Praatgroep Koude vinnen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Koude vinnen event die laat ik maar aan mij voorbij gaan , veel gewone dieren om in te leveren maar dat gaat niet door!!
    Dan ga ik weer verder met de blijvende questen, Soep en vrienden en Kastelen in het zand. want daar is ook nog Heel Veel Supervoer voor nodig. Voor andere buurtjes suc6 ;)
     
  2. Freggeltje

    Freggeltje Forumbeginner

    Hier met 100 stallen met 4 gewone vissen 112x clownvis, 8x regenboogvis, 2x vliegende vis en 1 kogelvis. En dan natuurlijk nog een hoopje gewone vissen terug. Alle kweekvissen waren wel binnen de 5 minuten verkocht op de markt, dus mijn voorraad BD gaat er wel van op vooruit. De quest laat ik ook maar links liggen, die is de moeite niet vind ik.
     
    lonnie57, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Zo te horen ben ik niet de enige die dit ijzige event overslaat.
    Ik ben wel aan het fokken voor kastelen in het zand en rode stallen.xD
    Geef liever daar mijn sv aan uit.
    Voor diegene die wel meedoen aan dit event , heel veel succes.
    Dit fokhotel scheelt idd aan plaats, echter de charme van de oude fokhotels is helemaal verdwenen.
     
    neva1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. GI-Frank

    GI-Frank Gelegenheidsauteur

    Alle dieren die ik heb gefokt zijn niet te zien. Je ziet ze heel even in de resultatenlijst zijn maar ze worden niet bijgeboekt. Weet iemand of ze daar ook mee bezig zijn het goed te zetten? Want zo heb je niets aan de babyboom :( dieren en supervoer kwijt
     
  5. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    ik ben begonnen met fokken. Ezels slaan zo goed als niet over, de vissen en rendieren gaan iets beter, maar ten opzichte van wat we moeten leveren ga ik er niet geraken... heb intussen al gele rendier stallen (en gewone) bijgekocht, in verhouding zijn die voor mij minder duur.
    Had graag het SV gewonnen, maar dat zit deze keer wat ver naar achter in de prijzenpot. Dus denk dat ik hier ook voor het eerst in heel lang een event ga overslaan. Succes aan al wie er voor gaat.
     
  6. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik had nog aardig wat fokezels en vissen in de schuur, dus ik ga wel een poging wagen. Ik ga voor het oranje rendierhok en de bonenstaak met items.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Valt me heel erg mee. Nu met de laatste fase diamant bezig. Gaat best snel
     
    schaapje52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Over 40 keer fokken met gewone vissen:

    84 gewone vis 355.000 BD
    39 clownvis 1.482.000 BD
    10 regenboogvis 1.100.000 BD

    --------

    2.500.000 BD netto ongeveer aan BD.

    En aan inleverwaarden: 134.000 punten van de circa 1.200.000 punten. Wow... dat betekend nog heel veel fokken wil ik het gaan halen op deze manier...

    Ik ga nog een keer fokken aanzetten, hopelijk deze keer meer geluk. Pffff!
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier klaar. En ik vind die mega stallen nog niet eens zo erg. Lekker makkelijk.
     
    daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had alle fokhotels vol. Ruim 10 clownvissen minder, 15 regenboogvissen minder. 1 vliegende vis (dus 3 minder) geen kogelvis en 1 doktersvis. Het was voldoende om uit de quest te halen wat ik hebben wou. Hoeveel vissen ik terug gehad heb weet ik niet. Een paar honderd, zullen wel iets meer geweest zijn dan jou omdat ik verder overal minder heb.
    Ik had ook het gevoel dat er wel heel weinig bijzonders bij zat.
    Maar goed, ik heb toch nog maar even wat andere dieren in de fokstal gedaan voor morgenvroeg.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik had wel een paar kogelvissen en dat schiet lekker op
     
    daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb hier ook geoogst en moet zeggen dat ik het er niet echt sneller op vind gaan met die mega stal. De dieren er inzetten gaat wel sneller omdat je niet elke keer op de parfum hoeft te klikken, maar het oogsten gaat langzamer. Je moet nu per oogst klikken, dan op de pop up en dan weer naar de volgende. Eerder klikte ik heel snel op alle fokhotels en dan kreeg ik de uitslag in 1 veld en die klikte ik na bekijken weer weg.

    Mijn uitslag was ook droevig. Heb besloten om niks in te leveren voor dit event. Vind het echt jammer van mijn SV. Maar natuurlijk ben ik wel aan het fokken met ezels, rendieren, vissen, paarden, bijen en hier en daar een baha dier :)
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    mijn lukt het ook niet om over te slaan welk dier ik het ook probeer.
    ik denk dat ik maar helemaal stop met fokken.:wuerg:
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  14. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hier het event afgerond.

    Groetjes en succes iedereen.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  15. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    hier qwest af een keer een overgeslagen had aardig wat supervoer maar ook geel veel gebruikt een ieder veel succes
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  16. emma119994

    emma119994 Forumbeginner

    tjonge jonge, hier ook maar weinig soeps. Babyboom mag de naam niet meer dragen. Lol is er wel af zo.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  17. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Nee hoor het waren gewoon dieren die ik al lang in de schuur had staan. Maar nu vanavond zijn ze weer thuisgekomen gelukkig.
     
  18. grobb

    grobb Forumleerling

    Uit het event gehaald wat ik wilde hebben, het sv en de oranjestal. In totaal 275 sv gebruikt (ook aan andere dieren). Resultaat? Teleurstellend, b.v uit mijn laatste 24 fokacties geen enkel dier overgeslagen (of twee van het volgende gekregen). Ik heb het gevoel dat het kanspercentage omlaag is gezet.
     
  19. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Event helemaal afgerond
     
    BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  20. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    En wer teleurstellende resultaten:

    10x gewone ezels fokken kreeg ik:
    18 gewone ezels
    10 wilde ezels
    1 poitou ezel

    30x gewone vis gefokt:
    63 gewone vis
    34 clownvis
    2 regenboogvis
    1 vliegende vis

    Nou volgens mij heeft BP de oversla waardes heel erg laag ingesteld. Dit is wel heel slecht met overslaan zeg... pfffff!
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.