Praatgroep Koekoek events

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ja zo denk ik er ook wel over. Maar omdat ik pas geleden de pandafok heb vrijgespeeld wil ik toch wat bahamarama ep puntjes verdienen. Ik wil in ieder geval de babypanda (fase 5) afmaken. Dan houd ik nog ongeveer 60 supervoer over. De komende 2 weken laat ik mijn molentje overuren makenxD. Ik vraag me af of het dan weer bbd zal zijn. Dat zou wel kort op elkaar zijn dan....., maar meestal is er ook een bbd met dergelijke nieuwe fokquesten! Duimen dan maar!:oops::sleepy:
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Misschien dit keer wel alleen de ezel. Over 2 weken alweer een BBD is erg snel op elkaar. Ik bewaar nu ook sv en laat de molen met 8 wieken draaien. xD Ik sla de panda dit keer over. Volgende keer ga ik daar weer verder mee. ;)
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Was jij het niet die liet zien dat er al bijna twee jaar iedere maand een babyboom is? Nu is september, over twee weken oktober, anders wordt er voor het eerst in ongeveer twee jaar een babyboom overgeslagen.
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dit begrijp ik even niet. Wat heb ik laten zien dan???? :oops: Iedere maand inderdaad een BBD, maar er zit toch geen 2 weken tussen normaal??? Voor mijn gevoel zit er toch echt meer tijd tussen elke BBD. :oops:
     
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb nu 120 sv gebruikt voor de koekoek en 50 terug gekregen.
    Ik fok alleen de gewone koekoek en kijk wat eruit komt.
    Ik heb het niet echt bijgehouden en uit de gewone koekoek 2x overgeslagen naar een punkie.
    Ik denk dat ik nu maar stop. sv maken duurt altijd zolang dus ben ik erg zuinig en fok ook alleen met bbd.
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kreeg een mooie ooievaar uit het mysterieuze stekje van level 6 zilver. :music:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hebt een keer alle datums geplaatst om te laten zien dat BBD iedere maand langs komt. Meestal niet na twee weken, maar wel iedere kalendermaand.
     
  8. KennyMaradonna

    KennyMaradonna Gelegenheidsauteur

    Mooi, nog nooit zo makkelijk een roze stal bij elkaar gekregen.
     
  9. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ben het met schaapje52 eens vind het ook snel achter elkaar
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb ze alle 3 al klaar ik vind dat we echt wel goede prijzen hebben gekregen
    Ik ben er in ieder geval wel blij mee. Iedereen die wel meedoet aan de :music:koekoeken:inlove: events veel succes gewenst.
    Alle andere die aan een fokquest :inlove:meedoen uiteraard ook succes gewenst en nog veel spelplezier xDxDxD
     
    Cornelly52, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Super ga je, hier alleen de eerste af.
     
  12. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Hier ook alle 3 van koekoek klaar . Waren leuke prijzen .Uit myst stallen kikker, bijenkorf rood, guano, scheerstal oranje.
     
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zal zo maar kunnen dat ik een keer alle datums geplaatst hebt. Maar ik bedoel dat het nu zo snel is. Normaal na een BBD zet ik elke avond de molen met 2 sv en als er dan weer een nieuwe BBD is heb ik zo tussen de 60 of 80 sv al gelang de tijd die er tussen zit. Nu maar 2 weken en dan kan ik maar 2 x 14 sv draaien. Daarom vind ik het zo snel als er weer gelijk met de ezel ook een BBD is. Dus nu heb ik maar veel sv laten staan voor het ezeltje. ;)
     
  14. -edwin30-

    -edwin30- Commandant van het forum

    elke maand is er 1 x bbd dus de kans is groot dat het tijdens de fok van de ezel is daarom heb ik 350 sv staan gelaten voor de ezel
     
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Nee ik heb ze alle 3 Helemaal voltooid 8)en ze komen terug in de voltooide questen;)
    en zijn dan alleen zichtbaar tijdens de koekoek events:)

    Ik denk dat het met de lancering van Bahamarama deel 3 te maken heeft dat het zo snel op elkaar zit8)
     
    Laatste bewerkt: 29 September 2014
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk dat het met Halloween te maken heeft. Het blijft natuurlijk een speculaasje dat er een babyboom komt. Maar nu het weekend van de 28e, volgende maand het weekend van de 21e. Dat zijn 3 weken. En dat hebben we vast eerder gehad dat het 3 weken was, anders zouden we al heel lang het laatste weekend van de maand babyboom hebben.
     
  17. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Bestaat er een mogelijkheid om supervoer als kado naar iemand te sturen?
    Met WAC kan dit bijvoorbeeld wel.
     
  18. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Supervoer kan niet kado gegeven worden, alleen als 1 van je buren het grootste pakket koopt met supervoeraanbieding krijgen automatisch al zijn of haar buren 2 supervoer kado.
     
  19. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    En ook kuikens die level 22 hebben bereikt kunnen 2 supervoer per dag van de mentor cadeau krijgen.
     
    langeveentje vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    level 101 ? er zijn er toch maar 100 ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.