Praatgroep koekjesparadijs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier vanmorgen fase 2 afgerond. Maar ook hier in het DI een behoorlijk probleem en dat terwijl ik mijn werkstallen, hoge dieren en XXL bomen gewoon heb laten staan. Vannacht 1 veld rozen, maar schiet niet echt op. Gezien we nog een aantal dagen hebben voorzie ik hier geen problemen in.
    Momenteel druk bezig met het verbouwen van gierst en haver op 1 landje (die ander per ongeluk vanmorgen direct weer anijs op gezet). Op baha mooi kaneel en vanille weer op peil aan het brengen. Over een uurtje weer richting werk en dan gaat er weer overal anijs op.
    Zet morgen denk ik nog een WAC en knechten in of ik zaai met de hand gezien we uit fase 1 een maaiding hebben gekregen.

Iedereen succes

OEPS, zie nu pas dat je in fase 4 en 5 bijna geen DI nodig hebt :)
    Heb ruim 5.500 anijs binnen. Event is goed te halen :)

2. yvon61

yvon61 Forum-analist

Hoop dat je gelijk krijgt, vind de di's maar heeeeeeeel matig deze keer. Maar we hebben nog even dus ik mopper nog niet. Haha, dat ga ik pas doen als het echt niet te halen zou zijn, behalve met BD.

3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier gaan de dropitems ook niet echt goed heb net face 1 en 2 ingeleverd nu nog voor de volgende 250 spuitzakken nodig waarvan er nu 45 in de schuur liggen... ben benieuwd.... maar zoals gezegd we hebben nog eff.

4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier klaar. Iedereen die hem al af heeft gefeliciteeerd. Iedereen die er nog druk mee is, succes

penny1944 vindt dit leuk.
  5. breston18

breston18 Forumkenner

Kan alles zo inleveren als ik de di's zou hebben, nu is het gewoon afwachten hoe die vallen gewassen en kerstmeel zijn allang klaar.
    Maar goed dat er nog wat dagen over zijn om di's te oogsten, hoop dat er voldoende gaan vallen, want dit heb je niet zelf in de hand.

stien56 vindt dit leuk.
  6. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Hier ook alles klaar, maar die di`s zijn echt een drama.
    Inderdaad hebben we nog even, dus ik hou mijn vingers gekruist dat het gaat lukken!

7. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Vanavond nog 1 keer anijs oogsten en dan morgen nog 1 oogst binnen halen op de gewone farm, van de DI heb ik er nog 158 nodig en dan is het event klaar.

8. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier ook alles klaar, alleen de di's ja dat is een groot probleem zoals bij velen:sleepy:
    Vanavond maar rozen zetten op alle velden.

9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik lees veel mensen die nu al menen drops tekort te komen, dat snap ik niet.
    We zijn net 2 dagen onderweg en nog bijna 4 te gaan .Als je 1/3 binnen hebt dan begrijp ik het maar als je bij level 3 zit ben je al over de helft;)

RoelofAnton vindt dit leuk.
  10. tinus138

tinus138 Teller

Hier fase 1 en 2 klaar', voor fase 3 nog131 di"s. Veld rozen viel tegen vanmorgen maar 8 di". Probeer nu met blauwe bessen, gaven er 15. En moet nog een 500 meel draaien voor de andere fases, maar gaat lekker relaxed zo, we komen er wel.

schaapje52 vindt dit leuk.
  11. BaukeS

BaukeS Halfgod

hier qua granen klaar, maar de DI zijn problematisch, ik moet er nog 400, voor het doel dat ik mijzelf heb gesteld (quest 3 af)
    ook duurt die molen heel erg lang

12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zit te wachten op de laatste 46 anijs, dan de 8000 binnen. Ik ben bezig met fase 3 en heb nu aan di 145 stuks, nog 105di nodig voor fase 3 en dan nog 50 voor fase 4. Totaal nog 155 van de 600. Ik vind voor 2 dagen aan di een best goede score. Volgens mij zit ik prima op schema.

tinus138 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb het event net afgerond.Het was een ontspannen event,weinig gewassen en drops nodig.Ik wens iedereen die nog bezig is veel succes.Bauke als je achterloopt met de drops kun je het best rozen zetten.Ik had net 280 drops uit 2 x rozen op comfort op alle velden

tinus138, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Molen maalt het laatste meel en de laatste anijs staat op de velden. Nu nog even mijn gierst en tarwe aanvullen en dan gaan we weer voor de lange gewassen voor de DI. Gaat nog niet heel erg hard met de spuitzakken, maar nog genoeg tijd om ze allemaal binnen te halen.

15. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Knechten meer dan zat. Ik gebruik ze alleen voor de events. Maar coupons van een half of 1 uur zouden wat beter aangepast zijn aan de acht uurs gewassen en/of het ombouwen bij de start en coupons van 13 uur i.p.v. 12 uur zouden ook handiger zijn.

Intussen aan het begin een coupon van 3 uur gebruikt, daarna de oogstknecht uit het event en nu nog een 3 uurs coupon om alle granen weer op voorraad te krijgen. Daarna ombouwen en lange gewassen. Ben met fase 3 bezig (DI). Tijd zat.
    Alle steranijs is binnen.

16. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Hier de laatste ronde er op staan van het Anijs,
    ik vind het jammer dat deze leuke gewassen niet in het spel blijven :eek:
    vanaf level 97 een leeg spel wel wordt er 72 miljoen EP gevraagd maar met welk doel speel je dan nog??

Sintra98 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

Zou wel leuk zijn als het anijs als gewas blijft. Ik vind de anijs erg mooi. Kan het bij lvl 97.

18. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Helemaal mee eens schaapje, het is zeker een heel leuk gewas. Ik lust zelf geen dingen met anijn maar het ziet er ontzettend mooi uit.

Alle meel is in de schuur en ik moet nog 650 event gewas dat gaat er vannacht op. Nu staat er al suikerbieten en rogge voor de DI. Ik ben met fase 3 bezig net nog maar de DI moet ik inleveren. Voor 4 en 5 alles al op voorraad dan.

Leuk event, lekker relaxt, ik kan niet anders zeggen. Tijd genoeg om een lekker kerstdiner in elkaar te flansen naast het event, want daar moet toch wel tijd voor genomen worden

19. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Alles ligt in de schuur op de drops na.
    Ik moet nog 184 drops voor fase 3 en 4, de gewassen zijn allemaal binnen en ook de producten zijn op voorraad.
    Dus zodra de drops binnen zijn kan alles ingeleverd worden.
    Inmiddels de rozen weer op de velden en de stallen ook weer terug gezet.
    We hebben nog 89 uur te gaan dus dat moet zeker lukken.;)

20. schaapje52

Mijn boerderijtje weer omgebouwd. De bomen, slaapplaatsen voor de dieren weer gezet en het land even omgeploegd voor een nieuw gewas. Kijken wat er morgen aan di binnenkomt. Ik heb nu nog 90 di nodig voor fase 3 en dan 50 voor fase 4, totaal 140 di. Nog tijd genoeg om deze te halen.

langeveentje en tinus138 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.