Praatgroep Koude vinnen 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Goeie Tip voor de volgende keer ;)
     
  2. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Haha, 2 miljoen aan muziekezels? Dat zijn hier nog geen 2 ezels. (1.029.173,65 BD goedkoopste).
     
  3. neva1

    neva1 Forumkenner

    ik had ze nog voor rond de 300000 :D een dag later waren ze 700000:wuerg:

    oeps dubbelpost help :oops: maarre blij dat ik ook eens een goede tip heb :music::inlove:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 14 December 2015
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Neva, als je iets toe wil voegen aan je vorige post kan dat via het 'bewerk' linkje onderaan je bericht. Als je daar op klikt opent zich weer een scherm en kan je er wat aan toe voegen. Als je op meer posten wil reageren kan dat door bij allemaal op reageren te drukken, dan komen ze bij elkaar in 1 scherm te staan.
     
  5. Dolfifumi

    Dolfifumi Forumleerling

    Normaal kreeg je ook veel vaker 2x het volgende fokdier, ook dat gebeurde bij mij maar zelden.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. neva1

    neva1 Forumkenner

    dat weet ik enk maar ik had al gepost en toen ik het bewerklinkje deed kon ik de 2de Quote er niet op zetten :oops: maar bedankt hoor voor het erbij zetten :D
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dan kan je het altijd in het scherm eronder zetten en dan kopiëren en plakken. En daarna de 2e post weghalen. Dan is het ook opgelost.
     
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Event volledig behaald! Heb wel 2 fokdieren gekocht... ;)
    Nu snel aan het werk.... succes allemaal!
     
  9. miex84

    miex84 Gevorderde

    event afgerond, kats geen sv meer, en heb heul veel visjes gekocht om mee te fokken, geloof dat er andere (slimmere) tactieken waren maar ach, ik heb de wolkenrij en daar ging het mij om.
     
    daisy17858, Borkie, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.