Praatgroep kuikenoppas

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 5 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harriejose

harriejose Forum freak

De laatste dekens ingeleverd, gisteren pas gaan fokken, leuk event.

2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Daar ben je niet alleen in soms kijk ik ook volkomen verkeerdxD
    Maar het komt altijd weer goed;)

Wachten op de dekentjes en dan ben ik morgen klaar.

bjorke-annika vindt dit leuk.
  3. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ben vandaag begonnen met fokken, dekentjes draaien, tot nu toe leuk event, haalbaar maar kost wel wat. Had namelijk geen wol en veren voldoende op voorraad....

4. koeks

koeks Forumleerling

Met een beetje goeie wil kan ik dit event wel tot een goed einde brengen en dan............
    ............heb ik een overdosis kameleonverblijven.

Is dit een slechte grap of een goeie vergissing?

daisy17858 vindt dit leuk.
  5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ach beter mee verlegen als om verlegen.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Er zat ook een tip van Hendrik Jan de tuinman bij. Dat de kameleon best wel eens het volgende fokdier kan worden

7. jouwfarm

jouwfarm Forumleerling

Vandaag toch nog tot level 3 afgerond. De rest gaat niet lukken te weinig bd om schapenwol en donsveren te kopen.
    Nu op naar level 66 om kameleon hokken te plaatsen. Alleen ik ben nog lang niet bij de lychee's die die beesten eten.
    Ik spaar nu eerst de gouden bananen zodat ik een vol veld heb nog 5 bananen te gaan.

8. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Je kan het voer kopen op de markt.;)

9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik denk dat dat ook zo is , maar dat er een speciale quest die tijdelijk is
    en waar je veel Kameleons voor nodig hebt in een heel kort tijdsbestek xD

10. jouwfarm

jouwfarm Forumleerling

Bedankt voor de tip. Ik zit nu in Level 62 dus 4 te gaan. Ik eet mij ongans aan produkten, dus al wel lukken.

Sintra98 vindt dit leuk.
  11. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb je vandaag ook weer een product gezonden om op te eten S6

12. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou, nou het is bijna zover. :sleepy:
    Nog maar 21 uur te gaan en dan zijn alle dekentjes klaar.
    Ik moet alleen nog van fase 5 diamant inleveren en dan is het event klaar.xD

buikie1512 vindt dit leuk.
  13. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Hier ook bijna gereed. De laatste dekens worden in de molen gemaakt. Morgenmiddag kan dan het voer voor de kameleons gemaakt worden en dan 2 weken 18 stallen erop.

14. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier ook alles ingeleverd tot fase 5 diamant. Nog 22 uur wachten op de laatste dekentjes en dan is het klaar. xD

Farmer121965 vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik verwacht donderdag het volgende zaaievent. Dus wel even getwijfeld aan de volgorde, maar morgenavond gaan bij mij de kameleons erop. Zoveel stallen als ik voer heb, morgen om 4 uur heb ik het event af.

16. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Gisteren al mijn gekleurde dieren en baby's al gefokt. Nu nog 31 uur dekentjes draaien en dan is alles binnen en heb ik het event tot een goed einde gebracht.

Vandaag ons kind uit het ziekenhuis opgehaald en weer thuis bij haar gezin gebracht. Zo'n 4 uur in de auto doorgebracht, ik mocht rijden en dat was best heftig met die harde wind en regen. Maar de kleinkinderen en schoonzoon waren blij dat mama en vrouwlief weer thuis is.

Als jullie je afvragen wat er dan aan de hand was? Ze is twee keer gevallen en bij de eerste val haar rechter en bij de tweede val haar linker elleboog verbrijzeld. De laatste keer was heel erg. Die arm kon ze nog maar voor 30% gebruiken. Nu is de geholpen in een speciaal ziekenhuis in den lande. Daar is ze aan haar linker elleboog geopereerd en vandaag mocht ze weer naar huis terug. Ze moet nu voorlopig iedere dag fysiotherapie doen om haar elleboog/arm weer redelijk te kunnen gebruiken. Tijdens de operatie hebben ze nog een hele ijzerwinkel verwijderd, dat was al gebeurd maar nu nog eens. Ze hebben de elleboog helemaal schoongeschraapt van binnen en haar arm alvast een stuk recht gebogen. Die stond in een hoek van 90 graden. Het lijkt heftiger dan het is als ik het zo opschijf maar het was ook best wel heftig. Ze heeft voldoende pijn gehad maar nu gaat ze hopelijk flink vooruit. Een 10 zal het niet meer worden maar hopelijk voor haar wel een dikke 6 of misschien een mager 7 tje.

Ik duik zo mijn bedje in, nog lekker even TV kijken want ik ben er wel klaar mee met dat heen en weer gereis. Van huis, naar het ziekenhuis, dan weer terug naar haar huis en tot slot weer naar ons eigen huis.

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Jeetje Jokertje hoe ongelukkig kan een mens vallen.Wens je dochter veel beterschap en succes, hopelijk haalt ze de 7.

Hier morgen ook klaar met het event.

Jokertje_ vindt dit leuk.
  18. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hemeltje Jokertje, wat een verhaal. Wens je dochter veel sterkte. Haar kindjes en man weer zien zal zeker helpen met de revalidatie.

On topic, nog 12 dekentjes en dan is hier het event ook af!

19. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Jokertje, heel veel sterkte voor je dochter. Ik hoop dat die elleboog, met goede fysio en oefening, weer een dikke 7 krijgt.

20. molletje45

molletje45 Forumleerling

Klopt het dat het sieritem Speelplaats, wat je wint bij de Babysitquest niet te plaatsen is in de siertuin.
    Zou jammer zin, want ik heb niet genoeg om de wolkenrij te winnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.