Praatgroep koekjesparadijs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Gaat je wel lukken

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nog 3 drops voor fase 3, en me verrekend met de gewassen. Nu 49 kwartveldjes op staan met eventgewas. Als ik nu wel goed gerekend heb, dan heb ik morgenvroeg de gewassen bijelkaar. Over 12 uur is de WAC afgelopen. Dus morgenvroeg nog 1x een knechtencoupon van 3 uur inzetten voor het oogsten, korte gewassen en ombouwen. Dan heb ik voor dit event de knechten van fase 1 goed benut, drie knechtencoupons van 3 uur ingezet met 3 WAC en 3 CAT en bij de make-up party 8 uur knechten weggehaald.

3. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

ik haal mijn dropitems binnen met veredelde rozen op comfortvelden met stollen en witte onschuld dan heb je ze in een mum van tijd bij elkaar kost alleen wel wat supermest groetjes

4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier gaat ie ook weer lekker. Heb momenteel 7.700 event gewassen in de schuur staan en niks daarvan op het veld. Ga vannacht baha maar vol zetten dan haal ik die laatste 300 wel binnen haha.
    Momenteel 130 DI in de schuur staan voor fase 3 en 450 meel. De rest ga ik morgen maken, mijn gierst was namelijk op, die moet ik morgen dus even weer bij maken en kopen haha. Rest alles op voorraad.

Event word gehaald, wanneer dat weet ik nog niet haha.

5. Ekeiram37

Ekeiram37 Actieve auteur

Wat gaan jullie snel o_O
    Hier fase 1 ingeleverd en nog 13 meel nodig voor fase 2 :)
    Ik moet nog heel veel meel maken, en ben tussendoor alle gierst en haver aan het verbouwen... Nu nog iets van 1300 meel om te verbouwen.
    Heb in totaal al 384 spuitzakken binnen, dus dat gaat wel goed :) Ondanks dat ik het heel druk heb gehad en dus minder heb kunnen verbouwen en oogsten.
    Anijs heb ik 4900 van binnen nu, dus dat gaat volgens mij ook wel lekker :).

Nog 3 1/2 dag te gaan, moet wel lukken lijkt me

tooske58 vindt dit leuk.
  6. pino460

pino460 Forum-hertog

Het koekjesparadijs event net afgerond en ieder die klaar zijn gefeliciteerd en iedereen die nog bezig zijn veel succes. En voor
    iedreen een hele fijne kerstdagen toe gewenst

7. .TARZAN.

.TARZAN. Forumleerling

ik heb een naarstig tekort aan spuit zakken meel en alles heb ik klaar :)
    alleen de di komen niet uit de grond bij mij :(

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Heb je 's nachts eventgewas op de akkers gezet? Dat zou beter overdag kunnen, omdat het met water maar 6 uur en 24 minuten duurt. En dan 's nachts een gewas (of stallen) erop zetten, die net zo lang duren als jouw nachtrust. Daarbij leveren rozen in verhouding nog iets meer dropitems op, omdat ze iets meer EP geven dan andere gewassen t.o.v. de duur.
    Volgens mij is de truc voor voldoende dropitems vooral, dat je meteen kunt oogsten als iets klaar is.
    Daarnaast natuurlijk je bekers zo hoog mogelijk, en als je zoveel sterretjes hebt, de bekers inleveren bij de boom der wijsheid.
    En de avond voordat het event begint, je langste gewas op de akkers, en je meest luxe stallen, die dan klaar moeten zijn wanneer het event begint.

Hier is het event klaar. Ik ga nog lekker even door met gierst en haver verbouwen, zo snel verdien ik normaal geen boerenduiten :D

9. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Bij mij komen de DI ook niet uit de grond. Heb er nog "maar" 290 nodig. Gisteren op Bahia kwam er 1 uit de grond, teleurstellend. En een mandje kopen doe ik ook niet, kan mijn AOW beter gebruiken. Maar we hebben nog een aantal dagen te gaan. Gewoon doorploeteren :)!

10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier het event ook afgerond. En zoals de eindtekst zegt: Prettige kerstdagen.

Dimfy, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. tinus138

tinus138 Teller

Hier nog 74 spuitzakjes zoeken en de laatste 300 meel draaien. Dat lukt wel op mijn slofjes. Iedereen die klaar is gefeliciteerd en een ieder die net als ik nog even moeten succes.

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Met 100 plantjes zaaien heb je genoeg;)

13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik had gisteravond op Bah comfortvelden gelegd met bamboe, water en mest. Op de farm 2 velden met comfort met pompoen en boerenkool, op de open plek alles vol gezet met bomen, super mammoetbomen en de reuze dierenstallen. Ik kreeg vanmorgen precies 50 di en moet alleen nog de pompoen oogsten. Nu nog 40 di nodig voor fase 3. Gaat lekker en we zijn bijna 3 dagen onderweg en nog 3 dagen te gaan. Gaat met de di zeker lukken om het te halen.

tinus138, bjorke-annika en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier nog 50 di's dan hier het event ook klaar:)maar dat zal wel morgenvroeg worden denk ik, de di's gaat hier niet zo snel.

15. boemer49

boemer49 Oudgediende

goedemorgen , hier event ook klaar , ik dacht nog van dit red ik nooit met de di,s maar toen 3 helemaal af was was het zo klaar, had alles op voorraad ....succes die nog veel te gaan hebben ....groetjes ..

16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik heb baha vol gelegt (heb daar mijn dieren en bomen er nog gewoon op staan) en nog 20 kwartveldjes elder. Ik heb nu 8.080 event gewassen. Ik wist dat ik er iets te veel zou hebben, maar dat vind ik niet zo erg. Liever zo dan dat ik mij verreken en er net 10 ofzo te kort kom haha.

Voor de nacht heb ik er brocoli en wortels en uien opgezet. Ik weet dat rozen meer DI geven, maar deze producten heb ik nodig. Kan zo 1 veld oogsten, die andere pas over 1 uur. Ben benieuwt hoeveel DI er uit komen. Heb nu 184 DI in de schuur liggen.

Een land vol uien 28DI, dat is meer dan gisteren met een landje vol rozen :)

Een half veld vol suikerbieten leverd mij ook 14 DI op. o_Ok beter dan de rozen haha. De rozen doen het dit keer gewoon niet zo goed.

Laatste bewerkt: 22 December 2014
    tinus138 vindt dit leuk.
  17. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Op 61 DI na is het event voor mij klaar. Dus ik ga op mijn gemakje verder met mijn werkzaamheden voor de komende kerstdagen. Iedereen alvast fijne kerstdagen en niet teveel eten en drinken daar wordt je alleen maar onpasselijk van ;)

18. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hier nog 45 DI en straks nog eventgewas oogsten. Heerlijk event!
    En hebben jullie de nieuwsbrief van Varun gezien?
    Fijne feestdagen, speciaal ook voor het BP team en alle mods en verder voor alle enthousiaste spelers.

katbla en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. langeveentje

langeveentje Doorzetter

[QU Hier event ook weer af allemaal fijne feestdagen was weer een leuk event

20. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

o_Ok hier is het event klaar...was weer leuk om te doen en leuke prijzen :)
    Iedereen die klaar is gefeliciteerd en voor degene die nog bezig zijn succes!!

tinus138 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.