Praatgroep kuikenoppas

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 5 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Bedankt voor het rekenen hierboven. Heb alles even bekeken op de markt en in mijn schuurtje. Er staan van elk 3 werkplaatsen op, van de donsveertjes een rode en de schapenwol een gele, voor de rest normale, dus dat duurt wel even.
    Heb zelf 78 schapenwol (net iets bij gekocht) en maar 24 donsveren (wilde ik net kopen, maar was al verkocht nu zijn ze omhoog gegaan van 5duizend naar 8. Dat gaat mij een beetje ver). Kijk deze week wel weer haha.

    Ik heb 422 kippen in mijn schuur, dat lijkt mij voldoende en van de fokdieren per diersoort ongeveer 3, dat is niet zoveel, maar toch. Dan heb ik 195 eenden, dus dat is te weinig. Morgen kan ik op het andere veld nog gewone eenden zetten en op het hoofdakker ook nog, maar die moet de 8ste weer leeg zijn voor volle maan.

    Om eerlijk te zijn ga ik wel een beetje van een fokweekend uit, eigenlijk is dat altijd zo tijdens een fokevent :).

    Iedereen succes, ik ga werken.. Doei
     
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    na alles gelezen te hebben, heb 10 werkstallen van beide opgezet voor de zachte dekentjes, de kippen zijn op voorraad, de eenden staan er weer op evenals de schapen, om alles op voorraad te houden. Heb nog niets gekocht, hoop dat de prijzen straks nog iets dalen als het event eenmaal begonnen is.

    Wel veel kameloenstallen te krijgen, zeg!
     
  3. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    lijkt mij een super leuk event...we gaan er weer voor ...iedereen suc6...;)
     
  4. yvon61

    yvon61 Forum-analist


    Bij de speculaasjes staat de maand januari events en daar staat de bb echt bij hoor.
     
  5. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Leuk event, een keertje een heel andere insteek. We gaan er zeker aan meedoen :D
     
  6. saartje1964

    saartje1964 Forumleerling

    Wanneer de kameleon het volgende fokdier wordt zal je waarschijnlijk ook aardig wat bananen moeten hebben om de fok vrij te spelen. Daarnaast weer veel supervoer nodig om de kippen en eenden te fokken. Farmerama wordt wel een heel erg duur spel. Ik speel al 4 jaar met veel plezier. Maar sinds de fokdieren bij elk event worden gevraagd kan ik het niet meer betalen!
     
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dat hoeft niet hoor..het is een dier voor de farm , niet voor bama..misschien kost de fok nu wat sterren...

    Het hoeft geen geld te kosten ..kwestie van grenzen verleggen en niet alles perse meer willen en hebben..
    ben zelf pas toch maar weer begonnen , na een pauze en speel nu zonder TG en zonder knechten..
    Moet zeggen tis heerlijk relaxed om niet overal aan mee te doen en proberen die dingen te halen of te doen
    die leuk zijn of binnen mijn nu grenzen liggen
     
    tineb en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. saartje1964

    saartje1964 Forumleerling

    Tja Hof van Dromen, voor mij zal dat het ook gaan worden. Maar ik hoop dat er ook nog events komen waar geen fokdieren voor nodig zijn.
     
  9. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    In de kalender staat het breeding based event, niet het baby boom event. Dat wordt altijd pas 1 of een paar dagen van te voren aangekondigd en staat nooit in de eventkalender bij de geruchten. ;)
     
    goldtrix vindt dit leuk.
  10. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Leuk event, weer eens iets anders.
    Ik kan het alleen niet laten de fokdieren te verkopen. xD
    Dus straks weer opnieuw beginnen met fokken. Is toch nodig vanwege de extra baby's.
    Ik heb er veel zin in, en ga er als altijd helemaal voor.

    En als ik goed geteld heb, zit er weer 141 supervoer als prijs in het event, dus dan valt het reuze mee.
    En dan ook nog de Happy Stallen dag morgen, dus alles weer vol met stallen gezet.
    En dan overmorgen Volle Maan.
    We worden lekker bezig gehouden. Prima!
     
  11. theindoo

    theindoo Gelegenheidsauteur

    Je kunt toch al fokken voordat je level 61 bent?
    Ik begrijp niet waarom het pas speelbaar is vanaf level 61.Zie vast iets over het hoofd....
     
  12. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Ik moet zeggen dat ik nog nooit "echt" geld heb gestopt in dit spel, maar zo goed als alles het laatste jaar heb gehaald. En ik heb op dit moment bijna 500 SV staan. Door spaarzaam te gebruiken, gebruik te maken van de BBD etc. Dus het kan echt! En of ik het deze keer ga halen? Ik zie wel, het zal me verbazen als het niet zou lukken!
     
    tineb vindt dit leuk.
  13. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    het is echt niet nodig om supervoer te kopen ...ik speel al een aantal jaartjes ik zit in level 97 morgen of overmorgen ga ik naar level 98 ...ik heb nog nooit supervoer gekocht en nog altijd elk event uitgespeeld...
    :)
     
    eevee60 en amandeltje vinden dit leuk.
  14. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik heb voldoende wol en veertjes en 527 SV, het event kan ik dus wel spelen als ik wil. Maar vind ook dat er veel kameleon hokken te verdienen zijn 18 in totaal. Het moet dat toch wel een giga fokevent worden met al die hokken, maar misschien moet er wel e.e.a. bij het stripevent ingeleverd worden
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er zijn veel spelers die van gewone stallen wel een stuk of 20 hebben. Als we volgende maand de kameleon als fokdier krijgen, hebben we 30 dagen x 18 stallen is 540 kameleons om mee te fokken. Veel spelers hebben een dergelijk aantal als ze een paar weken van te voren weten dat er een nieuw fokdier komt.
    Maar we hebben deze maand nog het comic event en het verjaardagsevent, beide met vermoedelijk weer veel eventgewas. Dan laat je geen 18 stallen staan. Haal je er 10 dagen af, dan heb je maar 360 kameleons over een maand. En dat is een aantal wat je met voorgaande tijdelijke fokquesten nodig had als je voor de babyboom klaar wou zijn.
    We hebben bij de panda allemaal panda's cadeau gekregen en ze zijn bij in de tempel bij de standbeelden van de panda gekomen.
     
  16. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Aangezien de kameleon level 66 is kan je het event pas vanaf level 61 spelen. Dan is de 5 levels die je moet alvorens deze te kunnen gebruiken nog te overzien.
     
  17. truus1949

    truus1949 Forum prof

    wie weet in welke molen we de babydekens moeten maken zie het nergens staan
     
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik denk de gewone omdat het ook geen baha producten zijn .
     
  19. truus1949

    truus1949 Forum prof

    niet leuk dan ben daar sv aan het draaien duurt nog 19 uur
     
  20. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Je kunt de productie in de molen gewoon stoppen. Het dan al gemaakte supervoer blijft staan, alleen het laatste nog niet geproduceerde supervoer wordt gestopt. De niet gebruikte ingredienten krijg je terug. Dus niks verloren.
    Als je molen 10 uur doet over 1 supervoer kan je nu stoppen, als hij er 9 uur over doet zou ik over een uurtje stoppen. Kan je nog even eendenvoer of zo draaien, doet het ook lekker op de markt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.