Praatgroep kuikenoppas

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 5 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Nog 1 dekentje, maar die komt morgen wel. Ik heb de molen nu aangezet met kameleonvoer, dan hebben ze morgen weer wat te eten en dan zet ik ze er ook allemaal op.
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De stallen staan. En volgens mij vroeg genoeg om ze morgen 2x te kunnen voeren.
     
  3. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Die dekentjes duren inderdaad gruwelijk lang nog 3 te gaan maar morgenochtend is voor mij het event ook klaar. Mijn kameleonvoer was op dus nu staan er 10 hokken. Als de dekentjes klaar zijn morgen gelijk kameleonvoer draaien. o_Ok dat duurt best lang. Ik draai dan maar gelijk een hele zwik. Overdag dan gewas en 's avonds de hokken voor de nacht want ook ik heb het gevoel dat we die straks wel eens moeten gaan gebruiken. Waarom anders 18 hokken kunnen winnen.

    De babyboom was een beetje teleurstellend. Niks geen spectaluaire dieren overgeslagen. Alles volgens het boekje, ben wel blij met mijn rune (al heel lang hoor) dan heb je nog iets winst met je extra dieren.
     
    Laatste bewerkt: 11 Januari 2015
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo, de laatste dekentjes heb ik vanmorgen ingeleverd. De items op de staak gezet en deze maar direct geactiveerd. Elke baha punt die ik kan krijgen is er weer 1 :)

    Vond het een leuk event en was ook erg blij met de BBD. Nu mijn wol en donsveertjes weer even op peil brengen en dan op naar het volgende event :). Gaat lekker op deze manier.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  5. margriet68

    margriet68 Gelegenheidsauteur

    had te laat gezien dat de dekentjes zo lang duurden.... krijg ze nu niet allemaal meer geproduceerd...
    kom zo te zien 2 dekens te kort... de rest allemaal op voorraad!
    laat nu de laatste fase van 4 maar zitten.... anders heb ik een lege staak:( zit niemand op te wachten!
     
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Weet niet hoeveel Tg je hebt...maar er is een foefje...
    Zet je molen aan om deken te maken...klik dan op het plustekentje van het rondje van zoveel procent tijd duurt het nog..
    Dan komt er een pop-up naar voren ..die vraagt om 3TG en hup je deken is meteen klaar..
    succes !!!
     
    farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  7. margriet68

    margriet68 Gelegenheidsauteur

    dat ga ik morgen proberen (mijn molen loopt nog tot dan..)..... morgen dus de laatste aanzetten en dan...klaar... (met tg uit de bios!!) :DGEWELDIG!:D
    bedankt voor de tip!!! nooit geweten dat dat zo werkte!
     
  8. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Wat is de bedoeling van dat grote aantal kameleonstallen? Wat kun je ermee, behalve heel veel van die beesten fokken?
     
  9. goldtrix

    goldtrix Gevorderde

    Je zal er inderdaad mee gaan kunnen fokken. Dan heb je er wel een hoop nodig. (zie tip onderaan de FAQ van het kuikenevent)
     
    -Coco1968- vindt dit leuk.
  10. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Het zal wel ... maar ik fok al een poosje, heb een mooie voorraad van dieren maar 16 stallen van 1 soort?? Nope :)
     
  11. goldtrix

    goldtrix Gevorderde

    Wanneer de prijzen van een bepaalde diersoort de hoogte inschieten, kan het interessant zijn om veel hokken te hebben. Ik heb 40 eendenvijvers aangeschaft voor het kuikenevent, en heb er een hoop BD mee verdiend.
     
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Vanmorgen het event afgerond .De stallen staan op het land:)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.