Praatgroep Koekoek events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, dat is dit jaar veranderd. Kijk ook maar bij de top10.
     
  2. schaap1000

    schaap1000 Forumleerling

    ik heb voor het eerst fanatiek meegedaan, ik nu wel een hoop supervoer
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    klopt, ik dacht dat alleen bahamarama veranderd was :p
     
  4. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Is al even tot 200 hoor.

    Waarom is mijn banner niet zichtbaar, heb ik al vaker gevraagd maar snap er niets van.
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Ik denk dat je je banner even opnieuw moet uploaden en weer moet plaatsen.
     
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Er zijn nu 200 levels voor zover mij bekend maar na level 96 zijn er alleen nog punten te behalen en geen nieuwe gewassen of bomen of stallen
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  7. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Aangezien het koekoekevent weer voorbij is

    [​IMG]
    ;)
     
    langeveentje82 vindt dit leuk.
  8. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Hoi allemaal,
    We mogen weer aan de slag met de koekoeken. Ik weet nog niet waar ik mijn supervoer voor ga gebruiken, de koekoeken of andere fokdieren.
    Is het mogelijk (nu al, dus buiten het event) om te zien hoever ik al was met de koekoeksquests? Ik kan de FAQ's wel vinden, maar niet mijn eigen quests. Dan kan ik een plannetje gaan maken.
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zo, en nu het koekoeksevent er bijna weer is, ook weer van slot.
    Weer een nieuwe quest. Nu met bonenstaakrij, waarbij je dan alle sieritems van de voorgaande questen ook binnen moet halen.

    Persoonlijk ben ik heel blij met de nieuwe runes die vanmiddag zullen komen. Genoeg wollig scharken voor de eerste 2 zilveren levels van de nieuwe quest. Ik heb van het eerste level spelen van het 2e koekoekevent nog voldoende van het 2e fokdier om die ook in te kunnen leveren. Dan moet ik de daaropvolgende fases allebei 1 fokken om voldoende te hebben en vervolgens kan ik de koekoekbij uit de boom inleveren voor een rode donsverenwerkplaats. Die werkplaats heb ik zo vaak opstaan dat ik daar zeker voor ga.

    En hoewel ik hem tussen de nieuwe questen gemist heb, zag ik dat er vanmiddag vanaf 5 uur ook weer babyboom is. Moet gaan lukken vanavond.
    Daarnaast maar eens kijken welke fokdieren ik in de stal heb staan waar ik iets leuks mee kan. Een spaarvarken en picassopaard voor de nieuwe quest lijkt me wel wat, maar zal wel teveel van het goede zijn.
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Om even het geheugen op te frissen heb ik hier de namen van de items die op de wolken rij moeten worden gezet
    1e positie Mama koekoek I+II samengevoegd
    2e positie Modderbad ritueel I+II samengevoegd
    3e positie Koekoek ei ook I+II Samengevoegd
    4e positie Punkie missie I+II deze zijn in dit event te verdienen
    maar moeten wel eerst worden samengevoegd om op de wolkenrij geplaatst te kunnen worden
     
    Cornelly52, Wandermans en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Voor deze nieuwe quest had ik hetzelfde idee om te doen (nog voldoende over van de vorige events).
    Als je het mini event van supervoer aanklikt krijg je dus het supervoer direkt in beeld en de babyboom staat er boven.
    Misschien is het verstandig om de volgende keer beide apart te zetten en dan de babyboom als laatste.
     
  12. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ik ga voor de Roze eendenstal :)
    Vind het aantal in te leveren dieren dit keer meevallen is wel eens meer geweest ?
     
  13. lienepien10

    lienepien10 Forumleerling

    Ik heb fokstallen aangezet en daarna roze gelei, maar de tijd wordt niet minder.
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je moet ook eerst de roze gelei eten, en dan pas de fokhotels vullen :wuerg:

    Ik ga net als Bibi voor de roze eend. Vorige keer de roze geit gescoord.
     
  15. lienepien10

    lienepien10 Forumleerling

    bedankt!
     
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De nieuwe wolkenrij reeds gevuld, de sieritems punkies missie 1+2 kunnen aleen geactiveerd worden op het schat eiland en niet in de siertuin
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  17. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Had de sterren ingeleverd voor een koekoek-bij en daar de rode donsveren voor gekregen.
    Nu uit gewone koekoeken nog een koekoek-bij. De roze eend heb ik nu ookxD
     
    bassiefarmer vindt dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Gaat dit keer goed met de koekoeken. Hoef nog maar 2 punki en klaar ben ik er weer mee
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb het gevoel dat die ene punkie me behoorlijk wat supervoer gekost heeft, maar de rode donsverenstal staat op het land.
    De paarden wilden ook niet wat ik wou, dus eerst maar weer een voorraad aanleggen. Mijn supervoer voorraad is behoorlijk geslonken.
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Heb het met de koekoeken weer uitgespeeld. Ging lekker vanavond. Heb er niet veel voor hoeven doen. Het kwam allemaal vanzelf
     
    Laatste bewerkt: 15 November 2014
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.