Praatgroep kuikenoppas

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 5 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

sterkte en we duimen voor een 8.

Jokertje_ vindt dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hoop dat alles voor je dochter beter wordt dan een 7. Veel beterschap en sterkte voor de hele familie.

Jokertje_ en Daxter1966 vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Sterkte Jokertje:)
    On topic nog 18 dekentjes ik moet nog 13 schapenwol erbij kweken:sleepy:

Jokertje_ en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

Schaapje heeft wol genoeg. Zal wat met het schaartje knippen xD

Jokertje_, Ekeiram37 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  5. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Het is een item waar je baharama Ep voor krijgt dus ik denk dat ie alleen op baharama te plaatsen is of op het pirateneiland

6. Ekeiram37

Ekeiram37 Actieve auteur

nog 9 dekentjes te gaan... heb alles binnen, het wachten is op de dekentjes.
    nog 250 SV over, dus ik ben er blij mee :). was een leuke quest!!
    En ben benieuwd naar de kameleon quest die gaat komen... nu eerst de lychee zien vrij te spelen!

schaapje52 vindt dit leuk.
  7. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Gisteren klaar met fokken. Ik begon met 128 eenden. Ik was bang dat ik het niet zou redden met dit aantal. Wel had ik ook nog een aantal eendenstallen neergezet. (ongeveer 11, 12 per dag erbij). Dankzij de babyboom (denk ik) had ik ruim voldoende eenden. Ik had er zelfs nog zo'n 30 over. En ook nog 40 woerden en 11 kuifeenden. Daarvan een aantal verkocht op de markt.
    Nu is het nog wachten op de dekentjes. De molen is nu bezig met 11 dekentjes. Over een uurtje klaar. Dan moet ik er nog 3, maar kom net 1 wol tekort. Die kan ik natuurlijk kopen op de markt, maar doe ik toch niet. Want kan ik mooi mijn molen tot morgen laten draaien voor kameleonvoer. En morgenochtend heb ik genoeg wol om de 3 dekentjes te maken. Dus nog ruim op tijd af!:)
    En o ja, ik heb nog 308 supervoer over, maar die bewaar ik voor de kamelenfok. Kan ik die mooi afmaken. (Als het tenminste niet te veel sterretjes gaat kosten, want zo veel heb ik er nu ook weer niet in voorraad. Ik hoop eigenlijk, dat het helemaal geen sterretjes kost, net zoals de andere fokdieren op de farmerama boerderij. Ik bewaar ze in ieder geval nog maar even)

8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo hier alles klaar op de dekentjes na. De molen moet er nog 9 stuks draaien en dan kan ik het event afronden. Hiervoor heb ik toch wat producten op de markt gekocht voor veel te veel geld. Ik laat mijn donsveren en schapenwol werkplaatsen nog wel even staan, kan ik weer een voorraadje opbouwen.

Hoeveel SV ik heb gebruikt weet ik niet. Vrijdag had ik nog 704 en net toen ik klaar was had ik er bijna 700. Ondertussen was ik ook al met andere dieren aan het fokken (heb 14 fokhotels op staan, moet zo werken en wilde het event wel afkrijgen en gebruik maken van de BBD). Uit het event hebben we natuurlijk veel SV gekregen, maar ik heb ook een paar keer van mijn buren 10x SV gekregen.
    Dit event was goed te doen, met alle producten :)

De kameleons staan in veel fout op mijn landje.

9. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

pff ik hoop dat ik het haal nog 3 dekentjes te gaan 3.30 te gaan...

10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

We hebben nog een paar dagen.

11. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Dank jullie wel voor alle support ik ga het doorgeven. Ze speelde dit spel ook maar is er helaas mee gestopt. Door haar ben ik dit spel ook gaan spelen.

Ik heb nog ruim voldoende SV. Over van de vorige keer, nu gewonnen met de quest en 2x 10 van een lief buufje dat supervoer heeft gekocht en waarin haar buurtjes dan meedelen. Dus ik ben nu aan het fokken, ik zou best wel een hoog dier willen scoren om in te leveren bij de quest "soep en vrienden". Maar zoals ik het nu zie wordt er weinig overgeslagen en wordt alles op volgorde uitgeperst of uitgebroed :wuerg: :p

12. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

op nog wat dekens na het event uitgespeeld, was goed te doen, ben nu lekker aan het fokken met de andere dieren. Succes voor wie nog bezig is!

13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Joepie, de 54 dekentjes zijn klaar, en daarmee ook het event.

Het was een leuk event. Van mij hadden de dekentjes in de molen wel iets korter mogen duren. Ik snap BP, zo worden er molenabonnementen verkocht. o_Ok goed, dan wachten we iets langer. Als het maar haalbaar is.

Ik vind het wel sneu dat onder level 61 niet mee kon worden gedaan. Zo konden ze geen kameleonverblijven winnen. Ik hoop voor hen, dat de kameleon ooit in de gewone verkoop komt.

14. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Ik vind het wel sneu dat onder level 61 niet mee kon worden gedaan. Zo konden ze geen kameleonverblijven winnen. Ik hoop voor hen, dat de kameleon ooit in de gewone verkoop komt.[/QUOTE]

Degene die wel met het event mee konden doen hebben we zoveel stallen gewonnen dat we ze straks prima kunnen ruilen zodat ook de lagere levels alvast een stal in voorraad kunnen krijgen

15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

o_Ok hier het event net afgerond en 220 kameleonvoer aangezet. Ik hoop dat er vanavond 18 klaar zijn voor de stallen.

16. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

o_Ok hier het event afgerond:), maar wat een bevalling die dekens in de molen die vond ik veel te lang duren:sleepy:.

popje4 vindt dit leuk.
  17. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier ook het event afgerond. Iedereen die nog bezig is veel suc6 nog.

Laatste bewerkt: 11 Januari 2015
  18. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Hier fase 5 diamant ingeleverd en daarmee het event afgerond.xD
    Voor diegene die nog niet klaar zijn, jullie hebben nog 43 uur te gaan.
    Heel veel succes.

19. tooske58

tooske58 Forum-expert

Hier ook het event helemaal af. succes voor wie nog bezig is.

20. schaapje52

De laatste dekentjes zijn binnen, dus event afgerond. Was een leuk event om te doen.

Mijn 2e event van dit jaar uitgespeeld xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.