Praatgroep koekjesparadijs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, dat lukt. Als je nu 88 grote velden hebt staan, dan komt daar in ieder geval 484 gewas van af. Maakt 834. Nog ongeveer 7200 nodig.
    Van de hoofdakker kun je per keer met kwartveldjes en WAC 600 oogsten. Dat zijn 12 oogsten. Met 3 oogsten per dag op alleen de hoofdakker in 4 dagen te doen. Met 2 akkers en 3 oogsten in 2 dagen te doen.
    Doordat je dan de andere velden voor wat anders gebruikt, zullen de drops ook wel lukken.

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De drops komen goed. Ondanks dat ik veel had geoogst vanmorgen, toch al 210 spuitzakken in de schuur. Wel de hele middag grote akkers met anijs met supermest gezaaid, en op de hoekjes gierst en haver.

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dank je voor het antwoord. Dan kan ik op baha ook nog wel wat kaneel neer zetten zodat ik mijn voorraad weer op peil kan brengen.
    Dus ik ga gewoon voor de hoofdakker, woelige weide en dan af en toe baha voor het event gewas. Dan heerlijk op de open plek mijn dieren laten staan en XXL bomen. Goed voor de EP en dus voor de DI.

Dank je wel haha.

4. tinus138

tinus138 Teller

Hier ook begonnen met t'event, molentje draait. En heb 89 drops in de schuur liggen nu. Iedereen veel succes.

schaapje52 vindt dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Al meer dan 3400 anijnbloemen binnen. Dat gaat lekker. Voor fase 2 moet ik nog 69 DI hebbeaat morgen wel. Dat gaat wel lukken. Het gewas haaal ik wel. afwachten is de DI. Morgenvroeg gauw de wolkenrij activeren. Ben benieuwd of het extra oplevert

6. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

deze keer heel snel event gewas bij elkaar halen en dan gaan werken aan de DI die lopen deze keer toch wel achter...

7. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Vond de di vanmiddag erg tegenvallen ... had 3 velden met frambozen, langs de randen bomen, en nog een aantal werkstallen staan, op bahama citroengras.
    Opbrengst 99 di ... maar begrijp nu dat ik niet de enige ben! Zal het best redden maar struikel toch de laatste tijd bijna op de di.

8. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Welke eventrij is dat Annigjen, ik ben een beetje de weg kwijt met die wolkenrijen.:wuerg:

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat is de nieuwe winterse wolkenrij die je nu aan kan schaffen;)

.babouska. vindt dit leuk.
  10. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hoi all

Gaat lekker met de gewassen 5800 stuks.................. Maar de DI gaan wel heel erg langzaam pff
    maar we komen er wel hoor meestalxDxD

S6 verder all

11. N00tje

N00tje Actieve auteur

Ik ga super, nog maar 100 kerstmeel maken en 2017 anijs binnen en mijn velden staan vol. Wat ziet dat er mooi uit op mijn velden. De dropitems gaan ook goed, ik heb er 200 en per uur loopt het keurig terug wat ik nog moet halen. Geen kerststress hier dus, maar rustig en kalmpjes aan (mede door de 8-uur gewas).

12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier fase 1 ingeleverd en nu in schuur 2602 anijs en 83 aan di. We zijn net begonnen met het event en nog wat uurtjes te gaan. :)
    Vandaag hopelijk 3x oogsten, dan ben ik al goed op dreef. Vanavond ga ik toch maar weer een lang gewas zetten voor de di. ;)

tinus138 en Sifaka vinden dit leuk.
  13. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Leuk event, leuke wolkenrij te verdienen!
    Altijd blij met 8 uurs gewassen.
    Hoop alleen dat de knechtencoupons daar nog eens op aangepast worden.
    Gisterenavond pas laat begonnen, maar het gaat goed.
    Alles op voorraad.

eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier nog niets ingeleverd. Vanmorgen een 3 uurs coupon aangezet voor de korte gewassen. Straks eventgewas erop en dan vanavond nog een 3 uurs coupon en korte gewassen. Ik heb nu 1050 meel in de schuur en 286 drops.
    Nog niet voldoende korte gewassen om de rest aan te zetten, dus nu staat er ander voer aan, en dan hoop ik vanavond de rest aan te zetten in de molen. Ik heb nu 2364 eventgewas.

15. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Net fase 1 ingeleverd. Vanochtend verslapen dus dat wordt 1 keer minder oogsten vandaag.
    Nog niet genoeg dropitems om fase 2 in te leveren.

16. pino460

pino460 Forum-hertog

Nog 1 keer anijs oogsten dan zijn deze al binnen fase 1 en 2 ingeleverd en nog een kleine 300 drop items en dan
    zijn wij er weer klaar mee

17. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik heb Baha compleet laten staan, alle bomen, stallen en werkstallen. Op de veldjes die nog over zijn staat eventgewas. Op de open plek ben ik gierst aan het verbouwen wat ik ook nog verkoop. Straks gaat er weer haver op want dat heb ik ook nodig en verkoopt ook goed. De twee overige akkers heb ik leeggehaald en daar staat eventgewas op. Over een kleine twee en een half uur mag dat er weer af en verbouw ik daar ook haver en gierst op met een knecht. Level 1 is al ingeleverd voor 2 had ik niet genoeg DI

18. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ik ben de hele dag al haver en gierst aan het verbouwen. Lekker verdienen.
    Het eventgewas komt later wel, ik denk dat de prijs van haver en gierst over 2 dagen een stuk lager ligt.
    Succes allemaal, ik vind het een relaxed event, fijn met de feestdagen op komst.

19. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

De 1e fase van het event heb ik inmiddels afgerond alleen de DI gaat nog wel erg moeizaam :wuerg:
    Ale kerstmeel is gemalen dus nu focussen op de 8000 Anijs :p en de DI's :eek:

Laatste bewerkt: 20 December 2014
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. sopor1

sopor1 Junior expert

als mijn knechten op zijn koop ik weer nieuwe voor 10 euro, en die knechten couponnen spaar ik nu op totdat ik een maand verder kan komen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.