenochtend vroeg ook een heel eind te komen met de DI van Baha. Mocht ik tekort komen zet ik wel hele velden lablab op, met supermest en de hele reut. Intussen zet ik dan ook vast twee velden cactusschimmel op, en die oogst ik zodra ik die 46 spelletjes heb weggespeeld. In het diamanten slot gaat een 100% oogstbonus, en vlak voor de eerste oogst zet ik Jack in, en dan maar supermesten. Mijn kruidenrij is toevallig ook net klaar, dus die kan ik morgen ook nog activeren xD
     
  16. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik heb nog 19 molenproducten nodig, van farm ook genoeg DI's. En het veld lablab is bijna klaar.
    Ik weet alleen niet wat cactusschimmel is :sleepy:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    1 Van de event gewassen heet zo.

    S6
     
    jolanda13 en Dorette58 vinden dit leuk.
  18. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ach ja, is waar ook!
    Dankjewel vanDijk ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Als je in je diamanten slot die 100% bonus zet, dan kun je geen WAC meer gebruiken.

    Ik ben je tips goed aan het opvolgen. Mijn DI op baha loopt ook achter op die van de farm, ondanks het zaaien van lablab. Ik mis dus wel wat meer boekrollen gebruiken.
    Inmiddels heb ik 35 spelletje klaar staan, waarvan er al 9 gespeeld zijn. Die wolk, waar ik 40 spelletjes voor nodig heb is dus zeker haalbaar :inlove:. Dit is een event die ik altijd graag uitspeel, dus ik ga maandag proberen zoveel mogelijk bonussen binnen te halen en dan alles te zaaien en oogsten. Morgen avond dus cactusschimmel er op zodat die alvast klaar zijn. Op grote velden natuurlijk. Ik ben benieuwt hoe het gaat werken.

    Ik volg je tips wel netjes op xD
     
    kakelot69 en jolanda13 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Klopt. Maar een wac geeft plus 2, en een 100% geeft op een groot veld plus 5 ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.