Praatgroep Koude vinnen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je mist de dieren nog van gister uit het motel? Dat script moet nog lopen, ook daar wordt aan gewerkt.
     
  2. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    de rendieren fokken is dat blijvend of nu alleen voor de quest
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    uit de faq:

    Gedurende dit event kan er tijdelijk gefokt worden met rendieren, de fok-rendieren die na dit event nog over zijn blijven wel in de schuur staan voor een volgende event (is op dit moment onbekend wanneer dat zal zijn).
     
  4. -ZombieGirl-

    -ZombieGirl- Gelegenheidsauteur

    Ik heb ook geen gefokte ezels of vissen in mijn voorraad,en dat terwijl ik ik van beide een aantal zou moeten hebben van voorgaande maanden/jaar,ik ben op beide accounts al ruim een jaar vissen aan het fokken,maar ze lijken allen weg gezwommen te zijn,ook de ezels waren toe aan een vakantie lijkt het. De laatste keer dat ik gefokt heb was 2 babybooms geleden.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  5. mmans

    mmans Forum-hertog

    hier ook alle gefokte vissen en ezels weg. Heb vandaag nog geen fokje gewaagd, maar wel toen straks genoteerd wat ik had. En dat heb ik dus nu niet meer :(
    Toch echt NOG een bugje
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ze zijn bij mij ook niet te zien in de schuur maar bij het event worden ze wel zichtbaar. Ze zijn bezig dit op te lossen.
     
    -ZombieGirl- vindt dit leuk.
  7. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    dank je wel voor het antwoord, had er over heen gelezen
     
  8. -ZombieGirl-

    -ZombieGirl- Gelegenheidsauteur

    Fijn om te horen,ik miste m'n visjes al! Gelukkig kan ik weer naar ze kijken bij het event.
     
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Na dit allemaal gelezen te hebben sla ik ook een rondje over, ga wel fokken en kijken of ik bd kan verdienen dan is het event nog ergens goed voor.
    De gewone dieren zijn juist zo mooi voor de afrondingen.
    BP, bedankt.>:(
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Idd te grote aantallen, zoveel heb ik niet. SV net weer beetje op peil, maar lang niet genoeg voor dit event.
    Sla het dus maar over.... Prijs is mij te hoog.
    Wel blij dat ik rendierstal kan kopen; die had ik nog steeds niet!
    Succes voor iedereen die wel mee gaat doen
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. davienpl

    davienpl Gelegenheidsauteur

    En altijd slaag ik erin om maar 1 level verder te komen, heel uitzonderlijk 2 en met veel geluk 3
    Verder ben ik nog nooit geraakt en zal nu ook niet het geval zijn :(
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sla ook over om te fokken. Ik koop wel een gewone rendierstal in de winkel.

    Iedereen veel succes met het fokken.
     
    BoerAnnelies, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    @BoerAnnelies: de uitslag van 131 fokhotels met steeds 4 gewone vissen erin, dus 262 supervoer verbruikt en 524 gewone vissen:
    285 gewone vis teruggekregen, 146 clownvis, 49 regenboogvis, 4 vliegende vis en 1 kogelvis.

    Dus met inzet van 262 supervoer en 239 gewone vissen heb ik 566.400 fok ep waarde gekregen.
    Een slecht resultaat voor mijn doen :(

    Succes met je beslissing ;)
     
    Laatste bewerkt: 11 December 2015
    BoerAnnelies, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  14. irene257

    irene257 Gelegenheidsauteur

    Even vraagje, is babyboom al begonnen, ik zie niks?
    Volgens mij is dat nog niet begonnen, vandaar slechte resultaat bij iedereen. Groet Irene
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  15. harriejose

    harriejose Forum freak

    Het resultaat is bedroevend. Kan ik ook alle fokhotels in een keer van parfum voorzien, of moet dit nog steeds per hotel?
     
  16. neva1

    neva1 Forumkenner

    zooooooo die BP is nog steeds aan het stuiteren geloof ik !! geen gewone dieren ????? dit is weer net zo als met het bloempke pure geldklopperij ! nee ik sla dit event lekker over en ga toch maar gewoon voor mijn roze stalletjes xDwant anders heb ik er weer een kater bij:(. voor iedereen die wel meedoet succes!
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  17. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Even uit- en weer inloggen
     
  18. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ja, na 18:00 uur begonnen. Succes!

    @farmermikkie jammer zeg van je resultaat. Maar 1 kogelvis en 4 vliegende vis... niks hogers. Zonde zeg van zoveel supervoer! Ik heb er net 40 foks met gewone vissen klaargezet. Ben benieuwd, over uur klaar.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. annekecody

    annekecody Forumleerling

    Hmm ik moet 138 rendieren in de schuur hebben, kan ze wel op de markt verkopen, maar ik zie ze niet in de schuur en kan er ook niet mee fokken? Zie ik iets over het hoofd?
     
  20. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    slaat erg weinig over niet normaal.
     
    daisy17858, farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.