Praatgroep Koekoek events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Jacqie.

    .Jacqie. Gelegenheidsauteur

    Kan iemand mij vertellen of het koekoeken event nog een keer terug komt?
     
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Volgens mij wel.

    Het fokken schiet hier echt niet op:cry:
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier ook alleen maar opvolgend:sleepy:
     
  4. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Hallo.
    Dat begrijp ik niet. Ik heb Roze Gelei ingezet, mijn fokhotels gevuld en 4x parfum gebruikt. Daardoor hou ik in foktijd 15 minuten over. Roze Gelei zegt "50 % bonus", maar de foktijd wordt geen 7,5 minuut. En dat terwijl de tijd voor de Roze Gelei langer duurt dan een fokperiode. Wie helpt mij?
     
  5. boer-Harms60

    boer-Harms60 Forumleerling

    Ligt er aan met of zonder rune.
    Met rune: normaal 5 uur minus 50% is 2½ uur + 4 parfum is 9 minuten.
    Zonder rune is de tijd 11 minuten
     
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel


    Heb ik wat gemist? een koekoekbij uit de boom??? Heb zojuist gekeken en zie nu pas dat we voor 75 sterren een fokpakket van koekoeks uit de boom kunnen halen, maar daar zit geen koekoekbij bij mij bij!
    Te vroeg geschreeuwd. Zie nu dat ik mijn sterren nog erg goed kan gebruiken om de laatste dieren binnen te halen uit de boom. Had hier nooit meer aangedacht en daarom laatst sterren ingeleverd voor meer % bij een paar ambachten :( Beetje jammer van mij zelf. Nu de bij binnen gehaald en direct de roze stal er maar bij gescoord :) Die andere had ik al binnen gehaald want ik had zelf een keer met het fokken een bij gekregen.
    Gho, waar de nachtdiensten wel niet goed voor zijn :)
     
  7. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron


    Oeps die heb ik ook gemist. bedankt voor de tip
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.